//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas heb ik ook een keer gebruik moeten maken van Pro Assist. Mijn iPhone 3Gs was gevallen. Dus gebeld en ze kwamen netjes de volgende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1261  
Oud 04-12-10, 15:34
raymster raymster is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 5
Standaard

Helaas heb ik ook een keer gebruik moeten maken van Pro Assist. Mijn iPhone 3Gs was gevallen. Dus gebeld en ze kwamen netjes de volgende dag de telefoon ophalen. Ik had op dat moment geen leentoestel. Tot zover mensen aardig, service netjes.

Na 2 weken was ik erg benieuwd wat de status zou zijn, dus zelf maar eens bellen. Kreeg toen de melding dat de telefoon niet te repareren is en dat er een nieuw toestel besteld was. Nog steeds aardige mensen en ik dacht een nette service, jammer dat je zelf moet bellen!

Na nog eens 2 weken weer bellen, niets gehoord, aardig meisje aan de bel. De iPhone is lastig te leveren dus er is vertraging. Prima, ik wacht wel! Verzoek gedaan om toch een smartphone als leentoestel te krijgen en binnen een half uur kreeg ik een nieuwe BlackBerry in mn handen.

Toen bleef het weer stil....Nog maar eens bellen, deze keer een minder vriendelijk persoon! Het kon nog wel een tijd duren en ik moest maar geduld hebben. Mijn geduld was wel op na velen weken geen iPhone. Ik ben naar mijn telefoonwinkel gegaan en die is zich er ook mee gaan bemoeien. Nu zouden ze een vergoeding uit gaan keren naar de telefoonzaak en dan kon ik daar de telefoon halen.

Ik naar de telefoonzaak, vragen naar de levertijd. 8 weken!!!! en gewoon weer onderaan de wachtlijst....... Hierna heb ik een beetje boos Pro Assist gebeld en verhaal gehaald. Dat was dan pech was de reactie! Dus de rechtsbijstand er maar bij gehaald en telefoonkopen.nl ook op de hoogte gebracht. Na een brandbrief, welke cc naar telefoonkopen.nl is gegaan kreeg ik een mail van telefoonkopen.nl!!!!! dat ik de 1e iPhone die op de vestiging binnen zou komen mocht ophalen.

En ja hoor! Binnen 2 weken een telefoontje van hen en nu in het bezit van een iPhone. Van Pro Assist heb ik niets meer vernomen. Conclusie Pro Assist: WAARDELOOS!!!! Ze noemen zich service company! Telefoonkopen.nl: SUPER!!! Zij hebben het probleem goed opgelost, terwijl dit niet hun probleem was!

Dan nog de BlackBerry, Pro Assist gebeld. Ze kunnen alleen telefoons ophalen tijdens kantooruren! Weer een super naar persoon aan de telefoon die mij niet liet uitpraten. Gevolg, ze stonden bij het ophaaladres (mijn vorige werkgever) en er was niemand thuis! Maar dat is hun probleem!

Raymster
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1262  
Oud 05-12-10, 15:54
wouter676 wouter676 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

ik heb sinds 2 maanden een iPhone 4 aangeschaft bij belcompany, daar heb ik een verzekerIng belgarant speciaal voor de iPhone bij genomen, kosten: 12euro pm. ik had mijn iPhone dus laten vallen, ik gebeld, en in mijn voorwaarden staat dat ik sowieso recht heb op een leen-iPhone, ik eb dat erbij vermeld de mevrouw bij de desk gaf goed nieuws: de courier is er over 1.5 uur, met een leen iPhone, de leeniphone is nu een iPhone 4 32gb, de reparatie duurt 2 weken zeggen ze tot nu toe super service!
  #1263  
Oud 05-12-10, 16:27
wouter676 wouter676 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

wat ik alleen niet snap van mensen, is als hun iPhone het niet meer doet bijv speaker binnen de garantie termijn van Apple dat ze hem opsturen naar pro-assist, want apple werkt wel wat sneller en is verplicht dit soort klachten ter verhelpen en je hoeft niks bij te betalen, ik heb alleen deze verzekering voor gevallen als ik hem laat vallen enzo.
  #1264  
Oud 06-12-10, 10:35
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Kleine update: Vorige week PA aan de lijn gehad, ze hadden nog steeds geen inzicht in levering van mijn iPhone. Maar ze hopen het dit jaar nog voor elkaar te krijgen...
  #1265  
Oud 07-12-10, 09:52
FiredBug FiredBug is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

op 16 november is mijn iphone door een koerier van proassist opgehaald.
door het slechte weer was er water in mijn telefoon gekomen en hierdoor werkte hij helemaal niet meer.
Na gister zelf contact met ze opgenomen te hebben kreeg ik te horen dat mijn iphone niet meer gemaakt kon worden maar ze niet wisten hoelang het nog kon duren voordat ik een andere telefoon terug had.
Iemand ervaring hiermee?
  #1266  
Oud 07-12-10, 09:57
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FiredBug Bekijk bericht
op 16 november is mijn iphone door een koerier van proassist opgehaald.
door het slechte weer was er water in mijn telefoon gekomen en hierdoor werkte hij helemaal niet meer.
Na gister zelf contact met ze opgenomen te hebben kreeg ik te horen dat mijn iphone niet meer gemaakt kon worden maar ze niet wisten hoelang het nog kon duren voordat ik een andere telefoon terug had.
Iemand ervaring hiermee?
Voordat je deze vraag stelde, had je even dit topic door kunnen lezen. Of in ieder geval de laatste paar pagina's. Hierin hebben genoeg mensen hun ervaringen gedeeld over ProAssist en het wachten op 'n nieuwe iPhone.
Om je vraag te kunnen beatwoorden is het handig te weten welk type iPhone je hebt, wat voor soort verzekering en hoelang je de iPhone in bezit hebt.
  #1267  
Oud 07-12-10, 10:06
FiredBug FiredBug is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Voordat je deze vraag stelde, had je even dit topic door kunnen lezen. Of in ieder geval de laatste paar pagina's. Hierin hebben genoeg mensen hun ervaringen gedeeld over ProAssist en het wachten op 'n nieuwe iPhone.
Om je vraag te kunnen beatwoorden is het handig te weten welk type iPhone je hebt, wat voor soort verzekering en hoelang je de iPhone in bezit hebt.
Heb de site nog eens eventjes door gelezen en ik heb denk ik hetzelfde probleem als raymster.
de iphone is gewoon bijna niet meer leverbaar via pro assist, het beste kan ik dus naar de telefoonzaak gaan en vragen hoe ik mijn probleem verder kan verhelpen?
  #1268  
Oud 07-12-10, 10:12
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FiredBug Bekijk bericht
Heb de site nog eens eventjes door gelezen en ik heb denk ik hetzelfde probleem als raymster.
de iphone is gewoon bijna niet meer leverbaar via pro assist, het beste kan ik dus naar de telefoonzaak gaan en vragen hoe ik mijn probleem verder kan verhelpen?
Het beste wat je kan doen is minimaal 1 keer per week bellen, want jou bellen ze je toch niet. En eventueel je provider raadplegen over 'n vergoeding. Last but not least, flink geduld hebben omdat de kans bestaat dat je lang moet wachten. (lees: in mijn geval alweer bijna 3 maanden)
  #1269  
Oud 07-12-10, 15:26
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Zojuist een spiksplinternieuwe iPhone 3gs 32gb ontvangen. Exact twee weken geleden hebben ze mijn oude opgehaald. Dus ik ben meer dan tevreden.
  #1270  
Oud 07-12-10, 17:32
Aarbolgraveur Aarbolgraveur is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Ben vandaag gebeld ze komen als het goed is vrijdag een iPhone brengen. Maar hoe kan ik echt zien dat het een nieuwe is en geen gebruikte? Dan heb ik er vanaf 5 aug tot aanstaande vrijdag. maar 18 weken op gewacht als je het snel zegt is het best snel. Maar ben benieuwd
  #1271  
Oud 08-12-10, 11:42
RoyalMess's schermafbeelding
RoyalMess RoyalMess is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 76
Standaard

Dat kan je zien als het serienummer begint met 5K.
Dan is ie refurbished.
  #1272  
Oud 08-12-10, 12:03
myr84 myr84 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 7
Standaard

Eindelijk is het dan zo ver. ben vandaag gebeld dat ze mij zaterdag een nieuwe telefoon komen brengen!! ik heb hem 1 september ingeleverd, dus het werd ook eens tijd. nu kijken wat voor een toestel ik terug krijg.

Groeten Myr
  #1273  
Oud 08-12-10, 15:21
mnrtjeandy mnrtjeandy is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard

Nou belde ze vandaag op dat ze me EINDELIJK een nieuwe telefoon voor me hebben , dus afspraak gemaakt om hem te laten brengen , komt ze ineens aan met dat ik 30 euro moet hebben om me telefoon terug te krijgen omdat het waterschade was en das eigen risico , normaal zou daar geen probleem mee hebben als ik hem na een week of 2 terug zou krijgen , maar niet na 4 maanden , dus zij dat niet mee eens was , en niet ging betalen , en krijg me telefoon nou niet , alleen als betaal , want hun kunnen er ook niks aan doen , WAT een WAARDELOOS bedrijf dat PROASSIST , mensen ervaring hiermee die niks hoefde te betalen omdat ze zolang moesten wachten ?

hoor het wel

gr andy
  #1274  
Oud 08-12-10, 17:19
KaiseRRuby KaiseRRuby is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mnrtjeandy Bekijk bericht
Nou belde ze vandaag op dat ze me EINDELIJK een nieuwe telefoon voor me hebben , dus afspraak gemaakt om hem te laten brengen , komt ze ineens aan met dat ik 30 euro moet hebben om me telefoon terug te krijgen omdat het waterschade was en das eigen risico , normaal zou daar geen probleem mee hebben als ik hem na een week of 2 terug zou krijgen , maar niet na 4 maanden , dus zij dat niet mee eens was , en niet ging betalen , en krijg me telefoon nou niet , alleen als betaal , want hun kunnen er ook niks aan doen , WAT een WAARDELOOS bedrijf dat PROASSIST , mensen ervaring hiermee die niks hoefde te betalen omdat ze zolang moesten wachten ?

hoor het wel

gr andy
Dat is dertig euro eigen risico. Dat staat duidelijk in de voorwaarden en is ook vermeld door de telefoniste.

Ik had Apple garantie, dus hoefde niets te betalen. In jouw geval is aangetoond dat er waterschade is. Dus eigen risico.

Het feit dat je zo lang moest wachten doet daar niets vanaf. Het is natuurlijk schandalig, maar je kunt niet eisen dat je nou geen eigen risico moet betalen.
  #1275  
Oud 08-12-10, 18:05
jansuh2 jansuh2 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik wacht vanaf 15 september, en ook ik ben vandaag gebeld dat ze zaterdag een nieuwe 3GS16GB komen brengen. Ook ik kreeg te horen dat ik €30 moest betalen. Heb ook geprotesteerd, maar de dame aan de telefoon meldde mij dat ik kon kiezen of betalen of schriftelijk "protest" aantekenen en zaterdag geen telefoon... Ik heb na 3 maanden eieren voor mijn geld gekozen. Kan niet nog langer zonder iphone met een N79.
Wat ik wel ondertussen heb gedaan is mijn abonnement bij pro-assist opgezegd, zelfs al binnen een week nadat mijn telefoon is opgehaald. Een vriend van me had dat ook gedaan en zijn schade afhandeling werd ook gewoon afgehandeld zonder problemen. Bij mij dus ook, wat me uiteindelijk al 3 maanden premie heeft gescheeld. Wel is mijn telefoon nu niet meer verzekerd uiteraard, maar of ik daar nu van baal na de "geweldige" service van Pro-Assist de afgelopen maanden......
  #1276  
Oud 09-12-10, 00:08
Castrus Castrus is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb mijn Iphone 3GS 16Gb op 26 augustus laten ophalen door ProAssist nadat ik hem van de trap had laten vallen. Leentoestel Nokia E71, kutding.
Na twee weken maar es bellen en krijg ik te horen dat op 30 augustus een nieuwe voor me is besteld bij Apple. na elke week gebeld te hebben en meerdere mailtjes te hebben gestuurd word ik vanmiddag eindelijk gebeld dat mijn nieuwe Iphone op zaterdag geleverd word!
Duurde veel te lang en zal mijn verzekering ook direct opzeggen en bij een particuliere verzekeringsmaatschappij gaan. nu nog afwachten wat voor Iphone ik terug krijg, als et een minder exemplaar is dan accepteer ik em niet, iemand ervaring met het terugkrijgen van een verkeerd toestel?
  #1277  
Oud 09-12-10, 14:25
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Ja, bij mij was er een 3G 8GB afgeleverd ipv een 3G 16GB.
Stond onder behandeling van webcare, dit is netjes door hun opgelost na 1 email, 2 dagen later is er een 3GS 16GB geleverd als goedmakertje.

kijk dus goed naar het model voordat je het accepteert.
  #1278  
Oud 09-12-10, 14:37
iMarvin iMarvin is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 13
Standaard

3g 16gb
05 september opgehaald
11 december krijg ik een 3g 16gb terug

Mij was minimaal een 3gs beloofd, maar nu zeggen ze dat niemand bevoegd is om dat soort beloften te doen!!! die 30 euro hoef ik iig niet te betalen.

jammer maarja ben het wachten zat.... voor mij nooit geen proasist meer!
  #1279  
Oud 09-12-10, 15:30
Laurent1089 Laurent1089 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 2
Standaard

2 weken geleden heb ik mijn Iphone opgestuurd naar Pro-Assist met de reden dat mijn "ipod-ingang" blokkeerde en dat hij het niet meer zo goed deed. Ik heb hem dus weggestuurd met deze reden. Gisterenochtend kreeg ik mijn telefoon aangeboden en ik moest mijn 30 euro eigen risico betalen. Raar, omdat ik niet denk dat dit door mijn eigen schuld kon gebeuren.

Nu bel ik net op, bleek dat ze vocht hebben gevonden in mijn telefoon. Ik vraag om de foto's die zij ontvangen hadden van de reparateur:
"]
HTML-code:
http://tinypic.com/r/24vsn47/7
]New Images - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting




Mijn inziens zie ik niet de ipod-ingang maar de ingang voor de oplader? Daar is het waarschijnlijke vocht gevonden, maar daar heb ik hem niet voor op gestuurd, omdat hij het nog gewoon goed deed. Zien jullie hetzelfde als mij of ligt het echt aan mij?

Laatst gewijzigd door Laurent1089; 09-12-10 om 15:33.
  #1280  
Oud 09-12-10, 16:36
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Sorry Laurent, hier ik heb ik geen ervaring mee en kan je dus moeilijk helpen. Al vind ik het wel vreemd dat ze 'n ander "probleem" vinden (wat voor jou geen probleem is), maar niets zeggen over jouw probleem... of begrijp ik het nu verkeerd...

Verder is het "goed" nieuws dat er weer mensen hun iPhone terugkrijgen. Al wordt er soms niet aan de afspraak gehouden. Nu maar hopen dat ik ook snel aan de beurt ben!
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:56.