iphone scherm gebarst...HELP!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallootjes allemaal ik heb vanmiddag met me stomme kop me iphone in me hand gehouden toen ik egt gruwlijk hard op me bek ging.. maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone scherm gebarst...HELP!!
hallootjes allemaal
ik heb vanmiddag met me stomme kop me iphone in me hand gehouden toen ik egt gruwlijk hard op me bek ging.. maar goed gevolg.. scherm van me iphone 3g in heleboel stukjes beetje balen maar nu volgende stap.. de reparatie.. daarom zet ik een post neer op dit forum.. waar kan ik een nieuw scherm in laten zetten en wat zijn de kosten.? liefst in de buurt van spijkenisse.. ik hoop graag wat te horen met vriendelijke groet brian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Fixsupport in voorburg is 1 van de bedrijven die wat bij je in de buurt zit denk ik zo, alleen die zijn volgensmij niet bepaald goedkoop.
|
|
|||
|
|||
ok.. en waar ligt voorburg ook al weer..?
dat is tog in zeeland..? of vergis ik mij.. ik had ook iets gehoord over een ifacs in rotterdam ofzoiets en dat koste me dan 90 euri's.. |
|
|||
|
|||
iPod Reparatie Nederland iPod & iPhone Reparaties Laagste prijs 24 uurs service
er is een januarie actie voor het vernieuwen van het touchscreen dus ik zou snel zijn je moet hem morgen egt opsturen denk ik anders ben je telaat |
|
|||
|
|||
50 euro is te doen... Snel opsturen lijkt me!
|
|
|||
|
|||
Volgensmij rekenen ze die prijs al wekenlang... (overigens ex montagekosten die ruim 50)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee dat is niet zo ver joh, denk 20 of 30 minuutjes rijden
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS) | Yaratje | iPhone algemeen | 6 | 12-11-10 23:54 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
spontaan gebarst? | daffidj | iPhone algemeen | 4 | 29-05-10 19:15 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
|
|