Ik kan niet bellen, help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een zwarte iPhone 8gb, firmware 2.2. Ik kan alles doen met mijn iPhone, behalve dat ik niet kan bellen! Hij geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen,
Ik heb een zwarte iPhone 8gb, firmware 2.2. Ik kan alles doen met mijn iPhone, behalve dat ik niet kan bellen! Hij geeft "gesprek mislukt & bel terug" aan. Best zuur en weet niet wat ik nu verder moet gaan doen. Hij is al gereset & gerestored. Het ligt niet aan mijn T-mobile SIM-kaart. Ik heb het T-mobile SIM-kaart van een vriend ook geprobeerd, maar tevergeefs. Ik heb vervolgens mijn SIM-kaart in zijn iPhone geprobeerd, wat weer wel deed. Ik heb nog geen topics gelezen met een oplossing. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groetjes, Ab |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Updaten naar 2.2.1?
|
|
|||
|
|||
![]() Beste TS
https://forum.iculture.nl/f28/i...repareerd.html Jij en anderen waaronder ikzelf hebben hetzelfde probleem gehad, bij mij was de oplossing een nieuwe (oude behuizing maar alles erin nieuw) iphone... Grtz Mas |
|
|||
|
|||
![]() niet heel toevallig ge unlocked met yellowsn0w??
|
|
|||
|
|||
![]() nope, niet eens geprobeerd
|
|
|||
|
|||
![]() misschien even herstellen anders even t-mobile om raad plegen
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet bellen | railroader66 | Archief | 2 | 24-12-09 17:08 |
kan niet bellen | tator | iPhone algemeen | 10 | 09-06-09 13:57 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 15:07 |
Kan niet bellen??? | alexst | Unlock [archief] | 18 | 12-06-08 14:02 |
kan niet bellen | tip | Archief | 1 | 03-04-08 13:38 |
|
|