klok tijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb via cydia dus sb time date geinstalleerd. nou staat er in mijn lockscreen dus zeg maar de tijd van 18.00. maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
klok tijd
hoi
ik heb via cydia dus sb time date geinstalleerd. nou staat er in mijn lockscreen dus zeg maar de tijd van 18.00. maar als ik dus mijn iPhone open en ik gewoon in het menu zit dan staat er dus bij het sb time date 6.00pm. Weet iemand hoe ik dus de tijd goed kan zetten? heb al veel geprobeerd , maar kom er niet uit. iemand enig idee hoe ik van pm naar am kan gaan?
Elk Nadeel Heeft Zijn Voordeel Laatst gewijzigd door tinos; 11-06-09 om 22:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hi,
Ik heb een soort gelijke probleem, maar ik kwam ook niet uit. De tijd blijft op 9:42 AM staan in mijn lockscreen en kan het niet wijzigen Ik weet niet of iemand meer weet?? Alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijd / klok op iphone loopt steeds verder vooruit | pj0tter | iPhone algemeen | 5 | 14-09-10 15:32 |
Klok | dannyro | iPhone algemeen | 2 | 08-07-10 09:46 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
iPhone tijd = Netwerk tijd? | macamba | iPhone algemeen | 0 | 29-09-09 10:30 |
Klok op de home screen de juiste tijd | hababam | Archief | 5 | 10-10-08 11:17 |
|
|