MMS in 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de instellingen van de Telfort site ingevuld maar werken doet hij nog steeds niet. Snap er niets meer van.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb de instellingen van de Telfort site ingevuld maar werken doet hij nog steeds niet.
Snap er niets meer van.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer deze instellingen maar. http://iphoneinstellingen.nl/2009/instellingen/iphone-mms-instellingen/telfort-mms-instellen/telfort-mms-instellingen/ groetjes |
|
|||
|
|||
Gisteren de KPN website (Klantenservice KPN) nog eens geraadpleegd. Settings die er nu staan zijn anders dan de dag ervoor: nu moet er ook een user en wachtwoord ingevoerd worden. Deze instellingen werken goed. Bijzonder is dat een vriend van mij met een iPhone en KPN andere instellingen gebruikt en die werken voor hem .. maar niet voor mij. blijft een bijzonder proces, MMS
|
|
||||
|
||||
Citaat:
bij mij werkt het al een tijdje met en zonder de nieuwe instellingen Hi - Apple - Instellingen en gebruik van internet, mms, e-mail, video, Bluetooth, roaming |
|
|||
|
|||
KPN Abonnee's
Blijkbaar zijn ze bij KPN echt wakker geworden, want na enige verschillende instellingen voor MMS staan dan nu 'WERKENDE INSTELLINGEN' KPN - Apple iPhone 3G - Mms - handmatig instellen Dus we gaan er maar vanuit dat dit dan toch eindelijk de juiste zijn... Webraiser |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zal super zijn! Hier werkt het nog steeds niet.
|
||||
|
||||
Is er dan echt niemand die een verklaring heeft waarom bij de ene MMS werkt en bij anderen dan weer niet ondanks dezelfde instellingen
Laatst gewijzigd door etienne; 21-06-09 om 20:23. |
|
|||
|
|||
ik heb alleen maar de instellingen van apn, gebruikersnaam en wachtwoord en de regels niet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
de functie van je iphone draaien werkt dan weer wel en het doorsturen ook. iemand een idee hoe dit kan? |
|
|||
|
|||
Alles gedaan.
Zonder problemen ingesteld. Foto mms werkt op zich prima, alle functies aanwezig. Als ik echter ga kijken in mijn sms zie ik dat ze niet zijn verstuurd en er een rood uitroepteken bijstaat. Opnieuw versturen danmaar ! Werkt ook niet ! Wie weet de oplossing ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd of iemand me uit mijn lijden kan verlossen ?!?!
|
|
|||
|
|||
nu lees ik ineens dit: Geen support voor MMS op de 2G
iPhone: Which iPhone 3.0 software features does my iPhone support? Mij lukt het ook niet om bij telfort mijn mms aan de praat te krijgen. Is dit nu de reden of zijn er mensen bij wie het op een 2G bij Telfort wel werkt? |
|
|||
|
|||
heb ook een 2G, juist hetzelfde probleem, icoon komt niet te staan naast men invoerveld. Je zal dus minimum een 3G moeten hebben denk ik. Het is te hopen dat Apple ook nog denkt om updates te maken voor de 2G met een MMS-functie. De 3G en de 3G S zullen altijd een stap voor zijn op de de 2G denk ik wat de updates betrefd.
btw, iemand die weet hoe het met proximus zit met de instellingen? Laatst gewijzigd door kenneth.jansen; 22-06-09 om 18:56. |
|
|||
|
|||
heb een 3G met base kaart en geen foto icoon.
kan dit zijn dat dit verschijnt als er een mobistar abonnement inzit? of moet je eerst ergens je mms activeren? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Na bv. 10 minuten weer aanzetten en je kan MMS'en! |
|
||||
|
||||
vandaag de 3.0 erop gezet en mms werkt perfect
|
|
|||
|
|||
Na de juiste instellingen van KPN (ze staan inmiddels ook goed op hun website) KPN - Apple iPhone 3G - Mms - handmatig instellen
werkt het versturen goed. Alleen de ontvanger krijgt een SMS met een bericht om met een wachtwoord op de website van KPN het MMS-bericht te bekijken ! Als de telefoon waar je naar stuurt MMS-geschikt is dan hoeft hij/zij toch niet naar een website toe? Of moet de ontvanger ook eerst instellingen activeren om mijn MMS berichten te kunnen ontvangen? |
|
|||
|
|||
Nogmaals van alles nagekeken.
Echt alles goed ingevoerd. Ik ga naar SMS, klik op het fototoestel icoon onderaan. Maak een foto etc... tot zover alles goed. Dan druk ik op STUUR, hij gaat verzenden. Maar de balk VERSTUREN bovenaan, loopt niet helemaal door tot het einde. Hij blijft vlak voor het einde hangen. Uiteindelijk komt er een rood uitroepteken bij te staan en is het niet verzonden. Wanneer je op deze rode uitroeptekens klikt vraagt hij OPNIEUW of ANNULEER. Wat ik ook probeer, hij doet het net niet. Gaat bijna goed. Maar ook dat laatste ontbrekende stukje wil ik in orde hebben. WIE KAN ME HELPEN ??? |
|
|||
|
|||
Ik zit op KPN en kreeg MMS pas werkend nadat ik bij instellingen > telefoon "mijn nummer" had ingevoerd.
|
Labels |
instellingen, mms, os 3.0, settings |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | Hazet | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 08:44 |
3.0 en MMS | wvy | Orange | 9 | 30-06-09 01:07 |
MMS in 3.0 | DutchVince | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 22:05 |
mms | Wille69 | Archief | 1 | 12-06-08 23:21 |
|
|