Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ze hebben mijn moederbord en scherm vervangen. Mijn scherm had namelijk een gele waas. En dit was niet op te lossen door updates etc. Ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#721
|
|||
|
|||
Ze hebben mijn moederbord en scherm vervangen. Mijn scherm had namelijk een gele waas. En dit was niet op te lossen door updates etc.
Ben erg benieuwd wat ik morgen terug krijg. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#722
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat je morgen wat weten, over wat je gekregen hebt? |
#723
|
|||
|
|||
Doe ik zeker. Ik ga er vanuit dat ik gewoon weer een 3g krijg. Dit melde Bianca mij namelijk. Ben al blij dat ik weer een iphone krijg Heb nu een nokia n73 als leentoestel.
|
#724
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga er ook vanuit dat ik gewoon weer mijn 3g gerepareerd terug krijg. (barst achterkant, en connector defect) Maar wat is het leven slecht zeg zonder iPhone.. Die knaken Nokia 6021 kan nog geeneens een mp3 afspelen die ik van een andere telefoon met bluetooth verstuurd heb. Ik hoop dat ze een beetje vaart maken met de reparatie. |
#725
|
|||
|
|||
hoi,
ik heb mijn iphone 15 maand nu in totaal.en verzekering loopt over 2 jaar ? vandaag maar weer eens bellen,word nu wel gek ervan pfff.. |
#726
|
|||
|
|||
Trajact tot nu toe:
17 augustus ingeleverd bij PA 10 september iPhone terug gekregen 14 september iPhone nog steeds defect, weer laten ophalen door PA, tevens is mijn dossier in behandeling genomen door webcare Zaterdag 26 september Maar eens opgebeld, zou op de hoogte worden gehouden door webcare maar na 1,5 week niks gehoord te hebben en 4 dagen later nog steeds geen reactie op email te hebben ontvangen. Kreeg de mededeling dat mijn iPhone nog steeds in het reparatie centrum is, en zij een berichtje zou sturen naar Francis zodat zij eens snel contact met mij opneemt. Zondag 27 september Tot mijn verbazing is er een email terug van de webcare, met een korte reactie dat mijn iPhone nu in behandeling is door het reparatie centrum. Tevens had ze me proberen te bellen, raar dat ik geen oproep gemist heb of een voicemail bericht ontvangen heb. Maandag 28 september Weer gebeld met proassist, moest nog iets regelen, tevens weer even gevraagd naar de status van mijn iPhone. Medewerker verteld mij dat de telefoon nu naar een extern reparatie centrum is gestuurd, welk centrum dit is wist ze me niet te vertellen. Ze adviseerde me om volgende week maar weer eens terug te bellen Hopelijk komt hier snel een einde aan |
#727
|
|||
|
|||
|
#728
|
|||
|
|||
ben hem onderhand nu al ehm 2,5 maand kwijt .
over 1,5 week is het alweer 3 maand geleden en onderhand loop ik nog steeds met wat ze noemen een 'hoogwaardig leentoetsel' welgenoemd een nokia 3110. Vind het ronduit belachelijk dat ze zoiets 'hoogwaardig' durven te noemen. |
#729
|
|||
|
|||
Dat is idd erg lang. Heb je al een mail gestuurd naar de webcare? Deze helpen je erg goed. Misschien is de wachttijd voor een 3GS gewoon veel langer. 3 maand is wel belachelijk lang.
Hopelijk heb ik nu wel direct een goed toestel. De vorige keer kreeg ik van de koerier een nieuwe waarvan het scherm niet goed was. |
#730
|
|||
|
|||
Hoi,
ja dat is inderdaad echt super lang. als je 2 pagina's terug kijkt bij mijn 1e post zie je dat ik al verschillende keren heb gebeld en gemaild. elke x krijg ik dan ook een ander *** verhaal te horen. Leukste wat ik tot nu toe gehoord heb was; Maar meneer wie bent u dan ? u bestaat bij ons niet eens in het systeem. Hulde voor pro assist/Webcare! Vraag me onderhand wel af wat ik ga krijgen een 3gs/4 ! |
#731
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan krijg je een iPhone 3G met iOS 4 erop geinstalleerd, die je dan illegaal moet downgraden (als je al weet hoe dit moet). Want dat iOS 4 werkt voor geen meter, en is niet compatible met sommige apps.
__________________
The universal aptitude for ineptitude makes any human accomplishment an incredible miracle. Stapp's Law. |
#732
|
|||
|
|||
Je kan ook de optie backgrounding/multitasking uitzetten geloof ik. Hierdoor word je cache niet helemaal opgezogen door de applicaties en dan werkt ios 4 gewoon naar behoren.
|
#733
|
|||
|
|||
Citaat:
3g kan ook niet multitasken, dus daar is al rekening me gehouden. |
#734
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
Ik had een mail gestuurd naar webcare@proassist.nl. Krijg ik na een week bericht terug dat ze daar niks voor me kunnen betekenen en dat ik naar claimservice@proassist.nl moet mailen. Hoe zit het nou. Ik wilde gewoon weten hoelang ik nog moet wachten. Ik wacht nu een maand op een nieuwe toestel. En ik wil of gewoon een witte Iphone 3GS 16 GB of ik wil een Iphonge 4. (dit stond in de mail) maar blijkbaar als je naar webcare@proassist.nl mailt kunnen ze er daar niks mee. En wie is toch die mysteriouse bianca, want ik hoor goede verhalen over haar, maar hoe kom ik met haar in contact? gr. |
#735
|
|||
|
|||
Dag Dani,
Wat er in de email staat is inderdaad correct, je kan je status opvragen of wel via de telefoon of mailen naar claimservice. Webcare kan er dus idd niks mee, ze zullen alleen zaken in behandeling nemen wanneer iets dreigt te escaleren. Bianca is een medewerker van webcare/proassist. Die behandel de escalaties naar behoren echt een top medewerkster! |
#736
|
|||
|
|||
Hey Tan,
Bedankt dan weet ik weer even voldoende. Dan kan ik de volgende keer naar Bianca vragen. Want ze houden me al te lang aan het lijntje. IK zit nu al een maand met een Samsung Jet, waar je niet eens fatsoenlijk op kunt internetten. gr |
#737
|
|||
|
|||
Vandaag is mijn liefhebbende Iphone 3G opgehaald... Hij was van het balkon geflikkerd. 10.10 uur melding maakt en 11.15u was de koerier al aanwezig om hem op te halen.
Hij gaf al aan dat dit niet meer te maken was... Het kan toch niet zo zijn dat (zoals ik lees in voorgaande berichten) dat ik nu de Iphone 4 zal krijgen. Die is toch veel te duur? Of moet ik me nou wel verheugen op de 4? |
#738
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit houdt dus in dat je een refurbished iPhone 3G terugkrijgt, een iPhone 4 zal er hoogstwaarschijnlijk niet in zitten, dus verheug je er niet op. ***** dat je telefoon kapot is, maar als ik het zo de laatste tijd allemaal meekrijg, krijg je snel een nieuwe telefoon. |
#739
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#740
|
||||
|
||||
Ik hoor echter helemaal niks, en ik krijg ook helemaal niks terug op mijn mail van webcare (3x gemaild).
Wat een service.. |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|