//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey guys, Ik heb zo'n beetje elke bladzijde doorgelezen over dit probleem en eigenlijk alles geprobeerd wat ik op dit moment kan doen, maar niks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #981  
Oud 17-03-17, 21:16
SaRo1690 SaRo1690 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2017
Berichten: 1
Unhappy IPhone 5S start niet meer op, zwart beeld, kan niks

Hey guys,
Ik heb zo'n beetje elke bladzijde doorgelezen over dit probleem en eigenlijk alles geprobeerd wat ik op dit moment kan doen, maar niks werkt.
Mijn IPhone 5s gaat niet meer aan en heb sinds ik hem in de oplader heb gedaan alleen maar zwart beeld. Ik heb hem zeker twee uur niet aangeraakt en toen klikte ik even op de aan/uit knop om te kijken of hij reageerde. hij deed toen nog steeds niks dus liet hem weer liggen. daarna heb ik allemaal dingen geprobeerd, van reset tot dfu niks werkt. mijn pc herkent mijn iphone ook niet, dus kan hem niet verbinden met itunes.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, heeft iemand nog een oplossing over?
Thanks alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #982  
Oud 18-03-17, 15:26
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Waterschade? Dockconnector defect?
  #983  
Oud 14-11-17, 00:18
djwouter12 djwouter12 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Rosmalen
Berichten: 80
Standaard

Probleem hier ook met een Iphone X zojuist kreeg ik spontaan het vergrootglas in beeld. dit wilde niet weg. dus iPhone reboot gegeven maar opstarten deed hij niet meer... ook force restarten werkt niet meer...
  #984  
Oud 21-07-18, 16:56
Alauret Alauret is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2018
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen, we (mijn kleindochter en ik) zijn hier al maanden mee bezig. Mijn (Griekse) kleindochter heeft, ongeveer 1,5 jaar geleden een IPhone 6S-16GB, van haar zus gekregen, toen hij plotseling uitviel. Zij kreeg hem niet meer aan, omdat 1. de herstelcode naar een oud emailadres is gestuurd, die wij ook niet meer aan de praat krijgen, weken van contact met Microsoft heeft nog niets opgeleverd. 2. We zijn bij de Apple store geweest daar kunnen ze niets doen omdat ze Zoek mij IPhone aan heeft staan die is gelinkt aan Microsoft. En Microsoft verwijst ons naar Apple. Haar Apple ID is daardoor ook geblokkeerd. Zij heeft dit emailadres aangemaakt toen ze in Nederland met vakantie was in 2012 en deze 2 jaar gebruikt. Zij weet inlognaam en codes maar niks helpt. Zij gebruikt nu een oud iphone4 waar ze weinig mee kan. Is er iemand die kan helpen deze IPhone weer bruikbaar te maken. En ik kom niet verder dan de blokkering van de Appli ID dus ik kan geen Imei opvragen en zij weet het niet uit haar hoofd. Haar zus heeft ook de doos niet meer na een verhuizing, We zijn ten einde raad. graag hulp
  #985  
Oud 10-12-18, 22:53
kdoelman kdoelman is offline
• iOS 12.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 13
Standaard iphone 7 start niet meer op

iPhone 7 van mijn zoon moest een update en liep daarna vast. Ik kan de software niet bijwerken en zowel bij het "bijwerken"als "herstellen" loopt hij vast met een onbekende fout (-01). Nu krijg ik of een appeltje of de iTunes kabel...… Wie kan mij helpen?
  #986  
Oud 11-12-18, 13:53
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Error -1 is hoogstwaarschijnlijk een defect aan Nand geheugen op het moederbord.
  #987  
Oud 25-11-19, 08:59
Roseboom Roseboom is offline
• iOS 12.4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2019
Berichten: 3
Standaard Iphone X start niet op zonder oplader

De Iphone X werkt verder prima, alleen als je het apparaat uit zet dan start ie alleen nog maar als de oplader aangesloten is.
De accu is ook gewoon opgeladen en geeft dat ook aan. De nieuwste firmware is er ook al op gezet door telefoon winkel.
Maar het probleem blijft, niet opstarten, sluit je de oplader aan dan start ie gewoon op, je kunt dan ook de lader weer loshalen en toestel blijft gewoon werken.
  #988  
Oud 25-11-19, 15:59
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Dan denk ik dat je flex kabel van aan/uit defect of beschadigt is. Dus wanneer je iphone uit staat en je de kabel insteek voor het laden dan start je iphone wel op maar wanneer je het knopje aan de zijkant indrukt gebeurt er niets als die uit staat?
  #989  
Oud 25-11-19, 16:07
Roseboom Roseboom is offline
• iOS 12.4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2019
Berichten: 3
Standaard Iphone start alleen met laad kabel

De Iphone start prima bij warme start. Maar zet je deze helemaal uit dan start ie alleen met laad kabel. Bij telefoon winkel is power knop ook al nagekeken en alle software vervangen.
Als power knop defect zou zijn dan zou het probleem ook bij warme start moeten optreden.
  #990  
Oud 26-11-19, 11:18
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Wat bedoel je met warme start?
  #991  
Oud 26-11-19, 11:37
Roseboom Roseboom is offline
• iOS 12.4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2019
Berichten: 3
Standaard Iphone start niet op zonder lader

Met warme start bedoel ik dat het toestel niet uit is, maar in standby staat. Als het toestel uit is en dan opgestart moet worden wordt koude start genoemd.
Zoals bij bijvoorbeeld een tv, als die helemaal uit is dan is het een koude start (vroeger warden ze warm gehouden als ze in standby stonden, en dan had je een warme start. Dat was in het buizen tijdperk.).
  #992  
Oud 29-11-19, 11:20
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik zou toch een andere flex kabel aansluiten (zonder de oude eruit te halen) om zeker te zijn of deze flex kabel de oorzaak kan zijn. Een gsm shop kan dit vrij eenvoudig doen. Van hieruit kan je dan verder zoeken, bv met een schone installatie zonder app's , mocht dat allemaal niet baten dan ligt het hoogst waarschijnlijk aan het moederbord.
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 13:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.