SBSettings 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Met SBSettings staat SSH standaard na een restart altijd aan. BossPrefs heeft hier geen last van, en daarom gebruikte ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik had na een reboot gewoon ssh uit hoor.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Werkte hier niet naar een paar testen. Vreemd.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Core utilities krijg ik nu ook niet meer weg omdat alles wat deze heeft geïnstalleerd van elkaar afhankelijk is. Icy gebruikt om alles te installeren. |
|
||||
|
||||
Vandaag 2.99-2 uitgekomen, er zit nu een handje bij Rotation en Wi-Fi..
Ook vandaag uit gekomen: Calculator Widget
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je kan trouwens moeilijk (op 2.2.1) SBSettings laten verdwijnen door op de Status Bar te klikken. Is dit alleen voor 3.0 bedoeld?
Screenshot: |
|
||||
|
||||
Als je op het kruisje drukt zie je dat witte ook in je statusbar.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is er in de nieuwe versie van SBSettings nog steeds de mogelijkheid 3G en edge uit te schakelen? Dat is namelijk de enige reden dat ik het echt nodig heb, de rest is leuk en aardig.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zit met een ander probleem, heb met sbsettings ssh aangezet (wil een ander thema erop gooien) maar krijg telkens een "connection refused" terwijl mijn ip en wachtwoord (root, alpine) goed zijn. Iemand een idee wat ik fout doe? |
|
||||
|
||||
Als ik op More druk in SBSettings klapt ie er net zo snel weer uit. Kan dus niets aan zetten zodat het er bij komt te staan in SBSettings. Meer mensen hier last van? Laatste versie van SBSettings geinstalleerd op 3.0
|
|||
|
|||
Same here, heb hetzelfde probleem
|
|
||||
|
||||
Na het opnieuw opstarten zijn de nieuwe knoppen wel te zien in SBSettings. Ach.....zo gaat het dan ook. Dat more probleempje zal wel een fix voor komen.
|
|
|||
|
|||
Net sbsettings er op gezet maar toen was het foute boel
Iphone bleef hangen op het terug gaan naar springboard Enige optie was alleen nog DFU en restore |
|
|||
|
|||
weet je zeker dat open ssh goed geinstalleerd is? Ik had hetzelfde en kwam erachter dat open shh niet geinstalleerd was. Probeer hem los te installeren maar dan crashed cydia
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die afbeelding heb ik niet gehad
Ondertussen weer klaar met de restore en jailbreak Ik wacht nog wel effe |
|
|||
|
|||
bij mij is sinds de update naar 3.0 SBS verdwenen en dus kan ik Edge niet meer aanzetten...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBSettings | Guest-20181017000445 | Jailbreak apps en thema's | 20 | 29-12-11 21:09 |
Sbsettings | Rach31 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-02-11 21:19 |
SBSettings | Boeddha1939 | Archief | 3 | 10-08-10 16:44 |
SBSettings | HjB | Archief | 9 | 29-06-09 09:39 |
Sbsettings | Carlos02 | Archief | 5 | 15-05-09 20:19 |
|
|