//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb twee dagen geleden mijn iphone 3g naar proassist gestruurd omdat er stof onder het beeld zat, het werdt in drie uur opgehaald en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-03-09, 18:42
Koeienkar Koeienkar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard Goede service

ik heb twee dagen geleden mijn iphone 3g naar proassist gestruurd omdat er stof onder het beeld zat, het werdt in drie uur opgehaald en ik kreeg een oude nokia(minpuntje).
ik wil wel graag weten of ik een nieuwe iPhone krijg of een refurbished iPhone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 01-04-09, 23:44
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

Ik heb ook van pro-assist een 'nieuwe' iPhone gekregen.
Maar ik denk dat ie refurbished is. (Ik weet het niet zeker)
  #23  
Oud 02-04-09, 18:49
Koeienkar Koeienkar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

@Vassili
Hoelang heb jij moeten wachten?
(ik weet dat het per 'geval' verschilt maar toch)
  #24  
Oud 14-04-09, 15:11
Donkel Donkel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard Pro Assist

Ik heb bijna 2 weken geleden mijn iPhone op laten halen want hij was gevallen en de haarscheurtjes die er al inzaten waren verder ingescheurd. Ik hoopte dat ze zouden zeggen dat het binnen de garantie zou vallen maar dit was helaas niet het geval. Nu valt de eigen risico van 30 euro wel te overleven.

Ik kreeg binnen 4 uur een leentoestel, een nokia. Na enkele dagen hiermee rond te hebben gelopen bleek dat ik er soms gewoon niet mee kon bellen en dat hij steeds uit viel. Best arelaxed, zo'n apparaat is gemaakt om mee te bellen.. Na gebeld te hebben kreeg ik binnen 4 uur een vervangende telefoon van mijn leentoestel.. Dit keer een HTC s710.. Prima, geen echt wereldtoestel maar kon er wel mee bellen..

Nou stond ik zondag in de tram van Antwerpen en verloor mijn evenwicht, waardoor ik tegen een stang kwam. Krak, een barst in mijn scherm.. Dus ik bellen, en wat blijkt zij gaan zelf dit toestel repareren en de rekening komt mijn kant op! Want uw leentoestel is niet verzekerd, en ik mag hem niet ergens anders laten repareren.. Dit toestel was echter al slecht en wordt volgens mij echt niet meer gemaakt.. Zal je zien dat dit een dikke rekening wordt.. Wat denken jullie?

Gelukkig krijg ik morgen mijn iPhone terug en ben ik weer bereikbaar..
  #25  
Oud 15-04-09, 00:19
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

vandaag was ik ook weer de sjaak, barst in mijn beeldscherm... aaaauw!

direct gebeld en na 4 uur precies opgaald. 4 mei ga ik opvakantie, hopelijk is deze dan terug! Er is iig een notitie van gemaakt.
__________________
Beschikt over een I-Phone 3G 16gb Wit. Was nummer 22 in Roterdam tijdens de launch!
  #26  
Oud 15-04-09, 00:37
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koeienkar Bekijk bericht
@Vassili
Hoelang heb jij moeten wachten?
(ik weet dat het per 'geval' verschilt maar toch)
Na een week werd ik ongeduldig
Had ik ze gebeld om te vragen hoe het zat.
Toen was hij al klaar, ff een afspraak gemaakt om langs
te brengen 2 dagen erna had ik mn iPhone weer.

Je moet ze wel om de paar dagen bellen
  #27  
Oud 15-04-09, 01:18
jesso88 jesso88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 12
Standaard

vandaag mijn nokia om zeep geholpen, jammer. maar over 2 weken mag ik ook al een nieuwe abbo (lees iPhone) uit gaan zoeken. komt allemaal goed dus, alleen morgen nog ff bellen naar ProAssist
  #28  
Oud 15-04-09, 15:46
Donkel Donkel is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Yes, gelukkig is mijn iPhone weer terug.. backup gerestored.. Maar nu staan de meeste apps er niet meer op.. .. weet iemand hoe ik kan zien welke apps ik al heb gekocht, behalve alle facturen na te lopen?!
  #29  
Oud 15-04-09, 20:04
jamy015 jamy015 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Delft
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar jamy015
Standaard

Tijdje geleden mijn iPhone laten vallen, ik pak hem op en wat zie ik, het hele glas is gebroken. Hij werkte nog wel gewoon. Mijn moeder dus T-Mobile gebeld (ik mag dat volgens mij niet, ben pas 12) en die zeiden dat in hun systeem niet stond dat ik een verzekering had. We moesten bewijs hebben. Wij ons dus rot zoeken naar dat papier en na een week ofzo gevonden. Daar stond een ander nummer op. Dat gebeld en geen gezeur, gewoon 'we komen hem voor vijven ophalen'. Dat deden ze ook, maar hoe weet ik niet, want m'n moeder moest hem in ontvangst nemen. Nokia 6021 gekregen en er zat zelfs een autolader bij! Er zat ook een headset bij maar die paste niet in de connectoringang, toch erg slordig dat ze een verkeerde headset meeleveren. Maar dat is dan ook het enige, nu zit ik te wachten tot ik een nieuwe krijg...
__________________
- Deze handtekening is in verband met een overtreding van de forumregels verwijderd.
  #30  
Oud 17-04-09, 20:57
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

je hebt geluk dat je een nokia hebt...
Ik zat opgescheept met een Htc toestel dat voor geen meter werkte...
  #31  
Oud 18-04-09, 22:14
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

En ja hoor.. Het is weer zover. Mijn toestel is defect. Ik vandaag Proassist gebeld om 14:20.. Ja we hebben vertraging; we komen rond 19:00 euro.. Prima..

20:45 stond de chauffeur pas voor mijn deur!! Ongelofelijk! Ik heb denk ik wel 4 keer in totaal gebeld.. "ja we weten het niet".

Het is dat T-Mobile geen andere verzekering heeft. Maar wat een ontzettend kl ot e bedrijf proassist! Ik ben echt pissed-off. Stelletje amateurs! Ik ben benieuwd hoelang ik moet wachten. Hoop niet weer 3 maanden zoals op mijn toenmalige HTC.
  #32  
Oud 19-04-09, 00:41
suby555 suby555 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie, close to Antwerp...
Berichten: 91
Standaard

Komaan man!

Die staan echt niet op de hoek van je straat te wachten tot jouw gsm het begeeft hoor!

Dat je na de middag belt en ze staan er dezelfde dag nog...dat is toch geweldig!
Ik weet niet wat jij nog meer verwacht
  #33  
Oud 19-04-09, 12:02
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk bericht
Komaan man!

Die staan echt niet op de hoek van je straat te wachten tot jouw gsm het begeeft hoor!

Dat je na de middag belt en ze staan er dezelfde dag nog...dat is toch geweldig!
Ik weet niet wat jij nog meer verwacht
Nou ik heb toch echt een verzekering afgesloten die mij beloven binnen 4 uur bij mij te zijn..

Als jij een fiets koopt en ze vertellen dat er 10 versnellingen op zitten en bij aflevering van de fiets zitten er maar 2 dan ben je toch ook niet tevreden.

Ik heb wel meer te doen dan meer dan 5 uur te wachten.
  #34  
Oud 21-04-09, 14:14
jesso88 jesso88 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 12
Standaard

tsjah, het is maar wat je verwachtingen van het bedrijf zijn. Ik ben er meer dan goed over te spreken. Perfecte service en afhandeling, soms kunnen nieuwe toestellen wat lang op zich laten wachten, maar dat zal mij een worst wezen. Als ik maar kan blijven bellen.
  #35  
Oud 21-04-09, 20:51
Pim Erhart Pim Erhart is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Tiel
Berichten: 1
Standaard pro assist = (no)service

mijn iphone is nu al voor de 3de keer terug naar pro assist vanwege haarscheurtjes in de backcover, de eerste keer was er niets gedaan. de high scores van mijn spelletjes hadden ze proberen te verbeteren en na 3 weken in een la te hebben gelegen bij een reparatie bureau, hebben ze um terug gestuurd.

ik was natuurlijk not amused, dus ik weer opsturen, van de week terug. met de verklaring, we hebben uw display vervangen en de software geupdate.... ik heb nooit gevraagt mijn display te vervangen en bij het er af halen van het bescherm stikkertje van mijn display werd mijn (ik voel me genaait gevoel nog eens benadrukt) het kleine krasje wat ik voor het opsturen zelf perongeluk in het display had gemaakt zat er nog.

dus helemaal niet vervangen, maar de klant laten denken dat je bezig bent geweest.

dus gelijk weer mee terug gegeven aan de bezorger, en de 30 euro eigen risico natuurlijk niet betaald.

pro ass gebelt, en blijkt dat compleet alles maar dan ook alles verkeerd is gegaan, en men weet nu nog niets. volgende week nog maar eens bellen, en die klachten brief aangetekend opsturen.

als ie nu voor de 3de keer niet gerepareert of nieuw terug komt, maar eens nog bozer gaan worden.......

ik ben diep teleur gesteld in pro ass, deze mensen proberen naar mijn mening zo min mogelijk te doen om je ergens mee van dienst te zijn en daar betalen we nog voor met zijn allen ook. ik wens deze eerste klas verzekerings terroristen al het slechts in de wereld toe, de fustratie is voor nu van me afgeschreven maar dat "ik voel me genaait gevoel blijft''
  #36  
Oud 24-04-09, 02:38
richje31 richje31 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

bij mij werd er via de standaard garantie niks aan mijn iphone gedaan....zgn waterschade, terwijl hij nog gewoon belde en alles deed , alleen laadde die niet meer op. Ben zelf el. ingenieur.....zag de reden niet echt waarom mijn hele iphone vervangen moest worden, omdat ze geen normaal servicentre van apple in nederland hebben. Maargoed, hij was ook verzekerd....leen toestel gekrgen, een simpele maar hij werkte en na 3 weken een nieuwe iphone gehad via pro assist.... Niks over teklagen voor die 7 euro/maand.Duurde alleen wel vrij lang, 3 weken, maar verder geen gezeur. Verkoop die iphone nu omdat ik het mar een onhandig ding vind.....liever een simpele samsung.Maar pro assist deed hun werk goed voor het geld... Apple zelf zuigt...
gr.rich
  #37  
Oud 02-06-09, 02:12
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

nieuw op het iphone gebied dus een vraag maar geen ervaring met pro-assist. Wanneer betaal je die eigen risico? Zeker afhankelijk van je verhaal.

Gr
  #38  
Oud 02-06-09, 16:58
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
nieuw op het iphone gebied dus een vraag maar geen ervaring met pro-assist. Wanneer betaal je die eigen risico? Zeker afhankelijk van je verhaal.

Gr
Als het je eigen schuld is! Bijv. laten vallen, etc.
Als het niet je eigen schuld is! Bijv. softwarematige fout, plotseling doet niet alles het meer.

Daarbij is je eigen risico maar €30,- valt wel mee voor wat je er voor terugkrijgt.
  #39  
Oud 07-06-09, 16:10
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

net me iPhone afgegeven aan een chauffeur. Hopen dat het niet te lang duurt.

probleem: software fout denk ik met de speaker. Kon niemand horen wanneer ze me belden, maar zij horen mij wel.


eDiT:
ik heb dus een leentoestel ( waar me eigen sim-kaart in zit met een iphone-INTERNET bundel ) kan ik dan gewoon gratis internetten met de leenteostel?
vertrouw het allemaal niet dus kweetniet

Laatst gewijzigd door kuotje; 07-06-09 om 16:35.
  #40  
Oud 07-06-09, 16:43
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
net me iPhone afgegeven aan een chauffeur. Hopen dat het niet te lang duurt.

probleem: software fout denk ik met de speaker. Kon niemand horen wanneer ze me belden, maar zij horen mij wel.


eDiT:
ik heb dus een leentoestel ( waar me eigen sim-kaart in zit met een iphone-INTERNET bundel ) kan ik dan gewoon gratis internetten met de leenteostel?
vertrouw het allemaal niet dus kweetniet
Lijkt mij geen probleem hoor!
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.