MMS in 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door boukej ik kan dat aangepaste ipcc dus niet installeren omdat ik hem niet kan selecteren in itunes 8.2..... en als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gebruik de zoekfunctie aub voor een antwoord op je vraag |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
geen icoontje naast invoerveld betekent dat inderdaad KPN, bij mij namelijk ook niks te zien en ook KPN.....
|
|
|||
|
|||
@wds001
jawel; want zo scheen ook mms aan de gang gebracht te kunnen worden, maar dit gaat dus niet |
|
||||
|
||||
Is er al iemand die het met Telfort lukt..?? Krijg het nie voor elkaar...
|
|
|||
|
|||
bij mij werkt telfort ook niet!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
hier Via KPN lijkt verzenden te werken, ontvangen echter niet. Gebruik voorts de zoekfunctie voor ipcc bestanden |
|
|||
|
|||
MMS werkt niet na installeren OS 3.0
Ik heb vandaag OS 3.0 geinstalleerd op min iPhone 3G 8GB. Versturen van een MMS mislukt/blijft hangen zodra de voortgangsbalk op ongeveer 95% is. Ik kan wel MMS ontvangen van vrienden met een iPhone 3G 8GB met OS 3.0
Ik heb de volgende acties geprobeerd: - iPhone helemaal uitzetten en aanzetten (3x) - Reset netwerkinstellingen via Settings>General>Reset>Reset Network Settings Wie kan mij helpen? Welke setting moet ik aanpassen om MMS mogelijk te maken? Operator: T-Mobile Laatst gewijzigd door nielsmunoz; 18-06-09 om 00:26. |
|
|||
|
|||
Verzenden lukt inmiddels ontvangen nog niet: dan krijg ik een SMS met link naar de Hi website om een MMS te openen. We zijn dus halverwege.
Wat ik gedaan heb: Ga naar Instellingen>Algemeen>Netwerk>Mobiel Datanetwerk Scroll naar beneden naar het MMS gedeelte. Ik zit bij KPN (Hi) APN portalmmm.nl Gebruikersnaam leeg laten Wachtwoord leeg laten MMSC http://mp.mobiel.kpn/mmsc MMS proxy 10.10.100.20:5080 Maximale MMS grootte leeg laten MMS UA Prof URL leeg laten Herstart je iPhone. Verzenden gaat goed! Nu ontvangen nog... |
|
|||
|
|||
bij wie werkt MMS in 3,0 versie. KPN simlock vrij toestel. Heb instellingen wel erin staan, eigen nummer ingevoerd en heb ook camera naast invoerveld sms. Heb Wi-Fi uit en 3G aan. Iphone verstuurd wel, het rode i staat er ook maar ander ontvangt niets op haar telefoon? Wie weet raad ?
|
|
||||
|
||||
Iemand die telfort werkend heeft?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tik erop en je kunt opnieuw verzenden. |
|
|||
|
|||
we zijn een stuk verder...heb iphone na instellingen eerst uit/aan gedaan en dan op de i gedrukt voor nogmaals en nu is hij wel verzonden, althans geeft geen i meer aan.
gelukt, de ander kan ontvangen. Zo wie is nu al verder en kan ook met zijn iphone mms berichten ontvangen ?/ Laatst gewijzigd door iScorpio; 12-08-09 om 20:46. |
|
||||
|
||||
Nou krijg het niet voor elkaarmet telfort....wie wel?
|
|
||||
|
||||
Topic's samengevoegd
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Even mijn ervaringen delen:
Upgrade naar 3.0 verliep soepel en zonder problemen. Daarna MMS gestuurd: geen probleem Daarna tethering profiel geinstalleerd Daarna werkte MMS niet meer. Tethering profiel weer verwijderd. En toen werkte MMS weer wel. Het lijkt (!!) dus iets met dat tethering profiel niet lekker te zitten van die site. Noot: * Ik heb geen enkele maal hoeven herstarten. * als je een T-Mobile abbo hebt hoef j eniks aan te zetten of in te stellen, de instellingen worden met de update naar 3.0 automatisch meegestuurd. Aan/uit zetten MMS functie: Instellingen -> Berichten. MMS versturen: Berichten -> Nieuw bericht -> links Op zelfde hoogte als "Stuur" de camera aantikken. Foto en tekst kiezen en versturen Zonder 3G even geduld hebben, kan even duren voor je foto verstuurd is. |
|
|||
|
|||
Ik probeer het al sinds 20:00 en het lukt niet. Foto of voice recording toevoegen aan bericht lukt, versturen start maar op 95% blijft ie hangen en geeft dan een fout. Opnieuw versturen idem dito.
Ik heb MMS aangezet bij Settings>Messages>MMS Messaging. Wie helpt mij hiermee? Moet ik 3.0 opnieuw installeren? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Omdat je het aan moest zetten neem ik aan dat je geen T-Mobile account hebt. Check daarom de settings van MMS voor jouw provider. |
|
|||
|
|||
denk het niet kijk nog eens goed of je alle instellingen wel juist hebt staan voor jouw provider. op forum even mms zoeken en dan provider.
|
|
|||
|
|||
T-Mobile is mijn provider. Ik vind nergens een menu waar ik APN en dat soort info kan invoeren, zou ook niet nodig moeten zijn.
|
|
|||
|
|||
proximus instellingen
dit zijn de mms instellingen die werken voor proximus :
apn : event.proximus.be gebruikersnaam : mms wachtwoord : mms mnsc : mmsc.proximus.be/mms mms proxy : 10.55.14.75 maximale mms-grootte : 300 mms ua prof url : mmsc.proximus.be/mms ook moet je nog bij instellingen telefoon je telefoonnummer ingeven als je dat gedaan hebt je telefoon aanzetten en afzetten, daarna moet er bij berichten een foto toestelletje vinden daar druk je dan op en je kan kiezen een foto maken of bijsluiten, werkt perfect met de firmware 3.0 |
Labels |
instellingen, mms, os 3.0, settings |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | Hazet | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 08:44 |
3.0 en MMS | wvy | Orange | 9 | 30-06-09 01:07 |
MMS in 3.0 | DutchVince | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 22:05 |
mms | Wille69 | Archief | 1 | 12-06-08 23:21 |
|
|