iphone valt uit in stand by !! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door R3v0S Dat heb ik ook gedaan, elke keer na een restore wordt 'ie als een nieuw apparaat geinitialiseerd. De 2.2.1 is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
keepawake : AAN ( als dit aanstaat zie je links naast je klok een power logotje) Wi-Fi : alle bij getest aan of uit maakt niet uit ![]() bleutooth : UIT ( gebruik ik nooit ) 3G: UIT want heb iphone 2G SSH: AAN EDGE: UiT Hopelijk werkt het voor jou ook ![]() ![]() Grtz |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
We blijven het proberen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik had af en toe es een lucky shot
![]() ![]() ![]() ![]() en nu gaat men batterij ook veel langer mee ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() Ik word er helemaal flauw van, heb 'm nog net niet door het raam gesmeten van frustratie. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit heeft. |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() ik denk dat dan bij jou het een hardware matig probleem is ![]() iPod herstel / reparatie België daar kunnen ze dat wel onderzoeken ![]() ik denk dat het aan de batterij zou liggen komt ongeveer op 67 euro om te vermaken ![]() ![]() Mvg |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik geef het op. Gister de iphone opgestuurd naar ipodreparatie.be. We zullen zien wat zij er van zeggen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() oke
![]() ![]() Grtz |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ahnzo
![]() wel een kostelijk probleem .. prijs es bekeke voor COM bordje 115 euro .. maarja betr dan iphone te moetn wegsmijten ![]() Grtz Laatst gewijzigd door mr_animal; 31-03-09 om 15:11. Reden: iets vergeten |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ahja een redelijke prijs eh ^^ maarja jis herstelt e
![]() grtz |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Inmiddels dankzij de hartresetmethode van 20sec buttons vatshouden opgelost.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone valt uit | driguez | iPhone algemeen | 0 | 27-03-10 18:30 |
Iphone 3g valt uit. | Vanz | iPhone algemeen | 1 | 06-09-09 23:58 |
iphone valt uit | mausie565 | iPhone algemeen | 1 | 25-03-09 20:40 |
simpele bureau stand Desk stand iphone 3g? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-10-08 14:00 |
iPhone 3G: Ik krijg mijn Iphone 3G niet meer uit noodoproep stand:(! | deninho | Unlock | 5 | 15-10-08 14:12 |
|
|