Tweaks 3.0 (Made by ArB) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Nu écht alleen voor developers toch, helaas? Zelfs als je door een developer op de lijst bent gezet kun je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien eens opnieuw de beta binnenhalen, wellicht zit daar een foutje in.
|
||||
|
||||
Zowiezo gaan beta 4 en iTunes 8.2 pre-release nu in één adem. Dus je bent verplicht eerst iTunes 8.2 pre-release te installeren anders zal je iPhone simpelweg niet updaten. Verder moet je uiteraard met een dev-account verbonden zijn, daarna kan je gerust genieten van 3.0 Beta4.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Iemand nog geintresseerd in de tweaks voor de officiele firmware 3.0 ?
Net ff gemaakt. Te downloaden op: http://rapidshare.de/files/47604144/3.0.rar.html Daarna met SSH in \Applications\Preferences.app zetten en de oude bestanden overschrijven.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 21-06-09 om 15:34. |
|
|||
|
|||
Tnx, eindelijk weer percentage icoontje
|
|
||||
|
||||
Sbsettings installeren via Cydia.
Optie more kiezen en dan Extras & Options. Kun je het ook allemaal instellen
|
||||
|
||||
Citaat:
Hierdoor heb ik hem niet meer in gebruik en is dit een erg goede oplossing. Bedankt trouwens
Mooie zwarte iPhone 3G 16Gb FW: 3.0 Legaal gekocht in Fnac (België) Laatst gewijzigd door jpke; 25-06-09 om 21:11. |
|
||||
|
||||
Nou, dat trager worden is dan zo minimaal dat ik het niet eens merk.....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
This accesory is not made to work with iPhone | fedorr | iPhone algemeen | 12 | 05-06-10 00:31 |
Made in China iPhone Nano | Zero | Koopinformatie Rest van de wereld | 3 | 07-10-09 00:32 |
XPWN ME (Made easy) | ArB | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 19-02-09 21:58 |
Super Preferences 1.1.4 made by Croiman | croiman | iPhone algemeen | 298 | 18-08-08 15:57 |
this accessory is not made to work with iPhone | Mauricek99 | iPhone algemeen | 6 | 09-05-08 09:21 |
|
|