Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dr. P. Hiel Ik heb hetzelfde met mijn leentelefoon, Nowa. Alle contacten zaten er nog in, alle smsjes, inclusief de seksueel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#241
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is voor jou inderdaad niet te hopen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#242
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens heb ik mijn i-phone nog steeds niet hoor... administratieve rompslomp kregen ze niet geregeld.. ALS het goed is ontvang ik hem deze week... |
#243
|
||||
|
||||
Inmiddels heet ProAssist een afspraak gemaakt om mijn nieuwe toestel te leveren.
Het is een 3GS geworden. Leuke upgrade van een 1.5 jaar oude 3G naar een nieuwe 3GS. Heb dus in Maart mijn toestel ingeleverd en krijg dus nu pas een nieuwe. Dat het een 3GS is maakt alles weer een beetje goed. Toch blijf ik het allemaal erg vreemd vinden. |
#244
|
|||
|
|||
Vrijdag staat de afspraak voor de retour levering! Van een Iphone 3G 8 gb ga ik naar een 3Gs 16 gb... En nu maar hopen dat ze vrijdag ook echt op de stoep staan.... Na alles heb ik een beetje een houding van eerst zien en dan geloven...
|
#245
|
|||
|
|||
Netjes hoor, valt uiteindelijk toch niet tegen dan...!
|
#246
|
|||
|
|||
Nou vind de tijd die vertreken is best tegenvallen.. Dan beloven ze een witte 3Gs 16 gb.. Krijg ik wel de 3Gs 16 gb.. maar wel zwart...
weet je ik vind het prima.. Ik heb nu net mijn nieuwe Iphone ontvangen.. Gloedje nieuw met oplader koptelefoon en boekje erbij... De plastic seeling zat nog om het doosje... Alle info terug gezet.. En ik kan eindelijk weer heerlijk Iphonen... |
#247
|
|||
|
|||
Pro assist
Heb mijn telefoon opgestuurd via pro-assist dat heb ik afgesloten bij mijn T-mobile abonnement.
Mijn toestel had waterschade helaas en er moest een nieuwe komen vanuit apple, het heeft vijf weken geduurd! Maar heb wel een hele nieuwe gekregen, alles erop en eraan. Conclusie: Los van het feit dat ik er erg lang op heb moeten wachten is het product en de service echt top! Mag ook wel eens gezegd worden! |
#248
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is eergisteren opgehaald, een lekkere aftandse HTC gekregen.. maar ik ben benieuwd naar het resultaat.
Er zit een scheurtje in de onderkant van het plastic, bij de connectoringang & de speaker doet het niet goed (vanaf het begin) Maar ik begon mij te storen aan het scheurtje en ben bang voor vuil of schade aan het scherm. Een paar weken geduld dus, pfft, wat is de 3GS toch een vreselijk fijne telefoon. (@proassist, als jullie meelezen, ruil hem even om voor de iPhone 4... ;-) |
#249
|
|||
|
|||
Stelletje oplichters...echt
|
#250
|
|||
|
|||
Lekkere onderbouwde reactie!!!!
zeg dan niets.. |
#251
|
|||
|
|||
Goedenavond,
Ik ben absoluut niet te spreken over ProAssist. Service kennen ze daar niet! Status geven doen ze niet behalve als je daar na 4 weken om vraagt! ze zijn ongelooflijk brutaal vooral 1 leidinggevende daar. Ik zit nu lees goed 7 Weken! te wachten op een iphone 3GS en heb nog steeds geen idee wanneer ik hem eindelijk krijg. T-Mobile kan er niks aan doen volgens hun woorden en de deskmedewerkers bij ProAssist weten niks. Ik ben er helemaal klaar mee en zodra mijn abbonement afgelopen is zal ik dan ook nooit en te nimmer meer ooit bij een verzekeraar als ProAssist terecht komen. in 1 woord BAGGER! |
#252
|
|||
|
|||
Geen 3gs, maar gewoon een 3g
Nou, da's mooi balen. Hieronder post hier dat ze lekker een 3gs hebben gekregen van pro-assist, omdat hun 3g niet meer geleverd kon worden, maar ik kreeg gewoon een 3g in return. Wel een nieuwe, maar ik had echt gehoopt op een 3gs... mooi ***** dus...
|
#253
|
||||
|
||||
@ThePierce. Ik heb bijna 11 weken moeten wachten dus je hebt nog wat voor de boeg. Pluspunt is dat het T-Mobile netwerk tegen die tijd misschien weer doet wat het moet doen
|
#254
|
|||
|
|||
11 weken? dat is bijna 3 maanden. is toch te gek voor woorden? of ligt dat nu echt aan mij? heb jij ook onvriendelijke medewerkers aan de telefoon gehad dan? en wat was de reden bij jou dat het zo lang duurde als ik vragen mag?
|
#255
|
||||
|
||||
11 weken is inderdaad absurt. Je moet vragen wat het alternatief is wanneer je weer te horen krijgt dat je toestel "in bestelling" staat of wat dan ook. Dan ga je door naar een 2e lijns of in iedergeval iemand die iets meer kan vertellen. Vaak heb je inderdaad het idee dat ze je een lastige klant vinden, erg jammer.
Reden is dat T-Mobile niet kon leveren. Eerst leveren ze hun eigen shops en dan is ProAssist aan de beurt. Lekker naar elkaar zitten wijzen met de vingers en de klant gaat laten koken. Wel een 3Gs ipv 3G. Hoop nooit meer met ProAssist in aanmerking te komen. |
#256
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#257
|
||||
|
||||
Pluspunten:
- Iphone wordt snel opgehaald - Bij klacht over krijgen van 'te' oude Nokia, waar specifiek werd gevraagd om een smartphone kwamen ze deze de volgende dag omruilen. - Na 2 weken zaak afgehandeld. Minpunten: - Kreeg een fossiele nokia als vervangende telefoon, waar ik specifiek had gevraag dom een smartphone. Deze zouden ze ook leveren, maar dan moest ik tot de volgende dag wachten met afhalen iphone. - Bij omruilen Nokia meldde de meneer vd Pro Assist dat hij een iphone kwam ophalen... zucht. - Pro-Assist meldt telefonisch dat ik een nieuwe iphone krijg, maar geeft me in werkelijkheid een refurbished. - Bij aangeven dat ik geen refurbished hoef krijg je de mogelijkheid deze te weigeren... dan krijg je dus gewoon niks! Deze ervaring een paar maanden geleden opgedaan. Refurbished Iphone vertoont nu weer haarscheurtjes en de chromen ring rond het scherm laat los... toch maar weer naar Pro-Assist. Nu bijna een week verder en hopend dat het weer binnen 2 weken afgehandeld is. |
#258
|
|||
|
|||
Ik ben van plan om z.s.m. een iPhone te bestellen, eigenlijk vanavond al haha. Deze bestel ik via studentenmobiel.nl maar ik heb een vraagje over de Pro-assist verzekering. Ik heb toevallig ooit een keer gelezen dat je na 14 dagen van een aankoop via t-mobile een verzekering kan afsluiten, hoe werkt dit precies?
Kan dit gewoon via de website of moet het telefonisch gaan en wanneer gaat de verzekering dan precies in? Hopelijk weten jullie antwoorden op de 2 vragen ! |
#259
|
||||
|
||||
Citaat:
__________________
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion |
#260
|
|||
|
|||
Dat had ik al ergens gelezen ja maar bedankt voor je antwoord alleen dan zit ik nog met de vraag hoe kan je de verzekering afsluiten? Via de t-mobile website of moet je t-mobile bellen of via een t-mobile shop?
|
Labels |
iphone, proassist, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pro Assist Bestellijst? | Ritskeee | iPhone algemeen | 0 | 16-09-10 18:00 |
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie | Vuurvoske | Jailbreak | 4 | 24-03-10 19:17 |
2de iPhone Pro Assist?? | david007 | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 11:08 |
Pro Assist | shopaholic | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 16:48 |
|
|