//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kijk zo kan het ook!!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1021  
Oud 18-10-10, 15:44
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Kijk zo kan het ook!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1022  
Oud 18-10-10, 15:48
badpakjesfeest badpakjesfeest is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard proassist

Mijn iphone is tijdens mijn stap avondje per ongeluk uit mijn handen geslagen. Vandaag proassist gebeld en die vertelden mij dat ik geen smart toestel kon krijgen als leen toestel. Toen ik aangaf het belachelijk te vinden dat ik nu waarschijnlijk maanden met een oude nokia te lopen kwam zij terug op de voorwaarden van hun overeenkomst. En inderdaad, hier staat aangegeven dat zij een leen toestel moeten leveren, maar niet wat voor 1. Ook bij de levering van iphones draaien zij de schuld bij apple, die de laatste maanden slecht levert (als ik terug kijk tot op pagina's in 2009 zie ik dit bericht al terug komen) mooi verhaal zou ik zo zeggen. Natuurlijk geven zij de schuld aan overmacht, waar hier totaal geen sprake van is aangezien er geen stom etc. (wetboek overmacht) is te zien en hun tot die tijd hun producten gewoon op tijd horen te leveren. Ik betaal nu 50 euro in de maand aan abonnementskosten, waar onder onbeperkt internet waar ik nu geen gebruik van kan maken dankzij een oud leen toestel. Kan hier nou echt niks aan gedaan worden?
  #1023  
Oud 19-10-10, 12:46
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Inmiddels alweer bijna een week geleden sinds ik mijn klachtenbrieven de deur uit heb gedaan. Hierin had ik vermeld dat ik het niet onder overmacht vindt gelden en dat ik ontbinding van contract van zowel T-Mobile als ProAssist wil met behoud van nummer en toestel. Nog steeds niks vernomen van T-Mobile en ProAssist. Ik weet dat ze de brief hebben binnen gekregen want ik heb ze aangetekend laten versturen, nagechecked en ze zijn afgeleverd. Ik ga zometeen maar eens bellen naar ProAssist
  #1024  
Oud 19-10-10, 13:18
yensen yensen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard Van Iphone 3g 16gb naar Iphone 3g 8gb

Ik heb net gebeld naar Pro Assist, en met een beetje doorzeuren heb ik wat meer informatie kunnen achterhalen. De vrouw zei dat ik i.p.v. een 3G 16GB (huidige toestel) een nieuwe 3GS 8GB krijg. Maar is dit een gelijkwaardig toestel? Ik had mijn 3G 16 GB altijd rond de 10 GB gevuld.
Hebben mensen hier ervaring mee? en zouden jullie hier mee akkoord gaan?

Ik ben mijn toestel vanaf 15 september kwijt en de vrouw zei dat het begin november wordt.
  #1025  
Oud 19-10-10, 13:27
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Vandaag mijn iPhone 4 opgehaald De verkoper van de T-Mobile shop bleef ProAssist aanprijzen. De kosten voor een verzekering is 11 euro. Ik weet het nog niet. Kan iemand mij over de streep helpen (of niet)?...... De folder is wel erg rooskleurig.....
  #1026  
Oud 19-10-10, 13:36
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yensen Bekijk bericht
Ik heb net gebeld naar Pro Assist, en met een beetje doorzeuren heb ik wat meer informatie kunnen achterhalen. De vrouw zei dat ik i.p.v. een 3G 16GB (huidige toestel) een nieuwe 3GS 8GB krijg. Maar is dit een gelijkwaardig toestel? Ik had mijn 3G 16 GB altijd rond de 10 GB gevuld.
Hebben mensen hier ervaring mee? en zouden jullie hier mee akkoord gaan?

Ik ben mijn toestel vanaf 15 september kwijt en de vrouw zei dat het begin november wordt.
Bij mij is precies hetzelfde aan de hand. Mijn toestel is 20 september opgehaald en ze vertelde mij ook dat ik 'n 3gs terug zou krijgen, niets gezegd over 8 of 16gb. Maar ik vind het 'n beetje vreemd dat ze zeggen dat je 'n mindere terug krijgt, in mijn ogen mogen ze dat niet.
Verder vertelden ze mij ook dat ik tot begin november moest wachten, er zit niet veel anders op ben ik bang.
  #1027  
Oud 19-10-10, 13:39
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yash100 Bekijk bericht
Vandaag mijn iPhone 4 opgehaald De verkoper van de T-Mobile shop bleef ProAssist aanprijzen. De kosten voor een verzekering is 11 euro. Ik weet het nog niet. Kan iemand mij over de streep helpen (of niet)?...... De folder is wel erg rooskleurig.....
Ik raad je aan om deze hele topic door te lezen, misschien beetje veel van het goede maar dan krijg je 'n goed beeld over wat ze bij PA doen.
In sommige gevallen werd er snel gehandeld maar in het overgrote deel ben je je iPhone toch wel 'n goede maand of langer kwijt.
Of dit te maken heeft met eventuele garantie van Apple (1e jaar na aankoop blijft lastig te zeggen).
Tip: Heb je het geld om de verzekering te betalen, kan ik het je aanraden. Mocht, om wat voor reden dan ook, je iPhone stuk gaan, dan wordt er in ieder geval wat aan gedaan.
  #1028  
Oud 19-10-10, 13:45
sonrise sonrise is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 58
Standaard

Hmm...

Ik heb m'n iphone 4 op 1 oktober gehaald, en mijn neefje heeft 'm in het water laten vallen en daarna nog eens op de grond! Achterkant zit vol met barsten en zit een gat in en toestel heeft ook nog eens waterschade. En hij gaat niet meer aan! Ik heb 2 weken van mijn iphone 4 genoten en nu terug gestuurd naar PA.

Denken jullie dat ik een nieuwe krijg of wordt het echt een refurbished toestel? Ik bedoel, ik heb 'm nog niet eens 3 weken!!!
  #1029  
Oud 19-10-10, 13:45
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yensen Bekijk bericht
Ik heb net gebeld naar Pro Assist, en met een beetje doorzeuren heb ik wat meer informatie kunnen achterhalen. De vrouw zei dat ik i.p.v. een 3G 16GB (huidige toestel) een nieuwe 3GS 8GB krijg. Maar is dit een gelijkwaardig toestel? Ik had mijn 3G 16 GB altijd rond de 10 GB gevuld.
Hebben mensen hier ervaring mee? en zouden jullie hier mee akkoord gaan?

Ik ben mijn toestel vanaf 15 september kwijt en de vrouw zei dat het begin november wordt.
In principe krijg je er een nieuwer toestel voor terug met betere functies en dergelijke. Dus ik vind het dan ook zeker geen achteruitgang. Ja in de opslagruimte gaat achteruit. Maar in hardware en software ga je vooruit. Als voor jou opslag belangrijker is dan de hardware en software kun je ook een ander merk telefoon nemen met een grote hoeveelheid opslag.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yash100 Bekijk bericht
Vandaag mijn iPhone 4 opgehaald De verkoper van de T-Mobile shop bleef ProAssist aanprijzen. De kosten voor een verzekering is 11 euro. Ik weet het nog niet. Kan iemand mij over de streep helpen (of niet)?...... De folder is wel erg rooskleurig.....
Ligt eraan of je hem kapot maakt of niet. Ik heb zelf persoonlijk erg slechte ervaring met ProAssist. Je bent je telefoon minimaal twee maanden kwijt als er iets mee aan de hand is zodat hij vervangen moet worden. En mensen hebben het over het 1e jaar of 2e jaar maar dat maakt helemaal niks uit want ik zit ook in mijn 1e jaar maar bij mij duurt het ook al twee maanden. Ik zou eens goed rondkijken of er een andere verzekering is die ook iPhones verzekeren.

Daarnaast vindt ik 11 euro veels te veel voor de slechte service die ProAssist levert. euro of 2/3 zou voldoende moeten zijn. Als je kijkt naar wat een inboedelverzekering kost. Dat is 3 euro per maand en die verzekerd tot 150.000 euro. Als je hele huis of kamer door een lekkage kapot is, dus je tv, computer, playstation, iPhone. Krijg je van al deze goederen nieuwprijs uitgekeerd. Dus dan vindt ik 11 euro voor alleen een iphone wel erg veel. Ik vond 7,95 al veel..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Bij mij is precies hetzelfde aan de hand. Mijn toestel is 20 september opgehaald en ze vertelde mij ook dat ik 'n 3gs terug zou krijgen, niets gezegd over 8 of 16gb. Maar ik vind het 'n beetje vreemd dat ze zeggen dat je 'n mindere terug krijgt, in mijn ogen mogen ze dat niet.
Verder vertelden ze mij ook dat ik tot begin november moest wachten, er zit niet veel anders op ben ik bang.
Ligt eraan ik vindt dat je van een 3G 16 gb naar een 3gs 8 gb niet achteruitgaat. Je levert geheugen in voor een betere telefoon. Zoals ook bij Yensen als geheugen het belangrijkste is kan een andere telefoon ook voldoen. Echter heb je een 3Gs 16 gb en ze bieden je een 3gs 8 gb aan ja dan ga je achteruit en zal ik ook niet akkoord gaan. Hetzelfde geldt voor de kleur. Als je een witte hebt zou ik ook een witte terugwillen.

Laatst gewijzigd door Dani538; 19-10-10 om 13:50.
  #1030  
Oud 19-10-10, 13:55
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonrise Bekijk bericht
Hmm...

Ik heb m'n iphone 4 op 1 oktober gehaald, en mijn neefje heeft 'm in het water laten vallen en daarna nog eens op de grond! Achterkant zit vol met barsten en zit een gat in en toestel heeft ook nog eens waterschade. En hij gaat niet meer aan! Ik heb 2 weken van mijn iphone 4 genoten en nu terug gestuurd naar PA.

Denken jullie dat ik een nieuwe krijg of wordt het echt een refurbished toestel? Ik bedoel, ik heb 'm nog niet eens 3 weken!!!
Als ik jou was zou ik het op een WA verzekering gooien van je neefje. dat gaat waarschijnlijk een stuk sneller. aangezien hij verantwoordelijk is voor het kapot maken van je iPhone. Waarschijnlijk zit je neefje gewoon meeverzekerd bij je oom en tante. hier krijg je het nieuw bedrag terug van je iPhone 4. Kun je gewoon een nieuwe kopen. Echter als je hem al naar PA hebt gestuurd werkt dit natuurlijk niet meer. Als hij het helemaal niet meer doet dan zul je een nieuwe krijgen. Kun je net als de rest een maand of 2 - 3 gaan wachten.

Tip: laat geen kleine neefjes of nichtjes met je telefoon spelen
  #1031  
Oud 19-10-10, 14:09
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Ik word zo moedeloos van dit bedrijf.

Vorige week gebeld, te horen gekregen dat het nog 4 tot 8 weken kan duren voordat ik een nieuw toestel ontvang terwijl ik mijn iPhone op 17 augustus heb ingeleverd. Meteen aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ga, en gevraagd of Francis mij terug kan bellen. Francis is een medewerker van het webcare team en zij behartigd mijn dossier. Zij heeft me beloofd op 15 september dat mijn dossier met spoed wordt behandeld, wat is hier spoed aan?

Nu een week later, nog steeds niks vernomen van Francis....
Mocht ik morgen nog steeds niks vernomen hebben van Francis, dan ga ik maar weer bellen met Pro Assist...

Gisteren ook mijn klacht verteld in de T-Mobile shop, ze kunnen me hierbij ook niet verder helpen. Daarom vanmorgen maar eens gebeld met de klantenservice van T-Mobile, deze beste man geeft aan dat uit zijn informatie blijkt dat Pro Assist alle toestellen tot oktober heeft geleverd aan zijn klanten.
Hem erop gewezen dat dit totaal niet klopt, hij heeft me als advies gegeven om mijn klacht bij T-Mobile in te dienen via email, dit ga ik dus ook doen.
  #1032  
Oud 19-10-10, 14:11
sonrise sonrise is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
Als ik jou was zou ik het op een WA verzekering gooien van je neefje. dat gaat waarschijnlijk een stuk sneller. aangezien hij verantwoordelijk is voor het kapot maken van je iPhone. Waarschijnlijk zit je neefje gewoon meeverzekerd bij je oom en tante. hier krijg je het nieuw bedrag terug van je iPhone 4. Kun je gewoon een nieuwe kopen. Echter als je hem al naar PA hebt gestuurd werkt dit natuurlijk niet meer. Als hij het helemaal niet meer doet dan zul je een nieuwe krijgen. Kun je net als de rest een maand of 2 - 3 gaan wachten.

Tip: laat geen kleine neefjes of nichtjes met je telefoon spelen
Ik heb 'm gisteren mee gegeven aan PA! Dus via een WA verzekering gaat het niet meer. Nu moet ik zeker een paar maand wachten pfff, nog niet eens 3 weken genoten van mijn telefoon! Ik gebruik al jaren een iPhone en helaas liet ik mijn telefoon beneden liggen en toen werd ik geroepen dat mijn telefoon kapot was

Heb ze vanochtend gebeld dat ik een nieuw leen toestel wil, en ze brengen me zo een iphone als leen toestel (wacht al trouwens bijna 5 uur) en ze komen pas over 3 uur...

Vanaf vandaag laat ik mijn telefoon nooit meer achter! Maar ben alleen bang dat ik een refurbished toestel krijg, terwijl ik 'm net nieuw heb snapje..
  #1033  
Oud 19-10-10, 14:41
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

hang inmiddels al 13 minuten aan de lijn.. nog niemand gesproken....
  #1034  
Oud 19-10-10, 14:46
badpakjesfeest badpakjesfeest is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonrise Bekijk bericht

Heb ze vanochtend gebeld dat ik een nieuw leen toestel wil, en ze brengen me zo een iphone als leen toestel (wacht al trouwens bijna 5 uur) en ze komen pas over 3 uur...

.
Hoe kan het dat ze de ene klant een iphone geven als leen toestel en de ander opschepen met een nokia 3310?!
  #1035  
Oud 19-10-10, 14:49
badpakjesfeest badpakjesfeest is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 Bekijk bericht
hang inmiddels al 13 minuten aan de lijn.. nog niemand gesproken....
bereid je maar voor, ik heb gisteren in totaal meer dan 2 uur in de wacht gehangen daar. Mijn iphone zou opgehaald worden tussen half 12 en 4.. ik ben er voor thuis gebleven.. toen ik om half 5 eindelijk na een uur wachten iemand aan de lijn kreeg werd er dood leuk gezegd dat hij was langs geweest maar dat er niemand thuis was en dat hij een blauw briefje door de brievenbus had gedaan.. van beiden geen sprake.. vervolgens weer nieuwe afspraak moeten maken. dikke pluim voor proassist
  #1036  
Oud 19-10-10, 15:01
Tan_n86 Tan_n86 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonrise Bekijk bericht
Ik heb 'm gisteren mee gegeven aan PA! Dus via een WA verzekering gaat het niet meer. Nu moet ik zeker een paar maand wachten pfff, nog niet eens 3 weken genoten van mijn telefoon! Ik gebruik al jaren een iPhone en helaas liet ik mijn telefoon beneden liggen en toen werd ik geroepen dat mijn telefoon kapot was

Heb ze vanochtend gebeld dat ik een nieuw leen toestel wil, en ze brengen me zo een iphone als leen toestel (wacht al trouwens bijna 5 uur) en ze komen pas over 3 uur...

Vanaf vandaag laat ik mijn telefoon nooit meer achter! Maar ben alleen bang dat ik een refurbished toestel krijg, terwijl ik 'm net nieuw heb snapje..
Ja ik snap dat je een splinternieuwe wil, maar een gerefurb zou net zo goed zijn hoor Maak je niet druk je kan het verschil echt niet zien en je merkt het al helemaal niet!

Gr Tan
  #1037  
Oud 19-10-10, 15:06
sonrise sonrise is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door badpakjesfeest Bekijk bericht
Hoe kan het dat ze de ene klant een iphone geven als leen toestel en de ander opschepen met een nokia 3310?!
Ze zouden eigenlijk voor half 2 komen, alleen om 2 uur waren ze er nog niet.
Dus ik belde nogmaals, en kreeg toevallig dezelfde vrouw aan de tel als vanochtend, en ze zag in het systeem dat de chauffeur pas om 5 uur zou komen. Ze had over het hoofd gezien dat ik recht had op een iphone als leen toestel en dat dat de enige chauffeur was die iphones had ofzo.

Maar je hebt dus recht op een iphone als leen toestel als je kapotte toestel ook een iphone is. Dus ik neem aan iedereen haha...Maar ja, ik snap er verder ook niks van, ben wel benieuwd of ze dit keer echt komen.
  #1038  
Oud 19-10-10, 15:12
iphone12345 iphone12345 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Mijn iphone 3G is 4 weken geleden gestolen en gisteren heeft een vrouw van pro-assist gezecht dat ik een iphone nieuwe zou krijgen. Nu wou ik weten of iemand weet hoelang dit ongeveer gaat duren tot ik een nieuwe krijg opgestuurt en welke type iphone ik krijg want de 3G is niet meer verkrijgbaar?
  #1039  
Oud 19-10-10, 15:15
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Zo eindelijk een madam aan de lijn gekregen. Ze kon me niet vertellen of de brief al was aangekomen. Terwijl ik deze aangetekend verstuurd heb. Vervolgens heb ik uitgelegd wat er in de brief staat. Dat ze mij verteld hebben dat het niet of slecht leveren van de leverancier overmacht. Hierbij heb ik haar gewezen op de algemene voorwaarde dat dit toch niet bepaald onder overmacht valt. En dat ik om deze redenen ontbinding van mijn contract van zowel pro-assist en t-mobile wil.

Hierop begon ze al een beetje te stotteren en te haperen. Ze was het eigenlijk wel met me eens dat het niet hoort en dat het niet onder overmacht valt, maar ze kon er ook niks aan doen. En dat er al mensen vanaf Juni aan het wachten zijn. Waarop ik zei dat die mensen dan ook maar eens hun rechten moeten lezen. Ja, maar meneer ik kan hier ook niks aan doen, en je zult geduldig moeten wachten tot het toestel binnenkomt. Waarop ik uiteraard zeg van daar gaat het hem nou juist om, ik wacht al veels te lang. En dat is in strijd met jullie voorwaarden. Dus contractbreuk. Maar meneer, ik begrijp dat u boos bent, maar u zult gewoon geduld moeten hebben. Ik zeg ik wil deze week nog een reactie op mijn brief krijgen en horen of er akkoord wordt gegaan met mijn voorwaarden. En anders een tegenvoorstel.

Zegt ze jah maar wij gaan niet over het ontbinden van uw contract bij T-Mobile. Ik zeg ik heb hun ook een brief gestuurd, maar jullie staan wel samen in deze verzekering want het is een T-Mobile ProAssist gegarandeerd plus verzekering. Dus jullie zijn hier samen verantwoordelijk voor. Ja dat begreep ze wel, maar ze kon er niks aan doen. Ze ging mijn brief opsporen en hem boven op de stapel leggen, want door achterstalligheid (wegens zieken en andere omstandigheden)(ik geloof er geen snars van) hebben we een aantal weken achterstand.

Nou als het goed is krijg ik ook deze week nog een belletje van Bianca, die zei vorige week donderdag dat ik in de loop van deze week contact met mij opgenomen werd.

Dus ik ben benieuwd, misschien kan zij mij verder helpen. Ondertussen ben ik er helemaal klaar mee.
  #1040  
Oud 19-10-10, 15:16
Dani538 Dani538 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone12345 Bekijk bericht
Mijn iphone 3G is 4 weken geleden gestolen en gisteren heeft een vrouw van pro-assist gezecht dat ik een iphone nieuwe zou krijgen. Nu wou ik weten of iemand weet hoelang dit ongeveer gaat duren tot ik een nieuwe krijg opgestuurt en welke type iphone ik krijg want de 3G is niet meer verkrijgbaar?
Je kunt gerust een maand of 3 gaan slapen voordat je een nieuwe krijgt.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:30.