Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kijk zo kan het ook!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1021
|
|||
|
|||
Kijk zo kan het ook!!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#1022
|
|||
|
|||
proassist
Mijn iphone is tijdens mijn stap avondje per ongeluk uit mijn handen geslagen. Vandaag proassist gebeld en die vertelden mij dat ik geen smart toestel kon krijgen als leen toestel. Toen ik aangaf het belachelijk te vinden dat ik nu waarschijnlijk maanden met een oude nokia te lopen kwam zij terug op de voorwaarden van hun overeenkomst. En inderdaad, hier staat aangegeven dat zij een leen toestel moeten leveren, maar niet wat voor 1. Ook bij de levering van iphones draaien zij de schuld bij apple, die de laatste maanden slecht levert (als ik terug kijk tot op pagina's in 2009 zie ik dit bericht al terug komen) mooi verhaal zou ik zo zeggen. Natuurlijk geven zij de schuld aan overmacht, waar hier totaal geen sprake van is aangezien er geen stom etc. (wetboek overmacht) is te zien en hun tot die tijd hun producten gewoon op tijd horen te leveren. Ik betaal nu 50 euro in de maand aan abonnementskosten, waar onder onbeperkt internet waar ik nu geen gebruik van kan maken dankzij een oud leen toestel. Kan hier nou echt niks aan gedaan worden?
|
#1023
|
|||
|
|||
Inmiddels alweer bijna een week geleden sinds ik mijn klachtenbrieven de deur uit heb gedaan. Hierin had ik vermeld dat ik het niet onder overmacht vindt gelden en dat ik ontbinding van contract van zowel T-Mobile als ProAssist wil met behoud van nummer en toestel. Nog steeds niks vernomen van T-Mobile en ProAssist. Ik weet dat ze de brief hebben binnen gekregen want ik heb ze aangetekend laten versturen, nagechecked en ze zijn afgeleverd. Ik ga zometeen maar eens bellen naar ProAssist
|
#1024
|
|||
|
|||
Van Iphone 3g 16gb naar Iphone 3g 8gb
Ik heb net gebeld naar Pro Assist, en met een beetje doorzeuren heb ik wat meer informatie kunnen achterhalen. De vrouw zei dat ik i.p.v. een 3G 16GB (huidige toestel) een nieuwe 3GS 8GB krijg. Maar is dit een gelijkwaardig toestel? Ik had mijn 3G 16 GB altijd rond de 10 GB gevuld.
Hebben mensen hier ervaring mee? en zouden jullie hier mee akkoord gaan? Ik ben mijn toestel vanaf 15 september kwijt en de vrouw zei dat het begin november wordt. |
#1025
|
|||
|
|||
Vandaag mijn iPhone 4 opgehaald De verkoper van de T-Mobile shop bleef ProAssist aanprijzen. De kosten voor een verzekering is 11 euro. Ik weet het nog niet. Kan iemand mij over de streep helpen (of niet)?...... De folder is wel erg rooskleurig.....
|
#1026
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder vertelden ze mij ook dat ik tot begin november moest wachten, er zit niet veel anders op ben ik bang. |
#1027
|
|||
|
|||
Citaat:
In sommige gevallen werd er snel gehandeld maar in het overgrote deel ben je je iPhone toch wel 'n goede maand of langer kwijt. Of dit te maken heeft met eventuele garantie van Apple (1e jaar na aankoop blijft lastig te zeggen). Tip: Heb je het geld om de verzekering te betalen, kan ik het je aanraden. Mocht, om wat voor reden dan ook, je iPhone stuk gaan, dan wordt er in ieder geval wat aan gedaan. |
#1028
|
|||
|
|||
Hmm...
Ik heb m'n iphone 4 op 1 oktober gehaald, en mijn neefje heeft 'm in het water laten vallen en daarna nog eens op de grond! Achterkant zit vol met barsten en zit een gat in en toestel heeft ook nog eens waterschade. En hij gaat niet meer aan! Ik heb 2 weken van mijn iphone 4 genoten en nu terug gestuurd naar PA. Denken jullie dat ik een nieuwe krijg of wordt het echt een refurbished toestel? Ik bedoel, ik heb 'm nog niet eens 3 weken!!! |
#1029
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Daarnaast vindt ik 11 euro veels te veel voor de slechte service die ProAssist levert. euro of 2/3 zou voldoende moeten zijn. Als je kijkt naar wat een inboedelverzekering kost. Dat is 3 euro per maand en die verzekerd tot 150.000 euro. Als je hele huis of kamer door een lekkage kapot is, dus je tv, computer, playstation, iPhone. Krijg je van al deze goederen nieuwprijs uitgekeerd. Dus dan vindt ik 11 euro voor alleen een iphone wel erg veel. Ik vond 7,95 al veel.. Citaat:
Laatst gewijzigd door Dani538; 19-10-10 om 14:50. |
#1030
|
|||
|
|||
Citaat:
Tip: laat geen kleine neefjes of nichtjes met je telefoon spelen |
#1031
|
|||
|
|||
Ik word zo moedeloos van dit bedrijf.
Vorige week gebeld, te horen gekregen dat het nog 4 tot 8 weken kan duren voordat ik een nieuw toestel ontvang terwijl ik mijn iPhone op 17 augustus heb ingeleverd. Meteen aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ga, en gevraagd of Francis mij terug kan bellen. Francis is een medewerker van het webcare team en zij behartigd mijn dossier. Zij heeft me beloofd op 15 september dat mijn dossier met spoed wordt behandeld, wat is hier spoed aan? Nu een week later, nog steeds niks vernomen van Francis.... Mocht ik morgen nog steeds niks vernomen hebben van Francis, dan ga ik maar weer bellen met Pro Assist... Gisteren ook mijn klacht verteld in de T-Mobile shop, ze kunnen me hierbij ook niet verder helpen. Daarom vanmorgen maar eens gebeld met de klantenservice van T-Mobile, deze beste man geeft aan dat uit zijn informatie blijkt dat Pro Assist alle toestellen tot oktober heeft geleverd aan zijn klanten. Hem erop gewezen dat dit totaal niet klopt, hij heeft me als advies gegeven om mijn klacht bij T-Mobile in te dienen via email, dit ga ik dus ook doen. |
#1032
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ze vanochtend gebeld dat ik een nieuw leen toestel wil, en ze brengen me zo een iphone als leen toestel (wacht al trouwens bijna 5 uur) en ze komen pas over 3 uur... Vanaf vandaag laat ik mijn telefoon nooit meer achter! Maar ben alleen bang dat ik een refurbished toestel krijg, terwijl ik 'm net nieuw heb snapje.. |
#1033
|
|||
|
|||
hang inmiddels al 13 minuten aan de lijn.. nog niemand gesproken....
|
#1034
|
|||
|
|||
Hoe kan het dat ze de ene klant een iphone geven als leen toestel en de ander opschepen met een nokia 3310?!
|
#1035
|
|||
|
|||
bereid je maar voor, ik heb gisteren in totaal meer dan 2 uur in de wacht gehangen daar. Mijn iphone zou opgehaald worden tussen half 12 en 4.. ik ben er voor thuis gebleven.. toen ik om half 5 eindelijk na een uur wachten iemand aan de lijn kreeg werd er dood leuk gezegd dat hij was langs geweest maar dat er niemand thuis was en dat hij een blauw briefje door de brievenbus had gedaan.. van beiden geen sprake.. vervolgens weer nieuwe afspraak moeten maken. dikke pluim voor proassist
|
#1036
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr Tan |
#1037
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik belde nogmaals, en kreeg toevallig dezelfde vrouw aan de tel als vanochtend, en ze zag in het systeem dat de chauffeur pas om 5 uur zou komen. Ze had over het hoofd gezien dat ik recht had op een iphone als leen toestel en dat dat de enige chauffeur was die iphones had ofzo. Maar je hebt dus recht op een iphone als leen toestel als je kapotte toestel ook een iphone is. Dus ik neem aan iedereen haha...Maar ja, ik snap er verder ook niks van, ben wel benieuwd of ze dit keer echt komen. |
#1038
|
|||
|
|||
Mijn iphone 3G is 4 weken geleden gestolen en gisteren heeft een vrouw van pro-assist gezecht dat ik een iphone nieuwe zou krijgen. Nu wou ik weten of iemand weet hoelang dit ongeveer gaat duren tot ik een nieuwe krijg opgestuurt en welke type iphone ik krijg want de 3G is niet meer verkrijgbaar?
|
#1039
|
|||
|
|||
Zo eindelijk een madam aan de lijn gekregen. Ze kon me niet vertellen of de brief al was aangekomen. Terwijl ik deze aangetekend verstuurd heb. Vervolgens heb ik uitgelegd wat er in de brief staat. Dat ze mij verteld hebben dat het niet of slecht leveren van de leverancier overmacht. Hierbij heb ik haar gewezen op de algemene voorwaarde dat dit toch niet bepaald onder overmacht valt. En dat ik om deze redenen ontbinding van mijn contract van zowel pro-assist en t-mobile wil.
Hierop begon ze al een beetje te stotteren en te haperen. Ze was het eigenlijk wel met me eens dat het niet hoort en dat het niet onder overmacht valt, maar ze kon er ook niks aan doen. En dat er al mensen vanaf Juni aan het wachten zijn. Waarop ik zei dat die mensen dan ook maar eens hun rechten moeten lezen. Ja, maar meneer ik kan hier ook niks aan doen, en je zult geduldig moeten wachten tot het toestel binnenkomt. Waarop ik uiteraard zeg van daar gaat het hem nou juist om, ik wacht al veels te lang. En dat is in strijd met jullie voorwaarden. Dus contractbreuk. Maar meneer, ik begrijp dat u boos bent, maar u zult gewoon geduld moeten hebben. Ik zeg ik wil deze week nog een reactie op mijn brief krijgen en horen of er akkoord wordt gegaan met mijn voorwaarden. En anders een tegenvoorstel. Zegt ze jah maar wij gaan niet over het ontbinden van uw contract bij T-Mobile. Ik zeg ik heb hun ook een brief gestuurd, maar jullie staan wel samen in deze verzekering want het is een T-Mobile ProAssist gegarandeerd plus verzekering. Dus jullie zijn hier samen verantwoordelijk voor. Ja dat begreep ze wel, maar ze kon er niks aan doen. Ze ging mijn brief opsporen en hem boven op de stapel leggen, want door achterstalligheid (wegens zieken en andere omstandigheden)(ik geloof er geen snars van) hebben we een aantal weken achterstand. Nou als het goed is krijg ik ook deze week nog een belletje van Bianca, die zei vorige week donderdag dat ik in de loop van deze week contact met mij opgenomen werd. Dus ik ben benieuwd, misschien kan zij mij verder helpen. Ondertussen ben ik er helemaal klaar mee. |
#1040
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|