SBSettings 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jooordiii Hoe kan ik zorgen dat mijn provider geen kosten meer kan rekenen, omda tik niet meer op internet kan Data ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zie SBSettings niet bij appstore staan voor de 2G 16gb hoe kan dit?
|
|
||||
|
||||
SBSettings kun je ook niet via de AppStore krijgen . Kan je vinden in Cydia..
|
|||
|
|||
oke dan ga ik daar kijken
ik heb hem gevonden maar welke moet je precies hebben want vind er toch al niet wat Laatst gewijzigd door De Generaal; 14-12-09 om 18:48. Reden: Edit knop gebruiken aub :) |
|
||||
|
||||
Je zou er maar één moeten vinden hoor .. Via Cydia, naar search gaan en dan exact SBSettings typen. Geen spatie er tussen of iets dergelijks. Dan even bij de letter S kijken en dan zie je het programmatje staan. Er verschijnt overigens geen icoontje voor op je iPhone. Om SBSettings aan te zetten moet je over de bovenste balk van je iPhone (waar staat hoeveel bereik je hebt en dergelijke) met je vinger overheen gaan en voila.
Om dan de internetkosten tegen te gaan 3G en EDGE UIT zetten . |
|
|||
|
|||
owh top sorry dderest waren allemaal thema's
sorry ik ben echt nog nieuw hier maar wat als ik wat gedownload heb met cydia waar staat hij dan(A)? Laatst gewijzigd door De Generaal; 14-12-09 om 19:03. Reden: Edit knop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik zie het sorry niet goed gelzen
top ik heb die twee uit staan, wat isSSH en moet dat ook niet uit? Laatst gewijzigd door De Generaal; 14-12-09 om 19:13. Reden: Laatste waarschuwing: edit knop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Beste Ancotje, ik heb je een eind op weg geholpen, en hierbij zal ik het voor nu ook laten. Wij hebben namelijk een uitstekende zoekfunctie en daarmee kan je een hoop antwoorden vinden op jouw vragen. Ik verzoek je dan ook vriendelijk, om via de zoekfunctie/het lezen van topics eerst wat dieper op dit hele gebeuren in te lezen. Er staat namelijk al een hoop op het forum geschreven . |
|
|||
|
|||
Heb ik iets over het hoofd gezien?
Wanneer ik sbsettings installeer en wil gebruiken zie ik de mogelijkheid niet om edge af te zetten. Ik heb enkel 3G,Bleutooth,brightness,processor en Wi-Fi. mvg |
|
||||
|
||||
Dat kan je instellen bij More (links onder in het SbSettings menu).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb SBSettings nu via Cydia op mijn iPhone gezet maar nu gaat mijn iPhone niet meer aan. Het witte Apple-tje verschijnt en na ongeveer 15 seconden gaat de telefoon weer helemaal uit.
De hele telefoon start dus niet meer op.... |
|
||||
|
||||
tethered jailbreak , ff weer aan blackrain hangen en deze opnieuw JailBreaken
|
|||
|
|||
Oke, bedankt
Laatst gewijzigd door vinkdtp; 24-12-09 om 10:16. Reden: edit knop gebruiken svp |
|
|||
|
|||
Alles via SBSETTINGS uitgezet:
3G uit Bluetooth uit edge uit location uit phone (vliegtuigje) uit Wi-Fi uit En toch zie ik nog steeds PN 3G linksboven staan en haalt de iphone mail op onderweg en gebruik ik nog steeds superdure dataverkeer onderweg. Hoe voorkom ik dit via sbsettings?? |
|
||||
|
||||
ze zeggen dat sbsettings niet helemaal het internetverkeer kan stil leggen.
maar op vliegtuigmodus moet de job klaren? wrm zet je die niet gewoon aan?
|
|||
|
|||
In de vliegtuigmodus kan je niet meer bellen en gebeld worden en dat is niet de bedoeling.
Ik wil gewoon kunnen bellen maar zelf bepalen wanneer ik op internet ga. Ik betaal namelijk per mb. Jeroen |
|
||||
|
||||
Als je zeker geen data via het netwerk van de provider wilt, moet je vragen of zij dit willen blokkeren.
|
|
||||
|
||||
en je hebt de verkeerde keuze gemaakt, iphone is eigenlijk niks zonder internet verbinding. Met SBsettings kun je dataverkeer uitschakelen maar niet 100% want er zijn verhalen dat mensen daardoor hoge rekeningen hebben.
Een andere manier is er niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBSettings | Guest-20181017000445 | Jailbreak apps en thema's | 20 | 29-12-11 21:09 |
Sbsettings | Rach31 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-02-11 21:19 |
SBSettings | Boeddha1939 | Archief | 3 | 10-08-10 16:44 |
SBSettings | HjB | Archief | 9 | 29-06-09 09:39 |
Sbsettings | Carlos02 | Archief | 5 | 15-05-09 20:19 |
|
|