MMS in 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik word helemaal gek hier van die iphone! Maar daar kan jij ook niks aan doen haha. Ik heb de netwerkinstellingen hersteld........nog niks :S Help!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik word helemaal gek hier van die iphone! Maar daar kan jij ook niks aan doen haha.
Ik heb de netwerkinstellingen hersteld........nog niks :S Help! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand ook het probleem dat als je naar meerdere mensen tesamen stuurt dat het geen sms maar mms wordt? Ik werk via proximus...
|
|
||||
|
||||
Ja dan moet je idd eerst MMS uitzetten in je settings. Anders is het een (duur) mms bericht.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
MMS en SMS werken weer!!!
Het rode uitroepteken is weg!
*5005*7672*+316540881000# Ik kan weer smwsen en mms versturen Uiteraard ook de juiste APN gegevens ingevuld zoals ze reeds eerder werden vermeld.
|
|||
|
|||
Na veel geklooi om de MMS functie weer terug te plaatsen op mijn phone, (was zodanig aan het klooien dat het weg was), kan ik nog steeds niet MMS'en. Foto'tje blijft steeds hangen tijdens het versturen en daarna weer de bekende rode uitroepteken.
Is het iemand inmiddels al gelukt met een telfort provider? |
|
|||
|
|||
Zojuist alle 11 pagina's doorgelezen van dit topic. Ik zie vrolijke berichtjes met "joepie, het werkt" maar niet hoe ze dat dan werkend hebben gekregen.
Ook ik heb T-Mobile, dan zie je dus GEEN Mobiel Datanetwerk om dingen op in te stellen, en ook ik kan geen MMS versturen (ontvangen nog niet eens geprobeerd). Niemand lijkt een oplossing te hebben, alleen voor alle andere providers. Heeft iemand een echte oplossing? Edit: Uiteindelijk is me gelukt: ik heb net de netwerkinstellingen hersteld in Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in (helemaal onderop) -> Herstel netwerkinstellingen (derde regel). Zelfs met Wi-Fi aan heb ik inmiddels 3 MMSjes verstuurd. Ontvangen nog niets, maar ik heb goed hoop ;-) Laatst gewijzigd door Dijkzandt; 24-07-09 om 13:26. Reden: Probleem opgelost. |
|
|||
|
|||
ik kan swirlymms niet downloaden omdat ik 3.0.1 als software heb.
hij geeft elke keer een fout aan. swirlymms2 is een trial die krijg ik wel gedownload maar dan moet ik meteen betalen.. kan iemand mij helpen? of heeft iedereen voor deze app moeten betalen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
there are no strangers, just friends who never met before Laatst gewijzigd door Lucien1966; 19-08-09 om 17:41. |
|
|||
|
|||
Het is toch te belachelijk voor woorden dat zelfs de klantenservice van T-mobile niet in staat is de problemen rond MMS op te lossen voor T-mobile klanten. Ik begrijp niet dat mensen het accepteren dat een dienst (MMS) waar je als klant (mede) voor betaalt niet werkt. Bij mij werkt MMS wel maar bij vrienden met dezelfde iPhone 3Gs, zelfde OS niet en de klantenservice kan niets voor ze doen, niet in de winkel en niet per telefoon. Bij mijn vrouw die een KPN abbo heeft op een 3G heeft, heb ik na zoeken op het forum uiteindelijk MMS aan de praat gekregen, daarna deed verzenden het plotseling niet meer, alles nog een keer gedaan en nu werkt het weer. Maar dat is niet hun eigen abbo, dus daar verwacht ik ook geen hulp voor van T-mob.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb het al in orde gekregen hoor Thx ! |
|
|||
|
|||
dank u met de info het werkt nu perfect
|
Labels |
instellingen, mms, os 3.0, settings |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | Hazet | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 08:44 |
3.0 en MMS | wvy | Orange | 9 | 30-06-09 01:07 |
MMS in 3.0 | DutchVince | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 22:05 |
mms | Wille69 | Archief | 1 | 12-06-08 23:21 |
|
|