MMS in 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door "R" Hi, na gisteravond veel geklooid te hebben waarbij alleen verzenden en niet ontvangen leek te werken, zette ik de 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk is bij mij niet zichtbaar - maar volgens mij klopt dat en schermt T-Mobile dit af. |
|
|||
|
|||
En ik vraag me af hoe ik in hemelsnaam tethering moet aanzetten via Telfort. Ik heb al allerlei bestandjes gedownload zoals in het forum wordt aanbevolen (zoals deze tips: https://forum.iculture.nl/f14/i...pcc-files.html en het downloaden van dit bestandje: Iphone mobile config files) maar ik krijg gewoon nergens de opties voor tethering te zien. Mis ik iets? Zijn er hier mensen die tethering via Telfort al aan de praat hebben gekregen?
@Ruudseelen: MMS lukt mij ook nog niet... :-( |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kies voor "mobileconfigs" Kies voor "netherlands" Kies je provider, dus KPN in dit geval Er wordt dan een profiel toegevoegd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien moet ik het maar even laten rusten net als jij PS ik zie hier en daar opmerkingen over Wi-Fi, dit zou uit moeten staan. Heb ik ook gedaan en maakte geen verschil. Klopt dit? |
|
||||
|
||||
Iemand Telfort al aan d praat..? Krijg het egt nie voor elkaar..... Heb mobileconfig voo KPN geindtalleerd maar nix werkt......
|
|
|||
|
|||
Ik heb een T-Mobile abonnement en heb de MMS instellingen gewoon kunnen aanpassen.
Maar alleen met die instellingen krijg ik het camera icoontje bij MMS. Helaas blijft het verzenden van een MMS op 90% hangen Citaat:
Laatst gewijzigd door PattiMan; 18-06-09 om 12:54. |
|
||||
|
||||
Citaat:
echter na opnieuw opstarten van mijn iPhone kan ik nog steeds geen tethering instellen en kan ik alleen MMS versturen, niet ontvangen.
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier.......(HI profiel geinstalleerd)
Versturen lukt, maar ik krijg nog steeds bericht dat ik mijn ontvangen mms kan ophalen bij Hi...... Kan je het profiel ook weer zonder problemen verwijderen? |
|
|||
|
|||
Ik vraag me af wat ik hier fout heb ingevuld waardoor ik niet kan mms'en met telfort |
|
|||
|
|||
Ik lees hier een paar keer over een reeks instellingen bij NETWERK maar ik heb daar maar 3 vakjes staan om in te vullen (ik heb een 1e Generatie iPhone).
Ik krijg dus ook dat extra icoontje bij een berichtje niet. Iemand een idee hoe dit toch op te lossen? (wil wel versturen EN ontvangen) |
|
|||
|
|||
net een half uur met t-mo aan de lijn geweest waarom mms niet werkt, maar daar wisten ze dus uiteindelijk niets vanaf. ze gaan nu naar een oplossing kijken en bellen terug. lijkt er op dat ze ook nog zeer weinig klachten hierover hebben gehad... misschien even met z'n allen bellen? ze moeten imo gewoon een nieuw ipcc bestandje vrijgeven oid.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt MMS nu (T-Mobile)
Ik heb mijn jailbroken telefoon vanmorgen geupdate naar 3.0 en kreeg MMS versturen niet voor elkaar. Daarom heb ik een restore geprobeerd. Dat heeft geholpen: MMS verzenden en ontvangen werkt prima. Zonder dat ik instellingen heb moeten aanpassen. (Ik heb een T-Mobile abonnement)
|
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen? ik heb hem vandaag naar 3.0 gezet maar ik kan de mmsfunctie nergens vinden, ook niet bij mijn instellingen(berichten) staat niks over mms bij. het is een iphone uit belgie en heb er een HI-KPN kaart in.
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem, Een iphone 1G unlocked. en een simonly abbo van tmobile. Maar met de software update van 3.0 heb ik geen camera icoon bij de berichten applicatie gekregen, en tevens geen tethering instellingen.
Bij mij staan onder "instellingen-algemeen-netwerk" alleen maar "Dataroaming, Vpn en Wi-Fi" en bij het menu "instellingen-berichten", alleen maar de "Toon voorvertoning" en "herhaal melding" schakelaar. Dus kan ik ook geen instellingen handmatig invoeren. Wie o Wie weet hier een oplossing voor |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de MMS settings van proximus ingesteld maar in het SMS kader zie ik nergens dat camera icon om een foot in te voegen, dit kan ook niet vanuit foto's verzenden als..... :s ùmoet ik nog iets activeren?
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
instellingen, mms, os 3.0, settings |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | Hazet | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 08:44 |
3.0 en MMS | wvy | Orange | 9 | 30-06-09 01:07 |
MMS in 3.0 | DutchVince | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 22:05 |
mms | Wille69 | Archief | 1 | 12-06-08 23:21 |
|
|