MMS in 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) MMS gaat ook voorlopig niet werken op onze geliefde 2G. Of wachten op SwirlyMMS, of wachten tot iemand het werkend krijgt op een 2G......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
MMS gaat ook voorlopig niet werken op onze geliefde 2G. Of wachten op SwirlyMMS, of wachten tot iemand het werkend krijgt op een 2G...
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
MMS & KPN
Edit.
Problem solved.
Leef van dag tot dag, morgen ben je alles kwijt misschien. Laatst gewijzigd door sponzert; 28-06-09 om 13:58. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door kdhoe; 28-06-09 om 15:48. |
|
|||
|
|||
hoe installeer je zoiets, nl nog nooit gedaan?
kun je dat uitleggen aub |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij net hetzelfde, ik heb net de activatemmsg2 via cydia geinstalleerd, alle MMS intstellingen van PROXIMUS ingevuld maar net dat laatste beetje wil hij niet. Het enigste verschil bij mij is dat ik mijn eigen telnr moeten invullen als +321234567 maar mijne zet automatisch + 32 123 45 67. Maar het zou me nu toch zwaar verbazen dat het daar aan zou liggen. Iemand raad? |
|
|||
|
|||
Citaat:
je wachtwoord zou volgens telfort ook telfort moeten zijn i.p.v. gprs! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook wanneer ik dit gebruik blijft het probleem bestaan. Verzenden lijkt te lukken.. Alleen bij binnenkomst komt alleen de TXT bij de afbeelding binnen maar niet de afbeelding Edit: Verzenden lukt dus wel, deze komen ook goed aan... Laatst gewijzigd door T1m; 02-07-09 om 21:18. Reden: verzenden |
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen?
Ik heb de update 3.0 geinstalleerd op mijn iphone, vervolgens bij instellingen-telefoon mijn nummer erin gezet. mijn mms staat aan (ik heb t-mobile) en nog steeds kan ik niet mmsen?! het verzendbalkje bovenaan gaat voor ongeveer 95% laden, daarna krijg ik een rode ! naast de foto die ik wilde mmsen, daar tik ik op en vervolgens tik ik op 'opnieuw'. En het probleem herhaalt zich.... Ben al 2 dagen bezig om het aan de praat te krijgen. Wie kan mij helpen?!?! |
|
|||
|
|||
En bij instellingen, algemeen, netwerkinstellingen ook juiste gegevens ingevoerd voor mms??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kijk hier maar even, daar staat t
Instructies voor MMS instellen op de iPhone 3G > Nieuws > iPhoneclub.nl ow en hierna, dus nadat je allen hbt ingesteld, moet je eerst je iphone opnieuw opstarten!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb t-mobile en als ik daar op klik zie ik een of andere suffe uitleg van t-mobile maar geen instellingen.... Ben ik nou zo dom? |
|
|||
|
|||
hmm als je dan bovenaan op Apple klik, en dan links internet en mms aanklik, staat er dat t standaard goed is ingesteld voor t-mobile.
kan de tekst niet kopieren van die poepsite dus kan t niet laten zien. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja dat is dus de info die ik ook heb gezien....maar dan nog werkt mijn mms niet bij instellingen, algemeen, netwerk staat wel VPN niet geconfigureerd. wat is VPN??? of heeft dat niks met mms te maken? |
|
|||
|
|||
VPN is Virtual Private Network, das heel wat anders.
maar ik kijk nu en ben een stap vergeten. Je moet kijken bij instellingen, algemeen, netwerk, mobiel data netwerk en daar onder bij mms |
|
|||
|
|||
instellingen, algemeen, netwerk.....zover kom ik....
dan staat er : -schakel 3g in -dataroaming -vpn -Wi-Fi dat is het..... wat nu? |
|
|||
|
|||
ow uhm tja, daar moet dus mobiel data netwerk ook tussen staan :s
Misschien ff een restore doen...?? sorry ik weet het niet meer. misschien iemand anders een helder idee?? |
Labels |
instellingen, mms, os 3.0, settings |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | Hazet | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 08:44 |
3.0 en MMS | wvy | Orange | 9 | 30-06-09 01:07 |
MMS in 3.0 | DutchVince | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 22:05 |
mms | Wille69 | Archief | 1 | 12-06-08 23:21 |
|
|