SBSettings 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer deze dingen. SBsettings herinstalleren ( wel de goede want je krijgt namelijk veel hits ) je ipod even opnieuw starten ( aan / uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Probeer deze dingen.
SBsettings herinstalleren ( wel de goede want je krijgt namelijk veel hits ) je ipod even opnieuw starten ( aan / uit ) of via home+power button. en wel deze dan:
|
|
|
|||
|
|||
Het is helaas nog niet gelukt.
Kun je de screenshots hieronder controleren, of ik alles goed heb gedaan, en er geen 'tegenwerkende' apps zijn? Ik heb die battery dingen wel geïnstalleerd, maar die wilden ook niet werken... De screenshots: Deze goed opletten op de tekst onder 'loading'. Hij geeft er namelijk een vreemde error. Opmerking: iBluetooth werkt hier ook niet, evenals asBattery. edit sorry voor mn lange post, heb hem ff wat ingekort Laatst gewijzigd door R0elr; 19-10-09 om 20:56. |
|
||||
|
||||
Wat zijn de beschikbare updates onder 'Changes' in je screenshots?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Eens zien, dat zijn Base Structure voor 'underfying system directory structure'. En RockApp...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Couldn't stat("pad hier"). No such file or direcotry, nothing found to unload, hij staat onder de tekst 'loading' ergens... Alvast bedankt allemaal voor de reacties! |
|
||||
|
||||
hmm ik snap het ook niet meer,
je swiped wel over je provider he ? ten 2e ik ben niet zo bekend met ipod touch maar neem aan dat alles het zelfde werkt. maaruhm anders ... eerste keer jailbreak/? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is niet mn eerste jailbreak, gister heb echter wel een herstel uit moeten voeren. Dit is de 3de keer dat ik hem gejailbreakt heb in 4 maanden tijd, telkens om maar up-to-date te blijven.. |
|
|||
|
|||
erg leuk, ik heb het net op mn iPhone 3.1.2 geinstalleerd. Kan er nu niks meer mee. Alleen een laadschermpje en dat is het.....
reageert totaal niet meer ***programma |
|
||||
|
||||
Dat is een bekend probleem, is lastig inderdaad.
De oplossing: een harde reset, home- en powerbutton tegelijk ingedrukt houden totdat je iPhone vanzelf uitgaat. Als je hem daarna weer aandoet werkt ie gewoon weer én je hebt een handig programmaatje met allerlei geavanceerde mogelijkheden.
|
|||
|
|||
Ik had van de week SBSettings geinstalleerd en dat werkte allemaal prima.
Heb vandaag de iPhone vanaf scratch opnieuw geinstalleerd en ook SBSettings. Echter swipen werkt niet meer. Heb verschillende malen verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar wil niet lukken. Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Uiteraard. Tig maal.
|
|
|||
|
|||
Heb het geinstalleerd via Cydia,
waar kan ik nu dingen veranderen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Om EDGE uit te zetten, moet je naar More > Set Toggles gaan en dan even EDGE selecteren. Vervolgens moet je wanneer je weer terug bent in het homescreen van SBSettings weer uitzetten (evenals je 3G als je geen internet wilt) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
wilt niet altijd zeggen dat alles uit staat. er zijn bepaalde mensen geweest die met EDGE en 3G van SBsettings uithebben gezet nog steeds 'verbinding' met internet hadden.
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik zorgen dat mijn provider geen kosten meer kan rekenen, omda tik niet meer op internet kan
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
wel bellen - geen internet wordt lastig.( via Generaal manier dan )
niet bellen - wel internet = Wi-Fi. + op SIMLOCK zetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SBSettings | Guest-20181017000445 | Jailbreak apps en thema's | 20 | 29-12-11 21:09 |
Sbsettings | Rach31 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-02-11 21:19 |
SBSettings | Boeddha1939 | Archief | 3 | 10-08-10 16:44 |
SBSettings | HjB | Archief | 9 | 29-06-09 09:39 |
Sbsettings | Carlos02 | Archief | 5 | 15-05-09 20:19 |
|
|