//

Probleem na gebruik FM-Transmitter

Probleem na gebruik FM-Transmitter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Sony dream-machine die ik thuis gebruik voor het afspelen van audio. Gisteren heb ik een FM-transmitter aangesloten op de iphone voor in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-09, 16:36
Scrat Scrat is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 12
Question Probleem na gebruik FM-Transmitter

Ik heb een Sony dream-machine die ik thuis gebruik voor het afspelen van audio. Gisteren heb ik een FM-transmitter aangesloten op de iphone voor in de wagen. Bij het terugplaatsen van de Iphone op toestel thuis (Sony) wordt melding gegeven "the accessory is not made to work with Iphone". Blijkbaar heeft het gebruik van de transmitter "iets" veranderd. Heb reeds jailbreak opnieuw uitgevoerd, zonder resultaat.
Geen idee wat er zou kunnen veranderd zijn, de transmitter wordt gewoon ingeplugd, geen installatie vereist.
Aan de Sony ligt het ook niet, met een andere Iphone werkt ie wel. Ik vrees een volledig herstel te moeten uitvoeren (fabrieksinstellingen), maar ik wou toch eerst de vraag stellen op het forum of iemand een andere oplossing heeft.
Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door Scrat; 16-06-09 om 17:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-09, 16:40
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Restart je iPhone even (home+power ingedrukt houden totdat apple logo verschijnt).
  #3  
Oud 16-06-09, 17:12
Scrat Scrat is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 12
Standaard

Heb ik al gedaan, helpt niet.
Toch bedankt voor je reactie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
groot probleem na gebruik sn0wbreeze voor 3.1.3 op 3GS mematii Jailbreak 1 20-05-10 16:01
FM transmitter Denzy iPhone accessoires en onderdelen 0 15-08-09 18:57
Probleem bij gebruik zonder SIM DTSBYK iTunes 3 05-10-08 18:41
iPhone > instellingen > gebruik probleem iDriss Archief 2 04-10-08 21:47
Mail probleem bij gebruik van Exchange davidkennis iPhone algemeen 1 26-09-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.