//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Souljaa nee, mijn bezorger ventje komt tussen 5 en 9 ...en als het goed is krijg ik helemaal geen 4...(wil ik eig ook niet) ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #821  
Oud 30-09-10, 17:50
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

@Souljaa nee, mijn bezorger ventje komt tussen 5 en 9 ...en als het goed is krijg ik helemaal geen 4...(wil ik eig ook niet) ik wil (en krijg, als het goed is) mn oude 3GS terug...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #822  
Oud 30-09-10, 18:11
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Ok ik kan nu super flauw gaan doen en zeggen...HET IS AL 11 MINUTEN OVER 5 EN IK HEB MIJN IPHONE NOG STEEDS NIET...

maar dat doe ik dus niet of toch wel?
  #823  
Oud 30-09-10, 18:35
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Nouuu hij is er hoor....ik heb hem nog niet aangedaan en getest...maar hij ziet er uit als nieuw....dus mn oude is dus echt weg nu...

bezorger zegt...hij is niet spliksplinter nieuw maar hij is vervangend...

ik ga nu eerst eten...want ik heb honger...
  #824  
Oud 30-09-10, 18:41
iMarvin iMarvin is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
@ Tan_n86....

In jouw voorbeeld: ik rijd een witte auto in de prak, wil per se een witte vervanger maar als ik een duurder/nieuwer model krijg dan mag hij ook best paars zijn hoor ...... beetje raar toch?

....
Ik vind het niet zo raar dat als je een nieuwer/duurder model krijgt je geen probleem met de kleur hebt.

Zie het als compensatie, u krijgt niet de witte auto, omdat deze niet meer leverbaar is, maar we kunnen u een nieuwer/duurder model in paars aanbieden.. (wel een erg vervelende kleur overigens)

ik zou ook niet akkoord gaan met een 3g 8gb, maar wel met een 3gs 8gb. Ik moet dan wel 8gb inleveren, maar daar staat dus een nieuwer/sneller/duurder model tegenover! Hetzelfde geldt voor de kleur!

edit:

Daarbij vind ik het niet mijn probleem dat (dat is het wel een bepaalde versie slecht of bijna niet leverbaar is. Ik heb hem verzekerd punt. Echter hebben ze zich slim ingedekt door in de voorwaarden met geen woord te reppen over maximale wachttijd. Dus als apple zegt dat ze dit jaar niet meer kunnen leveren dan hebben wij dikke vette pech...

Eigenlijk zou er dus in het reglement moeten staan dat ze x weken de tijd hebben om een vervangend toestel te regelen, lukt dat ze niet dan moeten ze dus met een (betere) oplossing/aanbieding komen. Aangezien ik toch overweeg om de overstap te maken naar een android zouden ze mij dus ook zo een aanbieding kunnen doen voor een htc desire, probleem opgelost (voor mij dan)!

Laatst gewijzigd door iMarvin; 30-09-10 om 18:57.
  #825  
Oud 30-09-10, 19:20
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

HEUY!

Zojuist onder het eten ben ik ook gebeld, was prive nummer dacht neem ik niet op (neem ik nooit op )
Toen dacht ik Fack it ;P

Ja met pro assist die en die.
goedendag,
ja is het mogelijk om voor zaterdag tussen 2-6 een iphone af te leveren ?
ik zo ja is goed!

oke zien we u dan !
tot ziens& fijne avond. Ja zelfde!

WHAAATSS

** FF blij :$ **
  #826  
Oud 30-09-10, 19:21
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

@Cremerhm:

Ik zie het niet zo dat men het niet krijgen van een witte iphone als argument gebruiken om een zwarte i4 te krijgen. Het lijkt me gewoon logisch dat je of een witte wil en als ze die niet kunnen leveren een upgrade wil.

Als je een bewust voor een witte hebt gekozen is een zwarte een downgrade (vooral als je er meer voor hebt moeten betalen) en ja als je persee een witte wil en die is niet leverbaar moet je idd niet zeuren

En hoe zit het met je witte iphone Cremermh?Nieuw of refurb?

@Babz en hoe voel je je met je nieuwe iphone Jammer dat het geen i4 is anders hadden we wellicht kunnen ruilen

Groetjes!
  #827  
Oud 30-09-10, 19:40
Bart02's schermafbeelding
Bart02 Bart02 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 49
Standaard

Nou, dat webcare heb ik ook weinig vertrouwen in dus ik ga maar weer is bellen. Heb d'r zin innnnnnnnnnnn
  #828  
Oud 30-09-10, 20:00
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
@Cremerhm:


@Babz en hoe voel je je met je nieuwe iphone Jammer dat het geen i4 is anders hadden we wellicht kunnen ruilen

Groetjes!
Ehhh hij voelt goed...zonder deuken en scheuren...
Maar nu hek een probleempje...ik moest mn itunes updaten om mijn iphone te kunnen updaten qua software... dus ik kon ook niet de reservekopie terug zetten..dat kon pas nadat ik dit had gedaan...
dus dat heb ik gedaan..maar hoe zet ik nu mn reserve kopie terug??? HELP...
  #829  
Oud 30-09-10, 20:06
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babz86 Bekijk bericht
Ehhh hij voelt goed...zonder deuken en scheuren...
Maar nu hek een probleempje...ik moest mn itunes updaten om mijn iphone te kunnen updaten qua software... dus ik kon ook niet de reservekopie terug zetten..dat kon pas nadat ik dit had gedaan...
dus dat heb ik gedaan..maar hoe zet ik nu mn reserve kopie terug??? HELP...
1. Sluit je iPhone aan op de computer en wacht totdat iTunes het apparaat herkent.
2. Klik met je rechtermuisknop (of Control-klik) op de iPhone en je ziet twee opties: Maak reservekopie en Zet terug vanaf reservekopie.
3. Nu weet je ook meteen waar je moet zijn als je een geforceerde backup wilt maken. Om een backup terug te zetten kies je natuurlijk Zet terug vanaf reservekopie.
4. Het enige wat je nu hoeft te doen is wachten totdat de backup is teruggezet. Dit kan soms behoorlijk wat minuten duren!

Heeft mevrouw nog meer vragen?
  #830  
Oud 30-09-10, 21:28
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht
@Cremerhm:

En hoe zit het met je witte iphone Cremermh?Nieuw of refurb?

Groetjes!
Het is een 5K serienummer, voor zover ik overal heb kunnen nalezen dus een refurbished. Zat ook niet in een doosje maar gewoon bubbelplastic.

Wat ik dan wel weer vreemd vind ik dat ik het nieuwe imei nummer moet doorgeven aan ProAssist volgens de bijgevoegde brief om mijn verzekering om te zetten naar het nieuwe toestel ..... beetje vreemd dat ze dit niet direct doen, toch?
  #831  
Oud 30-09-10, 21:40
babz86 babz86 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar babz86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
Het is een 5K serienummer, voor zover ik overal heb kunnen nalezen dus een refurbished. Zat ook niet in een doosje maar gewoon bubbelplastic.

Wat ik dan wel weer vreemd vind ik dat ik het nieuwe imei nummer moet doorgeven aan ProAssist volgens de bijgevoegde brief om mijn verzekering om te zetten naar het nieuwe toestel ..... beetje vreemd dat ze dit niet direct doen, toch?
Idd vreemd, want dat heb ik namelijk ook...zit alleen te denken om dat morgen te doen...want dan heb ik meer tijd en zin
  #832  
Oud 30-09-10, 21:45
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

@babz86:
Ik heb meteen gebeld, maar tijdens het keuzemenu werd aangegeven dat wijzigingen per mail/brief moeten.....dus bespaar je het bellen !

verzekering@proassist.nl is het adres, ik moet ook nog ff mailen.
  #833  
Oud 30-09-10, 21:53
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
Het is een 5K serienummer, voor zover ik overal heb kunnen nalezen dus een refurbished. Zat ook niet in een doosje maar gewoon bubbelplastic.

Wat ik dan wel weer vreemd vind ik dat ik het nieuwe imei nummer moet doorgeven aan ProAssist volgens de bijgevoegde brief om mijn verzekering om te zetten naar het nieuwe toestel ..... beetje vreemd dat ze dit niet direct doen, toch?
Ach boeien refurb of nieuw als die het goed doet en er als nieuw uitziet vind ik het ook dikke prima

Jaa ik vond het ook al heel vreemd dat ze dat niet direct doen, is toch een kleine moeite lijkt me!Maar goed er zal vast een argument voor bestaan..heb deze kwestie 2 dagen geleden al doorgemaild naar bianca waar ik contact mee heb van webcare en ze zou er persoonlijk voor zorgen dat het imeinummer word gewijzigd dus ik ben benieuwd!Ik zal voor de zekerheid ook even mailen naar het email adres wat je net op gaf thnx!

Met welke firmware kreeg jij je toestel binnen cremer?
  #834  
Oud 30-09-10, 22:29
pmobi pmobi is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 10
Standaard nog steeds geen antwoord

na verschillende beloftes nu maar weer sinds dinsdag aan het mailen met Bianca van webcare en daar mijn ongenoegen uitgesproken over de informatiestroom en de manier van reageren van de verschillende afdelingen...daarna niets meer van ze vernomen...straks maar weer eens mailen en morgen maar weer bellen...zucht
  #835  
Oud 01-10-10, 09:40
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 Bekijk bericht

Met welke firmware kreeg jij je toestel binnen cremer?
Volgens mij stond er als firmware 4.02 op.
Heb hem meteen up to date gebracht en hij is weer helemaal up and running!
Wat ik wel bij deze phone heb is dat de chromen rand aan de rechterkant hoger is dan aan de linkerkant......met het bewegingen over het scherm kom ik dus tegen deze rand aan .....

Weet nog niet zeker of dit me stoort

Laatst gewijzigd door cremerhm; 01-10-10 om 09:50.
  #836  
Oud 01-10-10, 10:00
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm Bekijk bericht
Volgens mij stond er als firmware 4.02 op.
Heb hem meteen up to date gebracht en hij is weer helemaal up and running!
Wat ik wel bij deze phone heb is dat de chromen rand aan de rechterkant hoger is dan aan de linkerkant......met het bewegingen over het scherm kom ik dus tegen deze rand aan .....

Weet nog niet zeker of dit me stoort
Ai daar heb ik mij toen heel erg aan geirriteerd! Toen die net uit de doos kwam was alles nog kaatsrecht bij mij..na 1 keer te zijn gevallen viel het mij inderdaad op dat het linkerbovenstukje hoger zat dan zijn broertje aan de rechterbovenstuk. Dit schijnt te komen doordat er een deel van de microfoon daar zit zal zo even vragen aan een collega, die heeft die namelijk verholpen dus ik hoop dat je technisch bent
  #837  
Oud 01-10-10, 10:58
cremerhm cremerhm is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 102
Standaard

Echt retetechnisch ben ik ja not .....
Maar we zullen zien! Fijn dat je het wilt navragen iig!
  #838  
Oud 01-10-10, 11:45
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Nou heb het even nagevraagd voor je!

Het zou liggen aan het feit dat het display niet goed is geplaats..er zit namelijk een kleine rubber onder het display met een uitsparing links en rechtsboven in..Die moet dus precies passen, maar bij het monteren van het display word dat vaak verkeerd gedaan.

Oplossing: 2 kleine schroevers bij de connector eruit. Dan een hele goeie zuignap op het display plaatsen, onderkant vast houden en heel langzaam uitelkaar trekken (alleen de bovenkant doen, want onderkant zit vast met 2 draadjes aan het unitboard en als je die los trekt is die KAPOET!)

ik krijg hem morgen!Hopen dat die nieuw is..

Zat die van jou nog binnen apple garantie (minder dan een jaar)???Of had je hem al langer dan een jaar

Laatst gewijzigd door Tan_n86; 01-10-10 om 12:07.
  #839  
Oud 01-10-10, 13:53
meisje meisje is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Unhappy

Ik vind tot nu toe het contact met ProAssist niet zo prettig. Ze reageren niet of heel laat op mailtjes. En toen ik belde om te vragen of ze al iets wisten, reageerde de telefoniste heel onvriendelijk: 'Ja maar hier heeft u gisteren ook al over gemaild'... Ja, juist daarom belde ik....
  #840  
Oud 01-10-10, 13:54
Souljaa Souljaa is offline
• iOS 6.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 31
Standaard

je moet gewoon blijven mailen
blijven zeiken over de telefoon.

ik kreeg op het laatst na 100 mailtjes en belletjes per dag zelfs de manager !
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:11.