iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door xxllarissaxx Heb je toevallig een linkje waarover ik meer kan lezen over EM-signalen? Elektromagnetische interferentie - Wikipedia Electromagnetic interference - Wikipedia, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Electromagnetic interference - Wikipedia, the free encyclopedia |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Mijn iphone 5 doet het niet meer.. Hij geeft helemaal geen licht (of heel donker blauw) maar verder niet. Je hoort wel dat hij een print screen kan maken en dat hij bijvoorbeeld oplaad. Er is al een nieuw scherm opgezet (2x om te testen) maar daar lag het niet aan.. Hij is ook al meerdere keren hersteld maar dat mocht ook niet baten. Iemand ideeen?.. |
|
|||
|
|||
Waterschade? Moederbord defect......Ik heb dat ooit eens bij een 4S gehad en heb dat niet kunnen fixen.
|
|
|||
|
|||
Daar had ik ook al aan gedacht, maar dit is niet te vinden (te zien).
Laatst gewijzigd door xxllarissaxx; 22-03-15 om 13:33. |
|
|||
|
|||
Is de connector beschadigt aan de kabel van het lcd of zit de beschadigde connector op het moederbord?
Probeer deze connector anders voorzichtig schoon te maken met alcohol. Het zou zonde zijn als de Iphone weer in de kast beland/verdwijnt. |
|
|||
|
|||
mijn probleem is opgelost er een andere nieuwe accu erin te zetten ,de eerste nieuwe accu (niet origineel )bleek toch na 2 weken de brui er aan te geven waardoor ik niet kon restoren en foutmelding 2001 kreeg!
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
vanmorgen is mijn iPhone 4s uitgevallen op +/- 70% batterij en hij gaat niet meer aan. Ik had hem gewoon in gebruik waarna ik hem voor een minuut in mijn zakken deed en toen ik hem weer wilde gebruiken deed hij niets meer. De vergrendelingsknop was al enige tijd kapot, maar ook wanneer ik hem aan de oplader leg doet de telefoon niets. Ik krijg ook geen beeld, bijvoorbeeld een batterij of apple logo.. Ik heb hem dus geprobeerd aan iTunes te koppelen, wat ik op veel sites lag, maar hij wordt logischerwijs niet gezien door mijn pc. Iemand hier een oplossing voor? Of idee wat er kapot zou kunnen zijn? |
|
||||
|
||||
Iemand bekend met iPhone 4S error 9 (blijft op Apple logo spinnen). Geen waterschade en hardware binnenin lijkt onaangeraakt.
Need halp |
|
||||
|
||||
Ik heb een heel raar probleem. Gister een OTA naar 8.3 gedaan met m'n iPhone 6 64gb. Dat ging helemaal prima, ware het niet dat na het opnieuw opstarten de iPhone het wel doet, maar er is constant een wit scherm in beeld met een zwart Apple logo en laadbalk. Ik hoor meldingen die afgaan, de telefoon gelockt worden, toontjes met opladen etc etc, maar dat witte scherm blijft maar in beeld. En om de zoveel seconden is de iPhone voor een paar seconden te gebruiken, waarna het witte scherm telkens terugkomt.
iPhone in DFU modus hersteld, maar hetzelfde issue blijft terugkomen. Zelfs na een poging of 5, mega irritant en ik zit dus nu met een iPhone die wel werkt maar waar constant een wit scherm te zien is. Iemand met een tip? |
|
|||
|
|||
Vraag reboot Iphone 4s
Ik heb 1 minuut gezwommen met mijn telefoon. Laten drogen enkele dagen en er verscheen een Apple teken met tekst zoals op de foto. Aan de lader werd de telefoon warm. Andere accu geplaatst en zelfde tekst, telefoon wordt niet meer warm. Enkele keren hard reset gedaan, maar ik kom niet verder dan dit plaatje op de bijgevoegde foto. Iemand enig idee of ik nog iets zou kunnen met de telefoon?
Ik lees het graag, bedankt! |
|
|||
|
|||
Grote kans dat je iPhone dood is. Vochtschade is altijd lastig, maar dit lijkt zeker dat je logic board is aangetast. Je kan alleen nog proberen naar een repairshop te gaan waar ze hem drogen en schoonmaken, dat is je enige hoop. Probleem is dat het je geld gaat kosten en je hebt 0 garantie dat ie het weer gaat doen.
|
|
|||
|
|||
Hierbij mijn probleem:
Iphone 5 met error 21 Geprobeerd: accu veranderd itunes getest maar komt niet verder dan herstellen en dan error 21 opengemaakt en beeldscherm los getest ook error batterij veranderd ook error ic u2 chip bekeken en geflowt en error 21 Dus...hij start op en geeft gelijk itunes icoon dat deze aangesloten moet worden...is er nog iets wat je kan doen hieraan? Misschien wat gemist? |
|
|||
|
|||
wel veranderd en een juiste batterij met het goede apn geplaatst?
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Mijn iPhone 4s houdt er opeens mee op. Ik heb hem de hele nacht in de oplader gehad en vanochtend kon ik mijn iphone nog gebruiken zonder problemen. Tot net. Ik wil iemand een bericht sturen, maar hij blijft op zwart staan. Resetten werkt niet en hij reageert ook niet als ik hem in de oplader doe. Ook als ik mijzelf bel gebeurt er niks, zelfs geen voicemail. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen? |
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb bij mijn iphone 5 een aantal dagen geleden een nieuwe accu geplaatst omdat de oude accu na een tweetal uren al meer dan 50% verbruikt had terwijl het toestel niet tot nauwelijks werd gebruikt. Nu is het probleem dat het toestel helemaal niet meer wilt opladen ik heb ook al een nieuwe oplaadkabel en ook de dock al vervangen maar het toestel wilt maar niet aangaan!! Wat kan ik nog meer proberen om het toestel weer werkende te krijgen?? |
|
|||
|
|||
Sorry ik heb dit bericht niet geplaatst
|
|
|||
|
|||
iphone 5s blijft hangen bij resetten
Hallo allemaal,
misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb gisteren mij iphone terug laten brengen naar de fabrieksinstelling. instellingen,algemeen,stel opnieuw in en als laatste wis alle inhoud en instellingen. nu verschijnt er een appel en een grijze balk eronder en verder gebeurt er niks. heb van alles geprobeert maar weet niet meer wat ik moet doen. kan iemand mij daarmee helpen please. |
|
|||
|
|||
Het lijkt wel of er een jailbreak op dat toestel staat. Indien dat zo is dan zet het toestel in DFU mode en herstel met iTunes 12.3
|
Labels |
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|