Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon En hoe wil je zeggen of iemand goed of slecht bezig is? Als iemand per ongeluk drinken over zijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#861
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#862
|
|||
|
|||
Dan zou je eventueel wel kunnen instellen dat de maandpremie hoger wordt bij mensen die vaker de 'fout' in gaan.
|
#863
|
|||
|
|||
Ik snap PA ook wel hoor want een iphone 4 is ook niet zomaar iets.
Ik zelf heb 2 maand en 1 dag moeten wachten op een nieuwe iphone. Had een iphone 3gs maar omdat ik nooit eerder wat had geclaimd en ik begon te dreigen en elke dag mailen en bellen zoals in mijn vorige posts staat heb ik ; Zaterdag 16:10 Pro assist voor de deur gehad met een gloednieuw i 4!!! Ze komen dus wel degelijk hun afspraken na, heb alleen 1 minpunt. - Je moet de nieuwe simkaart activeren maar tis nu weekend dus kan morgen middag pas wat met mijn iphone doen! maargoed gaat erom ik ben weer blij want ik heb mijn iphone terug! @ tan. ja ik heb een i4 |
#864
|
|||
|
|||
Citaat:
Kben blij voor je, maar idd, das wel een minpuntje... en wrijf het er maar ff in bij tan ghehe |
#865
|
|||
|
|||
Daar hou ik van !
-ontopic |
#866
|
|||
|
|||
Soulja u bastaaaardooooo
|
#867
|
||||
|
||||
Wauw, na 5 dagen weer is een mailtje terug van webcare. Ben benieuwd, anders maar wéér eventjes bellen naar de service lijn.
|
#868
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zouden me binnen een week wat laten weten en die is nu voorbij en nog niks gehoord.......... |
#869
|
|||
|
|||
Hecht je niet teveel aan afspraken met webcare/proassist meestal moet je er alsnog zelf achteraan gaan
Had mijn iPhone net 2 dagen terug was niet goed gerepareerd is nu alweer 3 weken weg, mijn dossier is in behandeling van webcare en is me ook beloofd dat ik op de hoogte word gehouden via email. Heb in die 3 weken 1 mailtje ontvangen van webcare omdat ik zelf een mailtje had gestuurd hoe het nu zit. Omgedraaide wereld dus Heb zelf donderdag alweer een email gestuurd, het is nu 4 dagen later en heb nog steeds geen antwoord. |
#870
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja afspraken komen ze niet na en antwoord terug krijgen op een mailtje duurt ook minimaal een week maar ik ben me iphone nu 8 weken kwijt ben het nu wel beetje zat en van de leentelefoon(MDA) word ik ook knettergek nu kan ik ook al niet op internet moet netwerknaam en wachtwoord invullen van t-mobile |
#871
|
|||
|
|||
Heb zelf maar weer gebeld, geen zin om nog langer te wachten op antwoord op mijn email bericht. Te horen gekregen dat er op 4 oktober is besloten dat mijn iPhone niet meer te repareren is, en er een nieuwe in bestelling staat. Ben benieuwd hoelang dit weer gaat duren
|
#872
|
|||
|
|||
|
#873
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn iphone is op 11-08-2010 opgehaald heb na 3 weken zelf maar is gebeld toen zeiden ze dat er een nieuwe in bestelling was, heb nu nog steeds geen iphone... |
#874
|
|||
|
|||
@Soulja ja zullen we ruilen?Dan ben je in 1 klap mijn beste mattie
|
#875
|
|||
|
|||
Het Grote Falen van ProAssist
Beste iPhoneClubbers,
Ik zit in een situatie waarin ik totaal niet meer weet wat ik moet doen: Ik kreeg mijn iPhone 4 32GB op 12 augustus. Na hem 1 week te hebben gehaden, begon de telefoon kuren te vertonen: - mijn toetsenbord viel constant weg bij smsjes en sites - telefoon werd aan de achterkant regelmatig gloeiend heet terwijl die op standby stond en multitasken afgesloten was. Na wat wikken en wegen heb ik toch besloten om het af te leveren bij ProAssist. Zij kwamen hem snel ophalen maar het vervangingstoestel was eigenlijk om te janken. Het was een Nokia E63 en na heel wat geklooi met de microsim (chauffeur had geen SIM adapter bij), toch uiteindelijk meegegeven. Daarbij werd mij verteld dat het ongeveer 2 weken zou duren tot hij weer terug zou komen. Het was toen 4 September. Je voelt het al aankomen, het is nu 5 Oktober en ik heb mijn telefoon nog steeds niet. Eigenlijk zou mijn iPhone vorige week donderdag geleverd worden, maar ProAssist stond veel vroeger dan het afgesproken tijstip (tussen 14 en 17 uur) bij me op de stoep, met het resultaat dat ik tot vandaag moest wachten. Ik zit nu al vanaf 13 uur te wachten en nog geen chauffeur gezien. Ik doe voor de gein mijn simkaart in een andere telefoon en zie dat ProAssist heeft gebeld. Ik beluister mijn voicemail waarbij een telefoniste me zegt dat de afspraak is afgezegd en dat ik opnieuw moet terugbellen voor een nieuwe afspraak. Wat een heerlijke frustratie!!! Gelukkig bleek dit om een misverstand te gaan en de chauffeur zou vandaag tussen 4 en 5 uur komen opdagen. Toch maar even aan de telefoniste gevraagd of ze kon zien wat er mis was met de iPhone: ''Ja, hij is getest en er is een software- update geweest'' Ik begin te lachen en zeg: Ja, dat vind ik niet vreemd als ik dat ding een maand niet heb gehad. Week geleden T-mobile aan de lijn gehad. Ik betaal dus nu 45 euro per maand voor een telefoon (Nokia E63) die zo incapabel is dat die niet eens fatsoenlijk kan internetten, terwijl ik wel weer een telefoonrekening van 50 euro op mijn mat krijg. Eigenlijk vind ik dit dus echt niet kunnen. Natuurlijk geeft T-mobile de schuld aan ProAssist en vice versa. Mijn vraag aan jullie is nu wat moet ik doen met mijn abonnementskosten van deze maand? Ik bedoel iedereen weet dat het bullshit is dat je 45 euro betaald voor 300 sms, 300 bel en onbeperkt internet. Je betaalt eigenlijk gewoon voor de telefoon die ik nu langer kwijt ben geweest (ongeveer 5 weken) dan dat ik hem gehad heb (3 weken). Daarnaast vraag ik me af of dat ding gerepareerd is. Die software was up to date en ik heb persoonlijk zelf het gevoel dat er iets mis is met de hardware. Hoe moet ik het nou spelen als de iPhone dadelijk nog steeds niet naar behoren functioneert? Heeft het zin om dit aan te kaarten bij T-Mobile of zelfs bij Apple. Dankjewel voor jullie aandacht en alvast bedankt voor jullie advies. Tim |
#876
|
|||
|
|||
|
#877
|
|||
|
|||
Ik heb net weer gebeld en ze kunnen me niks vertellen die vrouw zei je moet gewoon blijven bellen..... iemand tips hoe ik het nu het beste kan aanpakken? wacht nu al 8 weken en als ik niks doe dan doet pro assist ook niks volgens mij.
|
#878
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb om eerlijk te zijn niet echt problemen gehad met PA..Maar als ik jou was zou ik echt om de dag bellen..of zelfs elke dag...je moet ze nu ff onder druk zetten..8 weken is TE lang |
#879
|
|||
|
|||
Stomme Pro-assist, vorige week woensdag een vrouwtje aan de lijn gehad dat ze een partij binnen kregen en dat ik begin van deze week gebeld zou worden om een afspraak te maken wanneer ze hem konden bezorgen.
Ik vandaag bellen aangezien ze niet gebeld hebben. Zegt de dame "Kim" dat hij nog gewoon in bestelling staat en dat ze op dit moment zeer maar dan ook zeer moeilijk leverbaar zijn. Dit is toch te raar voor woorden. Ik hoorde hier geluiden dat ze wel weer beter leverbaar zouden zijn. Moet eerlijk zeggen dat ik daar dan helemaal niks van mee krijg. Tevens heb ik inmiddels 3 weken terug een aantal mails de deur uitgedaan naar Pro-assist, waaronder naar de Bianca. Maar ik heb nog nul reactie gehad vanuit pro-assist. |
#880
|
|||
|
|||
Zoals gezegd is mijn iPhone 3G vorige week maandag opgehaald door PA. Inmiddels puur om wat druk op de ketel te zetten maar een mailtje gestuurd. Kijken wat er gebeurt..
|
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|