iphone valt uit in stand by !! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door R3v0S Dat heb ik ook gedaan, elke keer na een restore wordt 'ie als een nieuw apparaat geinitialiseerd. De 2.2.1 is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
keepawake : AAN ( als dit aanstaat zie je links naast je klok een power logotje) Wi-Fi : alle bij getest aan of uit maakt niet uit bleutooth : UIT ( gebruik ik nooit ) 3G: UIT want heb iphone 2G SSH: AAN EDGE: UiT Hopelijk werkt het voor jou ook want als je hem constant op springboard moetn zetten gaat de batterij rap leeg, doet hij soms dingen door in je broekzak te zitten enzoo Grtz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
We blijven het proberen. |
|
|||
|
|||
ik had af en toe es een lucky shot maar ja ik alles staat aan zoals ik net zei tegen je alles staat zo bij mij en sinds keepawake zijn werk doet werkt alles weer perfect
en nu gaat men batterij ook veel langer mee |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik word er helemaal flauw van, heb 'm nog net niet door het raam gesmeten van frustratie. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit heeft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik denk dat dan bij jou het een hardware matig probleem is iPod herstel / reparatie België daar kunnen ze dat wel onderzoeken ik denk dat het aan de batterij zou liggen komt ongeveer op 67 euro om te vermaken incl verzending ( verzekerd en traceermogelijkheid via internet ) Mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
We zijn weer een (klein) stapje verder. De iphone blijft benaderbaar via SSH, en ik kan vanaf mijn pc ook een reboot commando geven aan de iphone, waar hij dan ook netjes gehoor aan geeft, ook als het scherm niet meer reageert. Dus hij zit niet helemaal vast, het scherm reageert alleen niet meer...
|
|
|||
|
|||
Ik geef het op. Gister de iphone opgestuurd naar ipodreparatie.be. We zullen zien wat zij er van zeggen
|
|
|||
|
|||
oke laat me zeker iets weten
Grtz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ahnzo blij dat het vermaakt kan worden xD
wel een kostelijk probleem .. prijs es bekeke voor COM bordje 115 euro .. maarja betr dan iphone te moetn wegsmijten Grtz Laatst gewijzigd door mr_animal; 31-03-09 om 15:11. Reden: iets vergeten |
|
|||
|
|||
Na nader onderzoek bleek het logicboard een haarscheur te vertonen... deze is nu vervangen. Kosten € 189,- (normaal 229,- maar ivm verkeerde diagnose is er 40,- van de prijs afgehaald. Wel zo netjes ). ff slikken en weer doorgaan. Anders is het helemaal weggegooid geld...
|
|
|||
|
|||
ahja een redelijke prijs eh ^^ maarja jis herstelt e
grtz |
|
|||
|
|||
Beste Lezers,
Mijn Ipohne met firmware 2.2 start niet meer op, krijg alleen een wit scherm te zien. heeft nog wel contact via itunes voor de foto's, maar verder dood. Wat kan ik het beste doen??? Graag een reactie Peter |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inmiddels dankzij de hartresetmethode van 20sec buttons vatshouden opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone valt uit | driguez | iPhone algemeen | 0 | 27-03-10 18:30 |
Iphone 3g valt uit. | Vanz | iPhone algemeen | 1 | 06-09-09 23:58 |
iphone valt uit | mausie565 | iPhone algemeen | 1 | 25-03-09 20:40 |
simpele bureau stand Desk stand iphone 3g? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-10-08 14:00 |
iPhone 3G: Ik krijg mijn Iphone 3G niet meer uit noodoproep stand:(! | deninho | Unlock | 5 | 15-10-08 14:12 |
|
|