//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door xxllarissaxx Heb je toevallig een linkje waarover ik meer kan lezen over EM-signalen? Elektromagnetische interferentie - Wikipedia Electromagnetic interference - Wikipedia, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #941  
Oud 21-01-15, 22:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxllarissaxx Bekijk bericht
Heb je toevallig een linkje waarover ik meer kan lezen over EM-signalen?
Elektromagnetische interferentie - Wikipedia

Electromagnetic interference - Wikipedia, the free encyclopedia
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #942  
Oud 21-01-15, 23:13
Imans Imans is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
iTunes fout 21 wijst meestal op een defecte of niet compatibele accu. Er kunnen ook andere oorzaken zijn:

Resolve iOS update and restore errors - Apple Support
Zit een nieuwe batterij in maar helpt niks. Nieuw Dock geprobeerd en nieuw scherm maar niks helpt helaas.
  #943  
Oud 22-01-15, 09:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Imans Bekijk bericht
Zit een nieuwe batterij in maar helpt niks.
Een nieuwe accu kan ook een incompatibele accu zijn. Zeker als het geen originele Apple accu is.
  #944  
Oud 19-03-15, 16:02
xxllarissaxx xxllarissaxx is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 21
Standaard

Hallo allemaal,

Mijn iphone 5 doet het niet meer.. Hij geeft helemaal geen licht (of heel donker blauw) maar verder niet. Je hoort wel dat hij een print screen kan maken en dat hij bijvoorbeeld oplaad. Er is al een nieuw scherm opgezet (2x om te testen) maar daar lag het niet aan.. Hij is ook al meerdere keren hersteld maar dat mocht ook niet baten. Iemand ideeen?..
  #945  
Oud 19-03-15, 17:06
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Waterschade? Moederbord defect......Ik heb dat ooit eens bij een 4S gehad en heb dat niet kunnen fixen.
  #946  
Oud 19-03-15, 17:36
xxllarissaxx xxllarissaxx is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 21
Standaard

Daar had ik ook al aan gedacht, maar dit is niet te vinden (te zien).

Laatst gewijzigd door xxllarissaxx; 22-03-15 om 12:33.
  #947  
Oud 20-03-15, 19:45
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Is de connector beschadigt aan de kabel van het lcd of zit de beschadigde connector op het moederbord?
Probeer deze connector anders voorzichtig schoon te maken met alcohol. Het zou zonde zijn als de Iphone weer in de kast beland/verdwijnt.
  #948  
Oud 25-03-15, 12:37
demonski demonski is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 51
Standaard

mijn probleem is opgelost er een andere nieuwe accu erin te zetten ,de eerste nieuwe accu (niet origineel )bleek toch na 2 weken de brui er aan te geven waardoor ik niet kon restoren en foutmelding 2001 kreeg!
  #949  
Oud 24-04-15, 15:50
RH1992 RH1992 is offline
• iOS 7.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal,

vanmorgen is mijn iPhone 4s uitgevallen op +/- 70% batterij en hij gaat niet meer aan.
Ik had hem gewoon in gebruik waarna ik hem voor een minuut in mijn zakken deed en toen ik hem weer wilde gebruiken deed hij niets meer.
De vergrendelingsknop was al enige tijd kapot, maar ook wanneer ik hem aan de oplader leg doet de telefoon niets. Ik krijg ook geen beeld, bijvoorbeeld een batterij of apple logo..
Ik heb hem dus geprobeerd aan iTunes te koppelen, wat ik op veel sites lag, maar hij wordt logischerwijs niet gezien door mijn pc. Iemand hier een oplossing voor? Of idee wat er kapot zou kunnen zijn?
  #950  
Oud 24-04-15, 21:56
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Iemand bekend met iPhone 4S error 9 (blijft op Apple logo spinnen). Geen waterschade en hardware binnenin lijkt onaangeraakt.

Need halp
  #951  
Oud 14-05-15, 10:41
mcinsane's schermafbeelding
mcinsane mcinsane is offline
• iOS 8.4
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Ik heb een heel raar probleem. Gister een OTA naar 8.3 gedaan met m'n iPhone 6 64gb. Dat ging helemaal prima, ware het niet dat na het opnieuw opstarten de iPhone het wel doet, maar er is constant een wit scherm in beeld met een zwart Apple logo en laadbalk. Ik hoor meldingen die afgaan, de telefoon gelockt worden, toontjes met opladen etc etc, maar dat witte scherm blijft maar in beeld. En om de zoveel seconden is de iPhone voor een paar seconden te gebruiken, waarna het witte scherm telkens terugkomt.

iPhone in DFU modus hersteld, maar hetzelfde issue blijft terugkomen. Zelfs na een poging of 5, mega irritant en ik zit dus nu met een iPhone die wel werkt maar waar constant een wit scherm te zien is. Iemand met een tip?
  #952  
Oud 24-05-15, 18:01
Nate8 Nate8 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 1
Standaard Vraag reboot Iphone 4s

Ik heb 1 minuut gezwommen met mijn telefoon. Laten drogen enkele dagen en er verscheen een Apple teken met tekst zoals op de foto. Aan de lader werd de telefoon warm. Andere accu geplaatst en zelfde tekst, telefoon wordt niet meer warm. Enkele keren hard reset gedaan, maar ik kom niet verder dan dit plaatje op de bijgevoegde foto. Iemand enig idee of ik nog iets zou kunnen met de telefoon?
Ik lees het graag, bedankt!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (53,5 KB, 22x gelezen)
  #953  
Oud 26-05-15, 15:14
Robbo34 Robbo34 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Grote kans dat je iPhone dood is. Vochtschade is altijd lastig, maar dit lijkt zeker dat je logic board is aangetast. Je kan alleen nog proberen naar een repairshop te gaan waar ze hem drogen en schoonmaken, dat is je enige hoop. Probleem is dat het je geld gaat kosten en je hebt 0 garantie dat ie het weer gaat doen.
  #954  
Oud 18-06-15, 20:08
beatz beatz is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 8
Standaard

Hierbij mijn probleem:

Iphone 5 met error 21

Geprobeerd:
accu veranderd
itunes getest maar komt niet verder dan herstellen en dan error 21
opengemaakt en beeldscherm los getest ook error
batterij veranderd ook error
ic u2 chip bekeken en geflowt en error 21

Dus...hij start op en geeft gelijk itunes icoon dat deze aangesloten moet worden...is er nog iets wat je kan doen hieraan? Misschien wat gemist?
  #955  
Oud 19-06-15, 14:04
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

wel veranderd en een juiste batterij met het goede apn geplaatst?
  #956  
Oud 15-08-15, 14:54
Jkalthof Jkalthof is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

Beste mensen,

Mijn iPhone 4s houdt er opeens mee op. Ik heb hem de hele nacht in de oplader gehad en vanochtend kon ik mijn iphone nog gebruiken zonder problemen. Tot net. Ik wil iemand een bericht sturen, maar hij blijft op zwart staan. Resetten werkt niet en hij reageert ook niet als ik hem in de oplader doe. Ook als ik mijzelf bel gebeurt er niks, zelfs geen voicemail.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen?
  #957  
Oud 23-09-15, 04:55
0ViP0 0ViP0 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

hallo,

ik heb bij mijn iphone 5 een aantal dagen geleden een nieuwe accu geplaatst omdat de oude accu na een tweetal uren al meer dan 50% verbruikt had terwijl het toestel niet tot nauwelijks werd gebruikt. Nu is het probleem dat het toestel helemaal niet meer wilt opladen ik heb ook al een nieuwe oplaadkabel en ook de dock al vervangen maar het toestel wilt maar niet aangaan!!

Wat kan ik nog meer proberen om het toestel weer werkende te krijgen??
  #958  
Oud 23-09-15, 09:40
becris becris is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 10
Standaard

Sorry ik heb dit bericht niet geplaatst
  #959  
Oud 30-09-15, 13:15
theetje16 theetje16 is offline
• iOS 9.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 2
Question iphone 5s blijft hangen bij resetten

Hallo allemaal,
misschien dat iemand mij kan helpen.
Ik heb gisteren mij iphone terug laten brengen naar de fabrieksinstelling.
instellingen,algemeen,stel opnieuw in en als laatste wis alle inhoud en instellingen.
nu verschijnt er een appel en een grijze balk eronder en verder gebeurt er niks. heb van alles geprobeert maar weet niet meer wat ik moet doen.
kan iemand mij daarmee helpen please.
  #960  
Oud 30-09-15, 13:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theetje16 Bekijk bericht
Ik heb gisteren mij iphone terug laten brengen naar de fabrieksinstelling.
instellingen,algemeen,stel opnieuw in en als laatste wis alle inhoud en instellingen.
nu verschijnt er een appel en een grijze balk eronder en verder gebeurt
Het lijkt wel of er een jailbreak op dat toestel staat. Indien dat zo is dan zet het toestel in DFU mode en herstel met iTunes 12.3
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.