MMS in 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Voor kpn kan je misschien hier iets mee? Insane, het werkt!!!! (rondedansje...)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
thnks, hij doet nu al meer dan voorheen! alleen nu kan die um nog niet verzenden maar de foto staat iedergeval wel al in de mms, ook staat mms nu bij bericht instellingen!
wat is kpn.ipcc ??? |
|
|||
|
|||
zijn de instellingen voor telfort het zelfde als die voor kpn voor mms????
|
|
|||
|
|||
Je bent net zo ongeduldig al ik :-)
Op de site van Telfort staan nu de instellingen voor MMS op de iPhone die zouden moeten werken..... behalve bij mij dan.....
Na ooit begonnen te zijn met een Qtek2020 --> Qtek9090 --> QtekS100 --> HTC TyYn2 --> Xperia X1 eindelijk gevonden wat ik nodig had. I love my new iPhone. Laatst gewijzigd door richardschouten; 19-06-09 om 21:21. |
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het ook nog niet.... heb ff contact gehad met telfort en ze zeiden dat de instellingen bij hun nog geactiveerd moesten worden en dat ik het morgen nog eens moest proberen....we wachten af! Als het werkt laat ik het zeker ff weten....jullie ook?
|
|
||||
|
||||
gelukt met proximus
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zit op KPN en heb MMS ingesteld. Kan foto's versturen en ontvangen. Maar ... een maat van mij heeft een Nokia Luna. Hij ontvangt wel de foto's die ik via mn PC (jajaja ... Vista ) op mn iPhone heb gezet maar niet de foto's die met iPhone zijn gemaakt en daar in de filmrol staan. Dan krijgt hij een melding "unable to retrieve data".
Iemand die het ei van Columbus kent? |
|
||||
|
||||
Citaat:
via deze link http://customer.proximus.be/nl/downl...MS_Setings.pdf Laatst gewijzigd door Scooter; 20-06-09 om 11:02. |
|
|||
|
|||
ok we wachten af! ik kom er zelf niet uit na veel proberen!
|
|
||||
|
||||
@ alle TELFORT mensen
MMS versturen/ontvangen met Telfort doet het eindelijk..... Ga ff naar Telfort.nl , hier staan nieuwe instellingen dus andere dan gister....volg de procedure en het werkt....!!!!!! |
|
|||
|
|||
http://www.telfort.nl/klantenservice...antwoord/4897/
hier zijn de instellingen te vinden die er toe moeten leiden dat je kan mms'en met je iphone. Bij mij doet hij het nog niet, iemand een idee hoe dit kan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Even je Apple iPhone 3G selecteren. Gegevens PRECIES zo overnemen en het werkt.. Dankzij 'sjoran'!!!! Bedankt jongen!!! |
|
||||
|
||||
werkt MMS wel op een 1e generatie, want ik krijg dat niet voor elkaar!
|
|||
|
|||
kan ze wel versturen... echt niet van een ander ontvangen... beetje vreemd...
als ik er een naar mezelf stuur krijg ik hem wel binnen???!!!! iemand enig idee... ingevoerd zoals op telfort site staat! |
|
|||
|
|||
KPN Instellingen MMS.
Even inhaken op mij eerdere reactie. KPN was dus bezig met het testen van de instellingen voor de Iphone 3G en 3GS voor MMS. KPN - Apple iPhone 3G - Mms - handmatig instellen Deze gegevens heb ik dus geprobeerd, maar helaas geen succes. Dus na enig surfen heb ik ze dan eindelijk gevonden.... Nog even dit. Ik zie ook regelmatig dat mensen melden dat je Wi-Fi moet uitschakelen.... ONZIN dus...met deze instellingen werkt het met Wi-Fi aan of uit....he he he Ga naar: - Instellingen - Algemeen - Netwerk - Mobiel datanetwerk * Mms APN : portalmmm.nl Gebruikersnaam: leeg Wachtwoord: leeg MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc Mms-proxy: 10.10.100.10:5080 Maximale mms-grootte: 300000 (3MB) maar mag ook leeg zijn MMS UA Prof URL: leeg Nu even je Iphone uitzetten (reset) en vervolgens weer aan.... Als eerste even een MMS naar jezelf toe sturen en dan ben je klaar Bij mij werkt het nu wel. Vreemd genoeg geeft de KPN link toch andere instellingen. Zoals een gebruikersnaam en wachtwoord en de Mms-proxy is ook anders. KPN geeft hier 10.10.100.20:5080 Maandag maar eens even bellen met KPN... tHa WeBrAiSeR |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Instellingen > Telefoon > en gelijk bovenaan kun je je nummer invullen Is je toestel Simlock Vrij, heb je misschien nummerherkenning uit staan ? Laatst gewijzigd door Webraiser; 20-06-09 om 21:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik druk bijna door het scherm heen maar ik kan niets invoeren., mijn toestel is simlockvrij en mijn nummerherkenning staat aan. het gekke is dat ik inmiddels wel MMS kan sturen en ontvangen |
Labels |
instellingen, mms, os 3.0, settings |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | Hazet | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 08:44 |
3.0 en MMS | wvy | Orange | 9 | 30-06-09 01:07 |
MMS in 3.0 | DutchVince | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 22:05 |
mms | Wille69 | Archief | 1 | 12-06-08 23:21 |
|
|