Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Econz Ondanks de neo capsule heb ik toch een verzekering bij Pro Assist. Mijn vrouw daarintegen heeft geen case maar wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
nou vandaag was ik ook de pineut mn iphone 3gs plat op de rug laten vallen op beton
zwaar *** pak m op barst in het glaswerk . meteen pro assist gebeld en een kwartier eerder dan afgesproken kwamen ze aan.top! nou maar hopen dat ie weer snel terug is mis m nu al
|
||||
|
||||
krijg hem morgen terug hopelijk een nieuwe.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok. Dacht dat alleen mensen die geen case gebruiken hun iphone zouden verzekeren.
|
|
||||
|
||||
nee hoor het is altijd slim om te verzekeren een ongeluk zit in een klein hoekje. en aangezien ik nogal zuinig ben op mn iphone doe ik er liever een dubbele beveiliging om en nog een verzekering eroverheen en je ziet maar dat het toch nodig is
|
|
||||
|
||||
Plus ik moet er 2 jaar mee doen als ik elk half jaar een nieuwe krijg omdat ie weer slecht/dom doet.
|
|
|||
|
|||
Vraag: morgen krijg ik van Pro-Assist een nieuwe iPhone ter vervanging van mijn huidige 3G met Wi-Fi probleem. Is het nieuwe toestel nu automatisch een 3GS of heeft Apple ergens nog een voorraad vorige versie toestellen? Zou namelijk wel mooi zijn...
Wat betreft Pro-Assist niets anders dan lof. Wij hebben een zakelijk abonnement met verzekeringen. Diverse collega's al met pro-assist ervaring en altijd goed en conform afspraak. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt wel kans dat deze na de 40ste week is gemaakt,waardoor je je (Blackra1n) jailbreak verliest na het rebooten,dus dat je deze weer moet "zwart regenen" na een reboot.. |
|
|||
|
|||
Geen probleem, ik heb een gewoon echte iPhone zonder jailbreaks. Daar ga ik dus niks aan missen...
|
|
||||
|
||||
zou wat zijn als je een 3GS kreeg heb tot nu toe 3x gewoon een 3G teruggekregen ( leek nieuw maar kan ook gerefurbished zijn )
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je heel makkelijk controleren of het om een nieuw of refurbished toestel gaat. Begint je nieuwe serienummer met 5K, dan heb je dacht ik met een refurbished te maken.
|
|
||||
|
||||
Nou, vandaag mijn iphone van mijn bureau laten vallen en "pats" dat was het scherm. Proassist gebeld en ze komen hem morgen opaheln op mijn werk.
Ben benieuwd of ze er gewoon alleen een nieuw scherm in zetten (en hopleijk een nieuwe achterkant want die heeft zij beste tijd gehad incl. haarscheurtjes) of dat i een refurbished / nieuwe krijg. Het gaat om een 3G 16GB wit, zou mooi zijn als ik een 3GS krijg maar dat zal wel niet |
|
||||
|
||||
Nee dat krijg je zoiezo niet haha. je krijgt alles gewoon nieuwe, hij lijkt heeeeel erg nieuw ( kan ook nieuw zijn ) maar het is niet meer te onderscheiden
want mijne was ook zo erg beschadigt en ze hebben alles vervangen ( of door een nieuwe ) |
|
||||
|
||||
Mooi, als hij weer als nieuw is ben ik ook tevreden moet er tensloitten nog een maand of 9 mee doen. Dan mag ik weer verlengen en komt er natuurlijk een 4de generatie iphone
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze week een wat minder positief ervaring met ProAssist gehad. Mijn iPhone was niet geheel kapot: De scherm was nog goed, maar de behuizing rond de home knop was wat los gekomen. De home knop klikken deed niks tenzij je heel hard ook aan de achterkant van de telefoon ging knijpen.
Ik vond het niet meer fatsoenlijk bruikbaar (probeer eens te navigeren als je de home knop niet werkend heb). 2.5 uur na bellen kwam ProAssist hem ophalen, dus dat was geweldig service... Maar anderhalve week later kwam mijn iPhone terug. Ze hadden hem "bekeken, nieuwe software erop" en teruggestuurd zonder reparatie van de home knop probleem. Ik heb hem uiteraard in dit staat niet geaccepteerd. ProAssist heeft hem nu weer voor een tweede reparatie poging. Het is maar afwachten of hun reparatiecentrum de tweede keer iets anders doet. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je soms zo die verhalen leest van dat hij er zo nieuw uit ziet, bijna niet te onderscheiden en dat de batterij vaak ook wat langer meegaat. Dan krijg je al snel het idee van "zal ik hem eens uit me handen laten glippen." haha.
Zou ik trouwens nooit doen hoor. Bij mij zitten er wel 2 krassen op het scherm, plus ergens in het midden (je ziet ze alle drie alleen als het licht in een bepaalde hoek valt) en op de achterkant zitten nog al wat krasjes (maar dat valt ook niet echt op) maar dat vind ik nog geen rede om het te laten 'repareren'. Ten eerste zou de tijdelijke terugval naar een 'ouderwetse en normale' telefoon mij zwaar tegenvallen - zeker in de vakantie en met nieuw jaar), en ten tweede is het ook gewoon onzin om je telefoon te laten 'repareren' voor de kleinste dingetjes. Die twee krassen zijn trouwens gekomen door een val, waarbij 1 val bijna dodelijk was voor me iPhone (vloog vlak over een metalen buis met scherpe hoeken ). Als Wi-Fi dood is, of als je problemen met je scherm hebt word het gelijk een heel ander verhaal. EDIT: Geen hoesje trouwens, wel de verzekering die je kon afsluiten bij aankoop van iPhone. Er zijn wel mooi hoesjes, maar ik vind dat toch een beetje zonde: zo'n mooie telefoon en dan stop je hem in een doos (bij wijze van spreken). Da's net zoiets als een mooie sportauto hebben, maar die laten weg stoffen omdat je bang bent dat er iets mee gebeurd, en dan maar met een opgevoerde oude fiat gaat rijden. Laatst gewijzigd door S¡mon; 13-12-09 om 18:32. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone van af maart ergens
kan ik hem dan ook nu nog laten verzekeren weet iemand dat Gr Bart smart |
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|