Ik kan niet bellen, help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een zwarte iPhone 8gb, firmware 2.2. Ik kan alles doen met mijn iPhone, behalve dat ik niet kan bellen! Hij geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan niet bellen, help!
Beste mensen,
Ik heb een zwarte iPhone 8gb, firmware 2.2. Ik kan alles doen met mijn iPhone, behalve dat ik niet kan bellen! Hij geeft "gesprek mislukt & bel terug" aan. Best zuur en weet niet wat ik nu verder moet gaan doen. Hij is al gereset & gerestored. Het ligt niet aan mijn T-mobile SIM-kaart. Ik heb het T-mobile SIM-kaart van een vriend ook geprobeerd, maar tevergeefs. Ik heb vervolgens mijn SIM-kaart in zijn iPhone geprobeerd, wat weer wel deed. Ik heb nog geen topics gelezen met een oplossing. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groetjes, Ab |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Updaten naar 2.2.1?
|
|
|||
|
|||
Beste TS
https://forum.iculture.nl/f28/i...repareerd.html Jij en anderen waaronder ikzelf hebben hetzelfde probleem gehad, bij mij was de oplossing een nieuwe (oude behuizing maar alles erin nieuw) iphone... Grtz Mas |
|
|||
|
|||
niet heel toevallig ge unlocked met yellowsn0w??
|
|
|||
|
|||
nope, niet eens geprobeerd
|
|
|||
|
|||
misschien even herstellen anders even t-mobile om raad plegen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet bellen | Guest-20231130183333 | Archief | 2 | 24-12-09 18:08 |
kan niet bellen | tator | iPhone algemeen | 10 | 09-06-09 14:57 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
Kan niet bellen??? | alexst | Unlock [archief] | 18 | 12-06-08 15:02 |
kan niet bellen | tip | Archief | 1 | 03-04-08 14:38 |
|
|