//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Avdk Ik heb een zeer slechte ervaring met Pro-assist en wil iedereen die waarde hecht aan zijn iPhone vooral oproepen om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 18-09-09, 23:35
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avdk Bekijk bericht
Ik heb een zeer slechte ervaring met Pro-assist en wil iedereen die waarde hecht aan zijn iPhone vooral oproepen om GEEN verzekering bij hen af te sluiten. Mijn 16G iPhone is stuk en dus belde ik met Pro-assist. Immers, binnen 4 uur leveren ze volgens hun voorwaarden een leentoestel. Prima, zou je denken. Donderdagochtend gebeld en die dag lukte het niet meer, maar vrijdag tussen 8 en 12 uur zou de koerier komen. Om 12 uur nog niemand gezien en dus gebeld. De koerier was wel langsgeweest vertelde de dame aan de telefoon mij. DUS NIET. Bleek dat de koerier op het verkeerde huisnummer voor de deur had gestaan?!? Goed, dan nog maar 4 uur thuis wachten... om 5 minuten voor 16:00 belt de koerier, ik kom eraan maar ik heb geen iPhone bij me terwijl dat wel beloofd was. Met Pro-assist gebeld en mijn ongenoegen geuit. Toen werd ik nota bene voor leugenaar uitgemaakt want de koerier was wel langsgeweest en toen was ik niet thuis? Ja amehoela, de koerier heeft niet goed gelezen en stond bij het verkeerde huis voor de deur. Maar nee, het was mijn eigen schuld. En nu kunnen ze geen leentoestel meer leveren want alle iPhones zijn op. Handig, als je de volgende dag op vakantie gaat...
Nee, Pro-assist is HOPELOOS SLECHT. Geen service, vervelende dames aan de telefoon en totaal geen medewerking. En daar betaal ik dan bijna 120 euro per jaar voor. KORTOM: SLUIT GEEN VERZEKERING AF BIJ PRO-ASSIST!
Konden ze jou een iphone als leentoestel geven? Heb je hier zelf om gevraagd of hoe moet ik dat zien?

Wat ik wel meegemaakt heb is dat die mensen nogal vaak niet op een strikt tijdstip kunnen komen dus binnen 4 uur. Dit loopt telkens nog wel eens uit heb ik zo'n vermoeden bij mij werd het 7 i.p.v. 4 dusja. Zolang men iphone straks dan maar goed is hij is nu 2 weken weg en ga morgen eens bellen hoe het zit ;p
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 18-09-09, 23:53
davejuh davejuh is offline
• iOS 3.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

ik lees zowel goede als slechte berichten over pro assist nu is mijn vraag ik wil een iphone uit belgie halen is het dan mogenlijk om die dan ook bij pro assist te verzekeren???

en zo ja waar ben je dan allemaal precies voor verzekerd?

alvast bedankt !!
  #63  
Oud 19-09-09, 11:59
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davejuh Bekijk bericht
ik lees zowel goede als slechte berichten over pro assist nu is mijn vraag ik wil een iphone uit belgie halen is het dan mogenlijk om die dan ook bij pro assist te verzekeren???

en zo ja waar ben je dan allemaal precies voor verzekerd?

alvast bedankt !!
Dit kan je gewoon in de winkel vragen of het dan mogelijk is om te verzekeren. In de winkel kijk je dan waarvoor je bent verzekerd (nooit blindelings zomaar even op het internet af gaan).

Ik heb T-Mobile ProAssist Gegarandeerd (plus) verzekeringspakket. Hierin staat o.a. dit:

Citaat:
- Wereldwijde dekking van het toestel
- Dekking tegen val-, stoot en waterschade
- Dekking tegen alle vormen van defect
- Leentoestel binnen 4 uur op iedere gewenste locatie in de Benelux
- Leentoestel binnen 24 uur op iedere gewenste locatie in Europa.
- De Gegarandaard helpdesk is 24 uur per dag 7 dagen per week bereikbaar
- Schadeafhandelijk vindt nog dezelfde dag plaats

Extra voordelen van het T-Mobile ProAssist Gegarandeerd Plus pakket zijn:

- Dekking tegen diefstal (met aantoonbare sporen van braak). De claimafhandelijk bij diefstal vindt uiterlijk de volgende werkdag plaats.
- Dekking bij misbruik van gesprekskosten na diefstol tot 2.000,- euro.
EDIT: En in de voorwaarden staan ook dingen die niet worden gedekt. Ik noem er hiervan een paar op:

- oorlog, oorlogsgeweld, oorlogstuig, gewapende internationale actie, burgeroorlog, opstand, oproer of onlusten.
- Atoomkernreacties, aardbevingen, vulkanische uitbarstingen, overstromingen of andere natuurrampen.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 19-09-09 om 12:05.
  #64  
Oud 24-09-09, 16:48
mdejong22 mdejong22 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Thumbs up

1,5 MAAND ZONDER IPHONE *** BELCOMPANY!!!

Pro assist doet goed zijn werk!!

Iphone stuk gegaan, ingeleverd bij Belcompany. Opgestuurd naar Solid Vision.
Na 3 weken maar eens horen. Nog niet terug volgens belcompany.

Solid vision bellen. "Meneer uw iphone is dezelfde dag dat hij terug kwam alweer retour gestuurd aan BC".

Belcompany bellen. "Oww hebben hier niets"

BLIJKT DIE IPHONE 3 WEKEN IN DE LA BIJ SOLID VISION TE HEBBEN GELEGEN STOMME IDIOTEN!!! Dit is niet de 1e keer...

Iphone eindelijk terug (ongerepareerd omdat ie verzekerd is)

Belcompany: "meneer u had moeten zeggen dat hij verzekerd was)

ik: "HAD IK DAT MOETEN ZEGGEN? DAT KAN JE ZIEN IN JE SYSTEEM IDIOOTT! BEDANKT MAN!! 4 weken zonder iphone en niets meer gebeurd!!!!!

Belcompany: "jaja"

Nu heeft Pro Assist de iphone heeel snel opgehaald! Super service. Ik krijg een nieuwe iphone!! (moest ook door Pro assist worden opgestuurd naar Solid vison) ja voor de 2e keer...
  #65  
Oud 25-09-09, 14:48
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

Iphone van de trap laten vallen en he-le-maal kapot. Laten ophalen en wordt waarschijnlijk een nieuwe in doos.

Even wachten dus.
__________________
Beschikt over een I-Phone 3G 16gb Wit. Was nummer 22 in Roterdam tijdens de launch!
  #66  
Oud 26-10-09, 15:21
junk0077 junk0077 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard 3g stuk nu een 3gs??

Hallo,

Mijn iphone 3G 16 GB is stuk.(silent mode knopje afgebroken, volume knop stuk en 2 kleine barstje in het scherm)
Weet iemand wat er gebeurt als je nu gebruik maakt van de pro assist garantie?
De 3G 16 GB wordt niet meer gemaakt, dus krijg je dan een 3GS 16 GB of een 3 G 8GB?? Of zouden ze voor dit soort gevallen nog een paar 3G 16 GB's achter de hand hebben bij pro assist?
Of wordt ie gewoon gerepareerd?

Heeft iemand hier ervaring mee??
  #67  
Oud 26-10-09, 15:42
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door junk0077 Bekijk bericht
Hallo,

Mijn iphone 3G 16 GB is stuk.(silent mode knopje afgebroken, volume knop stuk en 2 kleine barstje in het scherm)
Weet iemand wat er gebeurt als je nu gebruik maakt van de pro assist garantie?
De 3G 16 GB wordt niet meer gemaakt, dus krijg je dan een 3GS 16 GB of een 3 G 8GB?? Of zouden ze voor dit soort gevallen nog een paar 3G 16 GB's achter de hand hebben bij pro assist?
Of wordt ie gewoon gerepareerd?

Heeft iemand hier ervaring mee??
je krijgt een refurbished 3G 16 gig terug
  #68  
Oud 26-10-09, 16:25
junk0077 junk0077 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

dank je voor je snelle reactie

Ik heb nog een vraagje, ook mijn iphone oortjes zijn al 2 keer stuk gegaan. (geen geluid uit 1 van beide oortjes) de eerste keer heb ik gewoon zonder te zeuren nieuwe gekocht, maar nu vraag ik me af of dit ook onder de garantie valt. Zou ik mijn kapotte oortjes mee kunnen sturen en krijg ik dan nieuwe?
  #69  
Oud 26-10-09, 16:29
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door junk0077 Bekijk bericht
dank je voor je snelle reactie

Ik heb nog een vraagje, ook mijn iphone oortjes zijn al 2 keer stuk gegaan. (geen geluid uit 1 van beide oortjes) de eerste keer heb ik gewoon zonder te zeuren nieuwe gekocht, maar nu vraag ik me af of dit ook onder de garantie valt. Zou ik mijn kapotte oortjes mee kunnen sturen en krijg ik dan nieuwe?
Toevallig genoeg heb ik vandaag mijn kapotte oortjes opgestuurd, dus ja dat valt onder de garantie . Ik heb echter geen nieuwe oortjes gekregen, dus ik neem aan dat je geen 'refurbished oortjes' terug krijgt.
  #70  
Oud 27-10-09, 09:32
Franske Franske is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Zo , nu ben ik de 'klos'
Telefoon gevallen, maarrrr , hij werkt nog wel.

Zit grote scheur over scherm, rechtsonder naast button is alles gescheurd en glas uitgevallen, bovenin scherm zit zwarte vlek van 0,5cm doorsnede.

Kan er gewoon mee werken, maar aangezien ik pro-assist valverzekering heb had ik liever een nieuwe voor 30 euro....
Kan ik gewoon zeggen dat ik hem per ongeluk heb laten vallen ?

Beter langs de tmobile shop rijden even of op laten halen ?
  #71  
Oud 29-10-09, 14:22
Panamera Panamera is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franske Bekijk bericht
Zo , nu ben ik de 'klos'
Telefoon gevallen, maarrrr , hij werkt nog wel.

Zit grote scheur over scherm, rechtsonder naast button is alles gescheurd en glas uitgevallen, bovenin scherm zit zwarte vlek van 0,5cm doorsnede.

Kan er gewoon mee werken, maar aangezien ik pro-assist valverzekering heb had ik liever een nieuwe voor 30 euro....
Kan ik gewoon zeggen dat ik hem per ongeluk heb laten vallen ?

Beter langs de tmobile shop rijden even of op laten halen ?
Hoezo 30 euro?

Zit er eigen risico bij Pro Assist dan?!
  #72  
Oud 29-10-09, 14:23
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panamera Bekijk bericht
Hoezo 30 euro?
Zit er eigen risico bij Pro Assist dan?!
ik ken persoonlijk geen enkel verzekeringsbedrijf dat niet met franchise werkt.
kan natuurlijk zijn dat het in NL anders is.
  #73  
Oud 29-10-09, 14:34
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcman Bekijk bericht
Iphone van de trap laten vallen en he-le-maal kapot. Laten ophalen en wordt waarschijnlijk een nieuwe in doos.

Even wachten dus.
Inmiddels een nieuwe gehad, maar kapotte terug gekregen. Nu WEER wachten op een andere.
  #74  
Oud 30-10-09, 09:43
Krinos Krinos is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 11
Standaard Ervaringen met ProAssist

Ik heb gisteren na 1 week en 4 dagen een nieuwe iPhone gekregen van ProAssist. Dus op zich met de service ben ik best tevreden!

Helaas moet je die ophalen en afleverdienst binnen 4 uur wel met een behoorlijke korrel zout nemen. Voor het ophalen waren ze ruim 1 uur te laat, en het afleveren was ook ruim 45 min later.

Maar de service die ze leveren is verder helemaal niet slecht!
  #75  
Oud 03-11-09, 16:06
Panamera Panamera is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 16
Standaard

Weet iemand die al een keer een nieuwe iphone gekregen heeft of je EIGEN RISICO moet betalen?
Van bijvoorbeeld 50€?
  #76  
Oud 03-11-09, 20:03
Krinos Krinos is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panamera Bekijk bericht
Weet iemand die al een keer een nieuwe iphone gekregen heeft of je EIGEN RISICO moet betalen?
Van bijvoorbeeld 50€?
Ik heb van ProAssist een hele nieuwe iPhone gekregen zonder ook maar 1 cent bij te betalen.
  #77  
Oud 03-11-09, 22:50
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mcman Bekijk bericht
Inmiddels een nieuwe gehad, maar kapotte terug gekregen. Nu WEER wachten op een andere.
Als topicstarter moet ik eigenlijk de FP wijzigen want het gaat nu totaal de verkeerde kant op.

Heb gebeld naar de status van mijn reparatie die met spoed gedaan zou worden ivm het leveren van een defect toestel!

Ze zijn mijn telefoon gewoon kwijt?!? Alles is opgehaald en binnengekomen bij hun, maar daarna......... echt f*cked up!!! Ze proberen alles uit te zoekn, maar dit probleem kende de dame in kwestie zelf niet.

Laatst gewijzigd door King1987; 04-11-09 om 23:01. Reden: op je woorden letten aub!
  #78  
Oud 03-11-09, 23:49
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panamera Bekijk bericht
Weet iemand die al een keer een nieuwe iphone gekregen heeft of je EIGEN RISICO moet betalen?
Van bijvoorbeeld 50€?
Als je opstuurt en het valt onder garantie dan hoef je geen eigen resico te betalen. als het wel jouw schuld is(zeggen ze heel snel!) moet je eigen resico betalen van € 30! kon je ook lezen staat in hun regels
  #79  
Oud 03-11-09, 23:55
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Ik ben trouwens zeer tevreden over pro-assist ze haalden bij mij in 2 uur!! de iPhone op en kreeg een HTC terug als leen toestel. in 6 dagen kreeg ik een refurbished terug. ik hoefde geen eigen risico te betalen omdat het een "software" fout was dat binnen de garantie viel!
  #80  
Oud 04-11-09, 00:02
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Ja mijn kostte het ook niks. Maar ze gaan vaak de schuld geven met waterschade das wel jammer. Maar eigen risico is toch €30,- ??? Bij mij althans wel.
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 18:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 19:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 11:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.