//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Econz Ondanks de neo capsule heb ik toch een verzekering bij Pro Assist. Mijn vrouw daarintegen heeft geen case maar wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 25-11-09, 18:48
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
Ondanks de neo capsule heb ik toch een verzekering bij Pro Assist.
Mijn vrouw daarintegen heeft geen case maar wel verzekerd.

Na ongeveer een half jaar kon mijn vrouw ineens de "slide to unlock" niet meer "sliden" waardoor ze niet meer op het springboard kon komen en dus niks meer kon.Na wat rebooten e.d. geprobeerd te hebben,lukte het toch niet om het probleem op te lossen.
Aangezien haar toestel gejailbreakt was,was ik toch genoodzaakt om deze te herstellen naar de orginele firmware (3.1.2).
Nadat ik dit had gedaan kon ze nog steeds niet haar toetsel gebruiken omdat de "slide to unlock"nog steeds bleef hangen.

Toen hebben we Pro Assist gebeld waarna zij binnen 4 uur het toestel kwamen ophalen en een vervangend toestel leverde ( Nokia E71 ).
Daarbij vertelde ze dat het wel zo'n 3 tot 5 weken kon duren voordat deze gerepareerd kon worden,aangezien het erg druk was.

Dat moet dan maar dachten we,maar na 2 weken belde Pro Assist op dat het "unity of united board? "defect was en ze zou een nieuwe iphone krijgen.

Zo gezegd zo gedaan...

De dag daarna hebben ze de nieuwe iphone geleverd,notabene ook nog eens op haar werk,dat was geen enkel probleem!
We wonen in Roermond en mijn vrouw werkt in Eindhoven.

Fantastische service!!
Dus het is niet gek als je met een switch easy neo capsule toch een verzekering zou nemen ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 25-11-09, 20:19
gadgetman's schermafbeelding
gadgetman gadgetman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: haarlem
Berichten: 48
Standaard

nou vandaag was ik ook de pineut mn iphone 3gs plat op de rug laten vallen op beton
zwaar *** pak m op barst in het glaswerk . meteen pro assist gebeld en een kwartier eerder dan afgesproken kwamen ze aan.top! nou maar hopen dat ie weer snel terug is mis m nu al
__________________
in bezit van imac, mac mini, iphone 2g,
3g, iphone 3gs,iPad 32gig3g
  #103  
Oud 25-11-09, 20:23
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

krijg hem morgen terug hopelijk een nieuwe.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #104  
Oud 25-11-09, 20:28
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gadgetman Bekijk bericht
nou vandaag was ik ook de pineut mn iphone 3gs plat op de rug laten vallen op beton
zwaar *** pak m op barst in het glaswerk . meteen pro assist gebeld en een kwartier eerder dan afgesproken kwamen ze aan.top! nou maar hopen dat ie weer snel terug is mis m nu al
Had je een case erom heen?
  #105  
Oud 25-11-09, 21:39
gadgetman's schermafbeelding
gadgetman gadgetman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: haarlem
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Had je een case erom heen?
bodyguardz en nog een silicone case ik weet t dubbel op maar werk in de bouw
  #106  
Oud 25-11-09, 21:47
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Ok. Dacht dat alleen mensen die geen case gebruiken hun iphone zouden verzekeren.
  #107  
Oud 25-11-09, 22:09
gadgetman's schermafbeelding
gadgetman gadgetman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: haarlem
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Ok. Dacht dat alleen mensen die geen case gebruiken hun iphone zouden verzekeren.
nee hoor het is altijd slim om te verzekeren een ongeluk zit in een klein hoekje. en aangezien ik nogal zuinig ben op mn iphone doe ik er liever een dubbele beveiliging om en nog een verzekering eroverheen en je ziet maar dat het toch nodig is
  #108  
Oud 25-11-09, 22:43
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Plus ik moet er 2 jaar mee doen als ik elk half jaar een nieuwe krijg omdat ie weer slecht/dom doet.
  #109  
Oud 01-12-09, 13:45
camiels camiels is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Vraag: morgen krijg ik van Pro-Assist een nieuwe iPhone ter vervanging van mijn huidige 3G met Wi-Fi probleem. Is het nieuwe toestel nu automatisch een 3GS of heeft Apple ergens nog een voorraad vorige versie toestellen? Zou namelijk wel mooi zijn...

Wat betreft Pro-Assist niets anders dan lof. Wij hebben een zakelijk abonnement met verzekeringen. Diverse collega's al met pro-assist ervaring en altijd goed en conform afspraak.
  #110  
Oud 01-12-09, 14:24
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door camiels Bekijk bericht
Vraag: morgen krijg ik van Pro-Assist een nieuwe iPhone ter vervanging van mijn huidige 3G met Wi-Fi probleem. Is het nieuwe toestel nu automatisch een 3GS of heeft Apple ergens nog een voorraad vorige versie toestellen? Zou namelijk wel mooi zijn...

Wat betreft Pro-Assist niets anders dan lof. Wij hebben een zakelijk abonnement met verzekeringen. Diverse collega's al met pro-assist ervaring en altijd goed en conform afspraak.
Als het goed is krijg je gewoon een 3G,tenminste,mijn vrouw heeft ook een nieuwe 3G gekregen omdat haar oude 3G niet meet te maken was.

Je hebt wel kans dat deze na de 40ste week is gemaakt,waardoor je je (Blackra1n) jailbreak verliest na het rebooten,dus dat je deze weer moet "zwart regenen" na een reboot..
  #111  
Oud 01-12-09, 14:52
camiels camiels is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
Je hebt wel kans dat deze na de 40ste week is gemaakt,waardoor je je (Blackra1n) jailbreak verliest na het rebooten,dus dat je deze weer moet "zwart regenen" na een reboot..
Geen probleem, ik heb een gewoon echte iPhone zonder jailbreaks. Daar ga ik dus niks aan missen...
  #112  
Oud 01-12-09, 18:12
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

zou wat zijn als je een 3GS kreeg heb tot nu toe 3x gewoon een 3G teruggekregen ( leek nieuw maar kan ook gerefurbished zijn )
  #113  
Oud 02-12-09, 11:45
sj0e5d sj0e5d is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 38
Standaard

Volgens mij kan je heel makkelijk controleren of het om een nieuw of refurbished toestel gaat. Begint je nieuwe serienummer met 5K, dan heb je dacht ik met een refurbished te maken.
  #114  
Oud 02-12-09, 23:42
Wally21's schermafbeelding
Wally21 Wally21 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 118
Stuur een bericht via MSN naar Wally21
Standaard

Nou, vandaag mijn iphone van mijn bureau laten vallen en "pats" dat was het scherm. Proassist gebeld en ze komen hem morgen opaheln op mijn werk.

Ben benieuwd of ze er gewoon alleen een nieuw scherm in zetten (en hopleijk een nieuwe achterkant want die heeft zij beste tijd gehad incl. haarscheurtjes) of dat i een refurbished / nieuwe krijg.

Het gaat om een 3G 16GB wit, zou mooi zijn als ik een 3GS krijg maar dat zal wel niet
  #115  
Oud 03-12-09, 12:18
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Nee dat krijg je zoiezo niet haha. je krijgt alles gewoon nieuwe, hij lijkt heeeeel erg nieuw ( kan ook nieuw zijn ) maar het is niet meer te onderscheiden

want mijne was ook zo erg beschadigt en ze hebben alles vervangen ( of door een nieuwe )
  #116  
Oud 03-12-09, 14:47
Wally21's schermafbeelding
Wally21 Wally21 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 118
Stuur een bericht via MSN naar Wally21
Standaard

Mooi, als hij weer als nieuw is ben ik ook tevreden moet er tensloitten nog een maand of 9 mee doen. Dan mag ik weer verlengen en komt er natuurlijk een 4de generatie iphone
  #117  
Oud 11-12-09, 15:39
skazz skazz is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb deze week een wat minder positief ervaring met ProAssist gehad. Mijn iPhone was niet geheel kapot: De scherm was nog goed, maar de behuizing rond de home knop was wat los gekomen. De home knop klikken deed niks tenzij je heel hard ook aan de achterkant van de telefoon ging knijpen.

Ik vond het niet meer fatsoenlijk bruikbaar (probeer eens te navigeren als je de home knop niet werkend heb). 2.5 uur na bellen kwam ProAssist hem ophalen, dus dat was geweldig service... Maar anderhalve week later kwam mijn iPhone terug. Ze hadden hem "bekeken, nieuwe software erop" en teruggestuurd zonder reparatie van de home knop probleem.

Ik heb hem uiteraard in dit staat niet geaccepteerd. ProAssist heeft hem nu weer voor een tweede reparatie poging.

Het is maar afwachten of hun reparatiecentrum de tweede keer iets anders doet.
  #118  
Oud 12-12-09, 14:31
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skazz Bekijk bericht

Het is maar afwachten of hun reparatiecentrum de tweede keer iets anders doet.
Dat is natuurlijk minder leuk,maar ik ga er wel van uit dat hij gewoon gerepareerd wordt,je hebt niet voor niets deze verzekering..
  #119  
Oud 13-12-09, 17:27
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als je soms zo die verhalen leest van dat hij er zo nieuw uit ziet, bijna niet te onderscheiden en dat de batterij vaak ook wat langer meegaat. Dan krijg je al snel het idee van "zal ik hem eens uit me handen laten glippen." haha.

Zou ik trouwens nooit doen hoor. Bij mij zitten er wel 2 krassen op het scherm, plus ergens in het midden (je ziet ze alle drie alleen als het licht in een bepaalde hoek valt) en op de achterkant zitten nog al wat krasjes (maar dat valt ook niet echt op) maar dat vind ik nog geen rede om het te laten 'repareren'. Ten eerste zou de tijdelijke terugval naar een 'ouderwetse en normale' telefoon mij zwaar tegenvallen - zeker in de vakantie en met nieuw jaar), en ten tweede is het ook gewoon onzin om je telefoon te laten 'repareren' voor de kleinste dingetjes. Die twee krassen zijn trouwens gekomen door een val, waarbij 1 val bijna dodelijk was voor me iPhone (vloog vlak over een metalen buis met scherpe hoeken ).

Als Wi-Fi dood is, of als je problemen met je scherm hebt word het gelijk een heel ander verhaal.

EDIT: Geen hoesje trouwens, wel de verzekering die je kon afsluiten bij aankoop van iPhone. Er zijn wel mooi hoesjes, maar ik vind dat toch een beetje zonde: zo'n mooie telefoon en dan stop je hem in een doos (bij wijze van spreken). Da's net zoiets als een mooie sportauto hebben, maar die laten weg stoffen omdat je bang bent dat er iets mee gebeurd, en dan maar met een opgevoerde oude fiat gaat rijden.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 13-12-09 om 17:32.
  #120  
Oud 17-12-09, 11:23
bartsmart bartsmart is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb mijn iphone van af maart ergens

kan ik hem dan ook nu nog laten verzekeren weet iemand dat

Gr Bart smart
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:58.