Scherm kapot (geen beeld) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Perfect gelukt met de 2 tutorials op deze site. Zelfs al mijn instellingen en apps terug...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Perfect gelukt met de 2 tutorials op deze site. Zelfs al mijn instellingen en apps terug
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Is dat in de nieuwste versie van redsnow verandert dan? Want ik heb in redsnow een vinkje 'unlock' staan tijdens de wizard en dat heeft vorige week gewerkt ook op een gelockte 3G.
|
|
||||
|
||||
// Diverse discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
kapot, scherm, zwart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Scherm kapot | Mutske | iPhone algemeen | 3 | 10-12-10 16:50 |
Scherm kapot! | MarcNL | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 19:23 |
cirkeltje op het beeld scherm | roypaint | Archief | 6 | 31-10-09 15:25 |
Scherm/beeld van iphone op PC/TV | stefaaaan | Jailbreak apps en thema's | 6 | 06-05-09 21:47 |
|
|