Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Souljaa nee, mijn bezorger ventje komt tussen 5 en 9 ...en als het goed is krijg ik helemaal geen 4...(wil ik eig ook niet) ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#821
|
|||
|
|||
@Souljaa nee, mijn bezorger ventje komt tussen 5 en 9 ...en als het goed is krijg ik helemaal geen 4...(wil ik eig ook niet) ik wil (en krijg, als het goed is) mn oude 3GS terug...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#822
|
|||
|
|||
Ok ik kan nu super flauw gaan doen en zeggen...HET IS AL 11 MINUTEN OVER 5 EN IK HEB MIJN IPHONE NOG STEEDS NIET...
maar dat doe ik dus niet of toch wel? |
#823
|
|||
|
|||
Nouuu hij is er hoor....ik heb hem nog niet aangedaan en getest...maar hij ziet er uit als nieuw....dus mn oude is dus echt weg nu...
bezorger zegt...hij is niet spliksplinter nieuw maar hij is vervangend... ik ga nu eerst eten...want ik heb honger... |
#824
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie het als compensatie, u krijgt niet de witte auto, omdat deze niet meer leverbaar is, maar we kunnen u een nieuwer/duurder model in paars aanbieden.. (wel een erg vervelende kleur overigens) ik zou ook niet akkoord gaan met een 3g 8gb, maar wel met een 3gs 8gb. Ik moet dan wel 8gb inleveren, maar daar staat dus een nieuwer/sneller/duurder model tegenover! Hetzelfde geldt voor de kleur! edit: Daarbij vind ik het niet mijn probleem dat (dat is het wel een bepaalde versie slecht of bijna niet leverbaar is. Ik heb hem verzekerd punt. Echter hebben ze zich slim ingedekt door in de voorwaarden met geen woord te reppen over maximale wachttijd. Dus als apple zegt dat ze dit jaar niet meer kunnen leveren dan hebben wij dikke vette pech... Eigenlijk zou er dus in het reglement moeten staan dat ze x weken de tijd hebben om een vervangend toestel te regelen, lukt dat ze niet dan moeten ze dus met een (betere) oplossing/aanbieding komen. Aangezien ik toch overweeg om de overstap te maken naar een android zouden ze mij dus ook zo een aanbieding kunnen doen voor een htc desire, probleem opgelost (voor mij dan)! Laatst gewijzigd door iMarvin; 30-09-10 om 18:57. |
#825
|
|||
|
|||
HEUY!
Zojuist onder het eten ben ik ook gebeld, was prive nummer dacht neem ik niet op (neem ik nooit op ) Toen dacht ik Fack it ;P Ja met pro assist die en die. goedendag, ja is het mogelijk om voor zaterdag tussen 2-6 een iphone af te leveren ? ik zo ja is goed! oke zien we u dan ! tot ziens& fijne avond. Ja zelfde! WHAAATSS ** FF blij :$ ** |
#826
|
|||
|
|||
@Cremerhm:
Ik zie het niet zo dat men het niet krijgen van een witte iphone als argument gebruiken om een zwarte i4 te krijgen. Het lijkt me gewoon logisch dat je of een witte wil en als ze die niet kunnen leveren een upgrade wil. Als je een bewust voor een witte hebt gekozen is een zwarte een downgrade (vooral als je er meer voor hebt moeten betalen) en ja als je persee een witte wil en die is niet leverbaar moet je idd niet zeuren En hoe zit het met je witte iphone Cremermh?Nieuw of refurb? @Babz en hoe voel je je met je nieuwe iphone Jammer dat het geen i4 is anders hadden we wellicht kunnen ruilen Groetjes! |
#827
|
||||
|
||||
Nou, dat webcare heb ik ook weinig vertrouwen in dus ik ga maar weer is bellen. Heb d'r zin innnnnnnnnnnn
|
#828
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar nu hek een probleempje...ik moest mn itunes updaten om mijn iphone te kunnen updaten qua software... dus ik kon ook niet de reservekopie terug zetten..dat kon pas nadat ik dit had gedaan... dus dat heb ik gedaan..maar hoe zet ik nu mn reserve kopie terug??? HELP... |
#829
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Klik met je rechtermuisknop (of Control-klik) op de iPhone en je ziet twee opties: Maak reservekopie en Zet terug vanaf reservekopie. 3. Nu weet je ook meteen waar je moet zijn als je een geforceerde backup wilt maken. Om een backup terug te zetten kies je natuurlijk Zet terug vanaf reservekopie. 4. Het enige wat je nu hoeft te doen is wachten totdat de backup is teruggezet. Dit kan soms behoorlijk wat minuten duren! Heeft mevrouw nog meer vragen? |
#830
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik dan wel weer vreemd vind ik dat ik het nieuwe imei nummer moet doorgeven aan ProAssist volgens de bijgevoegde brief om mijn verzekering om te zetten naar het nieuwe toestel ..... beetje vreemd dat ze dit niet direct doen, toch? |
#831
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#832
|
|||
|
|||
@babz86:
Ik heb meteen gebeld, maar tijdens het keuzemenu werd aangegeven dat wijzigingen per mail/brief moeten.....dus bespaar je het bellen ! verzekering@proassist.nl is het adres, ik moet ook nog ff mailen. |
#833
|
|||
|
|||
Citaat:
Jaa ik vond het ook al heel vreemd dat ze dat niet direct doen, is toch een kleine moeite lijkt me!Maar goed er zal vast een argument voor bestaan..heb deze kwestie 2 dagen geleden al doorgemaild naar bianca waar ik contact mee heb van webcare en ze zou er persoonlijk voor zorgen dat het imeinummer word gewijzigd dus ik ben benieuwd!Ik zal voor de zekerheid ook even mailen naar het email adres wat je net op gaf thnx! Met welke firmware kreeg jij je toestel binnen cremer? |
#834
|
|||
|
|||
nog steeds geen antwoord
na verschillende beloftes nu maar weer sinds dinsdag aan het mailen met Bianca van webcare en daar mijn ongenoegen uitgesproken over de informatiestroom en de manier van reageren van de verschillende afdelingen...daarna niets meer van ze vernomen...straks maar weer eens mailen en morgen maar weer bellen...zucht
|
#835
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hem meteen up to date gebracht en hij is weer helemaal up and running! Wat ik wel bij deze phone heb is dat de chromen rand aan de rechterkant hoger is dan aan de linkerkant......met het bewegingen over het scherm kom ik dus tegen deze rand aan ..... Weet nog niet zeker of dit me stoort Laatst gewijzigd door cremerhm; 01-10-10 om 09:50. |
#836
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#837
|
|||
|
|||
Echt retetechnisch ben ik ja not .....
Maar we zullen zien! Fijn dat je het wilt navragen iig! |
#838
|
|||
|
|||
Nou heb het even nagevraagd voor je!
Het zou liggen aan het feit dat het display niet goed is geplaats..er zit namelijk een kleine rubber onder het display met een uitsparing links en rechtsboven in..Die moet dus precies passen, maar bij het monteren van het display word dat vaak verkeerd gedaan. Oplossing: 2 kleine schroevers bij de connector eruit. Dan een hele goeie zuignap op het display plaatsen, onderkant vast houden en heel langzaam uitelkaar trekken (alleen de bovenkant doen, want onderkant zit vast met 2 draadjes aan het unitboard en als je die los trekt is die KAPOET!) ik krijg hem morgen!Hopen dat die nieuw is.. Zat die van jou nog binnen apple garantie (minder dan een jaar)???Of had je hem al langer dan een jaar Laatst gewijzigd door Tan_n86; 01-10-10 om 12:07. |
#839
|
|||
|
|||
Ik vind tot nu toe het contact met ProAssist niet zo prettig. Ze reageren niet of heel laat op mailtjes. En toen ik belde om te vragen of ze al iets wisten, reageerde de telefoniste heel onvriendelijk: 'Ja maar hier heeft u gisteren ook al over gemaild'... Ja, juist daarom belde ik....
|
#840
|
|||
|
|||
je moet gewoon blijven mailen
blijven zeiken over de telefoon. ik kreeg op het laatst na 100 mailtjes en belletjes per dag zelfs de manager ! |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|