MMS in 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog niemand die mms werkend heeft op telfort...??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nog niemand die mms werkend heeft op telfort...??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
weten we zeker voor KPN dat we niet ook gebruiksnaam etc. moeten invullen net als bij Proximus ??
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij uitleggen hoe je mms exact voor VODAFONE instelt? Krijg het niet voor elkaar
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan mijn post weer losgetrokken worden? Mijn vraag valt weg tussen KPN, VODA en Telfort vragen... |
|
|||
|
|||
ook nog een oplossing voor mms of tethering
Surf op je iPhone (!) (dus niet op je mac) naar help.benm.at
Kies voor "mobileconfigs" Kies voor "netherlands" Kies je provider Klaar |
|
|||
|
|||
Hier ook nog iets leuks want bij mij staat er dus ook geen mms bij berichten in instellingen en geen cameraatje in berichten zelf en ik weet niet wat ik moet doen.
ik heb vodafone en gewoon een simlock vrije iphone. iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
...andere suggesties? PS: iPhone ook uit en aan gezet na installatie MMS profiel - geen resultaat |
|
||||
|
||||
Ben al naar help.benm.at geweestcen heb daar de mms instellingen voor telfort opgezocht en ingevoerd op me phone......ook heb ik mms aam gezet en me eigen nummer in het menu ingevuld.....daarna opnieuw opgestart en........nope geen mms.
Als ik doe wat hierboven staat zie ik geen config voor telfort.... Enig idee hoe ik het wel werkend krijg..? Ik hoor het graag! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
mensen ik ben vanaf 8 uur bezig geweest... zonder resultaat. al die sites geprobeerd, handmatige instellingen, aangepaste ipcc bestanden, maar geen resultaat!
het lukt niet om mms aan de praat te krijgen en in de helft van de gevallen stopt visual voicemail, internet, en evt tethering er ook mee. ik heb nu maar een restore gedaan en een handmatige restore van mijn providerinstellingen. mocht je het toch gaan proberen: een kopie maken vanuit je itunes bibliotheek van je aanbiederinstellingen, zodat je deze altijd nog kan terugzetten! ik denk dat het wachten wordt tot t-mobile fatsoenlijk aangepaste aanbiedersinstellingen vrijgeeft.... bouke |
|
|||
|
|||
Als ik op mijn 1st Gen iPhone naar instellingen ga dan is daar bij berichten niks over mms te vinden. ook het rijtje bij netwerk is veel korter dan dat in dit draadje genoemd wordt.
Daarnaast heb ik bij berichten ook geen knopje om een foto in te voegen zoals hier staat. Ik heb wel FW3.0. copy/paste doet het en zo (YouTube dan weer niet). Maar de MMS werkt dus totaal niet. Mis ook nog e.e.a. |
|
||||
|
||||
@Michael
Telfort staat niet in de lijst, welke provider miet ik dan kiezen..? O2 of KPN? En als ik dat dan geinstallerd heb dan moet ik op opnieuw instellen drukken en dan moet hij het doen..? Of heb ik het verkeerd..? |
|
||||
|
||||
Geen idee. Maat telfort is kpn misschien die eens proberen.
|
|
|||
|
|||
Bij mij was de oplossing om tehering te verwijderen, vervolgens deed ie het
|
|
||||
|
||||
MMS op KPN netwerk werkt
Hi, na gisteravond veel geklooid te hebben waarbij alleen verzenden en niet ontvangen leek te werken, zette ik de 3G vanmorgen aan en kwamen er mms berichten binnen. Toch nog maar een aan mezelf verzonden, die vrij snel ook binnenkwam. Zie bijgaande afbeeldingen voor alle settings.
Om getoond profiel te krijgen: Surf op je iPhone (!) (dus niet op je mac) naar help.benm.at Kies voor "mobileconfigs" Kies voor "netherlands" Kies je provider, dus KPN in dit geval Er wordt dan een profiel toegevoegd. Laatst gewijzigd door "R"; 18-06-09 om 10:02. |
|
|||
|
|||
ik word zot, telkens als ik men iphone herstart word die mms opnieuw gestuurd, heb gerestored naar 3.0 final nu en hij heeft het nog, ben al 5euro kwijt
|
|
|||
|
|||
Mocht je T-Mobile Nederland abbo hebben dan is het niet nodig om instellingen ergens aan te passen. Het juiste profiel wordt vanzelf meegestuurd en geinstalleerd om te kunnen MMS'en. Het werkt default gewoon.
Sterker, als T-Mobile gebruiker kan je niet eens de instellingen wijzigen, omdat de optie daarvoor uitgeschakeld is. Stop dus maar met zoeken naar de instellingen, want die zijn er niet (op zich wel handig, kan het ook niet fout gaan, maar ook weer lastig omdat je nu nooit zelf de instellingen kan wijzigen (als je dat zou willen)) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
MMS versturen met Telfort
Weet iemand welke instellingen ik moet gebruiken om te kunnen mms'en met de iPhone. Mijn provider is telfort!
Dankje! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door shapezzz; 18-06-09 om 09:22. |
Labels |
instellingen, mms, os 3.0, settings |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS | Hazet | iPhone algemeen | 3 | 28-06-10 08:44 |
3.0 en MMS | wvy | Orange | 9 | 30-06-09 01:07 |
MMS in 3.0 | DutchVince | iPhone algemeen | 0 | 17-06-09 22:05 |
mms | Wille69 | Archief | 1 | 12-06-08 23:21 |
|
|