MMS in 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mensen die niet de extra invul MMS velden hebben: Iphone mobile config files Klik op je operator en installeer file. Daarna iphone herstarten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor mensen die niet de extra invul MMS velden hebben:
Iphone mobile config files Klik op je operator en installeer file. Daarna iphone herstarten en de velden zijn beschikbaar. Maar bij toevoegen MMS gegevens handmatig werkt het allemaal nog niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand de instellingen voor mms op kpn want heb nu wel de tethering instellingen maar mmsc, mms proxy, mms ua prof url zijn leeg
|
|
|||
|
|||
Het is me voor een gedeelte gelukt met KPN (zie screenshot met instellingen).
Als ik mezelf een MMS verstuur krijg ik een SMS terug van KPN waarin staat dat ik de MMS kan bekijken op Welkom bij KPN. Als ik dat vervolgens doe zie ik alleen de tekst en niet het plaatje. Als ik dezelfde MMS naar iemand anders stuur krijg ik de eerder gemelde melding. Pffff wel een bevalling hoor ! |
|
||||
|
||||
@jorikk
dit is dus bij telfort alleen voor tethering........ Ik moet nou juist de instellingen hebben voor mms... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Al iemand de juiste instellingen voor Telfort....???? En dan bedoel ik de instellingen voor MMS en NIET voor tethering.......
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want ontvangen werkt nog steeds niet bij mij. Krijg nog steeds zo'n domme sms met link naar Hi website... |
|
|||
|
|||
Hoi Manicmark
De gegevens die je bij MMS UA Prof URL hebt ingevuld klopt niet. dit is de mms proxy dus dat moet je daar invullen |
|
|||
|
|||
Voor alle KPN abonnees....
KPN - Apple iPhone 3G - Mms - handmatig instellen KPN is momenteel aan het testen om het versturen en het ontvangen van MMS op de Iphone met software versie 3.0 te ondersteunen. Via bovenstaande link zullen binnen enkele dagen de juiste instellingen voor MMS worden vermeld.... ff w8 dus |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu alles werkend Tethering, mms verzenden ontvangen volgende instellingen:
Bij telefoon instellingen je nummer met +316......... Mobiele Data: APN: internet Gebr: niks invullen Pasw: niks invullen Bij mms: APN: portalmmm.nl Gebr: Niks invullen Pasw: Niks invullen MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc Mms-proxy 10.10.100.20:5080 Maximale: niks invullen MMS UA Prof: niks invullen NIET OP STEL OPNIEUW IN KLIKKEN GEWOON WEGGAAN UIT HET SCHERM IPHONE UITDOEN 10 minuten wachten herstarten en tadaaaaa. En anders ff wachten totdat KPN er zelf uit is staat op de website (www.kpn.nl/1300) dat ze aan het testen zijn en dat de instellingen zsm op de website komen |
|
|||
|
|||
Inmiddels werkt MMS. Ineens verscheen er toch een camera symbool bij berichten en lukte het om MMS te versturen en ontvangen. Ik heb geen Mobile Datanetwerk onder instellingen/netwerk en zit op t-mobile. Het lijkt er dus op dat alles zich automatisch instelt voor t-mobile abonnees.
|
|
|||
|
|||
Ik heb bij mijn instellingen voor het mobiel datanetwerk helemaal geen ruimte om MMSC, mms-proxy of wat dan ook in te vullen. Ik zie alleen ruimte voor mobiele data en Visual Voicemail (alsof dat werkt met Telfort). Bij beide kan ik niet meer invullen dan APN, gebruikersnaam en wachtwoord.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit had ik eerder wel gedaan, maar na een herstart is dit blijkbaar weg gehaald? Anyway, verzenden en ontvangen lukt mij met deze instellingen. Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik snap het niet, ik heb de 3.0 update maar bij instellingen - berichten staan maar 2 opties waaronder niet mms en een andere die er hoort te staan, iemand idee waarom die er niet staan?
ik heb een 3g iphone! |
|
||||
|
||||
dit probleem heb ik ook, het schijnt te helpen om bij instellingen -> telefoon -> mijn nummer je nummer in te vullen, maar bij mij uiteraard niet
|
|
|||
|
|||
ik heb telfort wat gebruik maakt van het kpn netwerk, zal het hier aan liggen?
|
|
|||
|
|||
mms mp3 geluidsbestand bewaren?
Ik ontving gisteren als mms, een geluidsfragment dat ik heel graag wil bewaren. Bij mms-foto's zit een bewaar-functie-knop, maar bij het geluidsfragment niet. Heeft iemand een of andere manier gevonden om dat mp3-bestand toch ergens te bewaren?
(En daarna naar zijn computer te exporteren?) |
Labels |
instellingen, mms, os 3.0, settings |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | Hazet | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 08:44 |
3.0 en MMS | wvy | Orange | 9 | 30-06-09 01:07 |
MMS in 3.0 | DutchVince | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 22:05 |
mms | Wille69 | Archief | 1 | 12-06-08 23:21 |
|
|