iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey guys, Ik heb zo'n beetje elke bladzijde doorgelezen over dit probleem en eigenlijk alles geprobeerd wat ik op dit moment kan doen, maar niks ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 17 March 2017, 21:16
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs)  
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Unhappy IPhone 5S start niet meer op, zwart beeld, kan niks

Hey guys,
Ik heb zo'n beetje elke bladzijde doorgelezen over dit probleem en eigenlijk alles geprobeerd wat ik op dit moment kan doen, maar niks werkt.
Mijn IPhone 5s gaat niet meer aan en heb sinds ik hem in de oplader heb gedaan alleen maar zwart beeld. Ik heb hem zeker twee uur niet aangeraakt en toen klikte ik even op de aan/uit knop om te kijken of hij reageerde. hij deed toen nog steeds niks dus liet hem weer liggen. daarna heb ik allemaal dingen geprobeerd, van reset tot dfu niks werkt. mijn pc herkent mijn iphone ook niet, dus kan hem niet verbinden met itunes.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, heeft iemand nog een oplossing over?
Thanks alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 18 March 2017, 15:26
» iPhone 6s Plus 128GB (Zilver) [FW: 9.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Standaard

Waterschade? Dockconnector defect?
Oud 14 November 2017, 00:18
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 7.0 beta]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Send a message via twitter to djwouter12
Standaard

Probleem hier ook met een Iphone X zojuist kreeg ik spontaan het vergrootglas in beeld. dit wilde niet weg. dus iPhone reboot gegeven maar opstarten deed hij niet meer... ook force restarten werkt niet meer...
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 975 24 October 2016 21:43
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24 November 2012 13:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 9 August 2010 21:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 6 February 2010 12:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27 October 2008 13:46

Regels voor berichten