//

Error 28

Error 28 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga het proberen....keep you informed. Overigens weet ik dus niet op welke O.S. de iphone heet laatst gedraaid heeft, aangezien ik niet bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 06-01-10, 20:31
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Ik ga het proberen....keep you informed. Overigens weet ik dus niet op welke O.S. de iphone heet laatst gedraaid heeft, aangezien ik niet bij de instellingen kan en itunes geen O.S. versie aangeeft.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 06-01-10, 20:57
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

waneer er donloading jailbreak data staat op me iphone kan ik geen verbinfing krijgen bij me itunes om vanuit daar te herstellen?hoe kan ik dat oplossen?
  #43  
Oud 06-01-10, 21:26
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

wachten tot je iphone vanzelf uitvalt en dan gewoon aanzetten je komt dan in recovery mode met itunes logo.

Probeer anders de tut van de youtube video op de vorige pagina eens ik ben wel vergeten zeggen dat je een saurik server ofzoiets moet installeren om 2.2.1 te kunnen installeren... zal eens opzoeken en linkje hier zetten

Hier tut voor de server: Saurik maakt Apple?s Firmware Signature Server na - iPhone - iPhoneclub.nl
__________________
iPhone 3G 16GB White - iPad Wi-Fi+3G 64GB - MacBook Air 11'

Laatst gewijzigd door iPhone3G_Olé; 06-01-10 om 21:29.
  #44  
Oud 06-01-10, 22:50
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

1. Video geprobeerd maar alleen met itunes 9.0. Werkte helaas niet. Ik ga komende week of op een andere pc nog met itunes 8.0 proberen (wat in video wordt aangegeven). Wit scherm krijgen lukt met ireb, hierna herstel in itunes met verschillende cfw versies (2.2.1 /3.0 / 3.0.1) waarbij verschillende foutcodes (resp: 20/1604/1604). Een keer heb ik fout 1603 en 2002 tussendoor gehad. Dit was slechts 1 keer dus niet meer kunnen repliceren. Vervolgens toch verder gegaan zoals in filmpje met quickpwn met dezelfde melding. Echter, als ik 15 sec beide buttons ingedrukt verdwijnt m'n scherm op hetzelfde moment als in de video, maar bij verschijnen apple logo (ook op hetzelfde moment) dan springt ie bij mij meteen door naar recover screen en krijg ik geen kans meer om power button 2 sec in te drukken.

2. Al het vet gedrukte al een keer eerder geprobeerd, helaas zonder gewenst resultaat. Redsnow 8.0 loopt wel steeds (alleen met cfw 3.0) en iphone scherm springt op downloading jailbreak data maar na hele lange tijd (inclusief ronddraaiend tekentje) reboot ie weer en uiteraard weer terug in recover mode.

3. ireb 3.1.2. uitgevoerd en met wit scherm gaan herstellen in itunes met ofw 3.1.2. en cfw 3.1.2., maar zoals verwacht (deed ie eerder ook) foutcode 28. Dit gebeurt niet met cfw 3.0 of 3.0.1, dan fout 1604.


Rest mij alleen nog het filmpje met juiste itunes versie te proberen.

Wederom bedankt voor de vele suggesties.
  #45  
Oud 07-01-10, 07:48
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Heb je al eens geprobeerd de video te volgen zonder ireb? Heb je saurik server geïnstalleerd? Hier tut: het kan dan waarschijnlijk ook Werken in 9 Saurik maakt Apple?s Firmware Signature Server na - iPhone - iPhoneclub.nl je mag enkel 2.2.1 restoren

Ps: het is nrml dat hij reboot in recovery mode na redsnow dan moet je gewoon restoren.

Laatst gewijzigd door iPhone3G_Olé; 07-01-10 om 17:25.
  #46  
Oud 07-01-10, 08:07
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

Ik heb het al een keer zonder ireb geprobeerd, alleen krijg ik m'n phone niet op een wit scherm zonder ireb. Hij gebruikt hiervoor quickpwn maar daar kom ik dus niet eens in omdat ik dan meteen de melding krijg dat ik 15 sec. m'n home + power button moet inhouden. Dit leidt weer tot reboot terug in recover mode....vicueuze circel dus.......zucht.

Ik dacht dat Saurik alleen was om een handtekening te zetten (wat Apple eerst zelf deed) om uiteindelijk te kunnen downgraden naar die versie als je dat later zou willen, of heeft Saurik nog andere functionaliteiten?
  #47  
Oud 07-01-10, 12:57
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Heb je al een wit scherm proberen krijgen met winpwn dus (niet quickpwn dat heb je op het einde pas nodig)? Je kan enkel met 2.2.1 Official firmware dus niet met custom!!hem restoren en omdat te kunnen doen moet je saurik server hebben... anders zul je error's krijgen! Tjahh dat met redsn0w is normaal dat hij crasht gwn wachten tot ie uitvalt moet je opnieuw aanzetten om in recovery mode te geraken .... dan weer proberen te restoren! Maak anders een screencapture video van wat je allemaal doet van die video van youtube! dan gewoon eens uploaden op youtube en ik zal eens kijken wat je nog kan doen! Het kan geen hardware zijn! er is zeker een oplossing wan je kunt 16xx fouten krijgen.


Edit.. Je moet saurik server installeren anders wil ie 2.2.1 ,3.0.1 en 3.1 niet instaleren.. Op dit moment kan zonder saurik server enkel naar 3.1.2 restoren wat dus niet gaar! Lijkt me logisch dat saurik server noodzakelijk is voor de tut.

Laatst gewijzigd door iPhone3G_Olé; 07-01-10 om 21:15.
  #48  
Oud 08-01-10, 17:48
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

krijg nu 1602 of 1604 als melding tijdens herstel ik heb hem op dfu mode gezet daarna herstel met 3.12 custom firmware via itunes maar krijg die foutmelding wat kan ik nu nog doen?

alvast bedankt

en tijdens normaal herstel via itunes met dfu mode krijg ik melding dat er nieuwe update is
iPhone OS 3.1.2-software-update druk op oke daarna donwload hij hem waneer hij hem wilt installeren krijg ik een netwerk fout

heb nu ook met iPhone1,2_2.0.2_5C1_Restore geprobeerd maar lukt ook niet ook weer melding 1602

Laatst gewijzigd door stylomusti; 08-01-10 om 18:43.
  #49  
Oud 08-01-10, 19:59
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Gebruik iReb om de 1602 fout te voorkomen. (of is het door ireb dat je de 1602of 04 krijgt)
De netwerkt fout kan je wellicht oplossen met iTunes te herinstalleren... Voor oudere firmware heb je saurik server nodig!


De video al geprobeerd?

Heb gevonden dat als je puur 28 error's krijgt (jullie dus niet) dat je iPhone's NAND defect is. "NAND" is het interne flashgeheugen van de firmware. Als je iPhone er langer dan 1 minuut over doet om de error te krijgen dan is het softwarematig! Korter.....

Laatst gewijzigd door iPhone3G_Olé; 08-01-10 om 21:42.
  #50  
Oud 08-01-10, 23:58
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3G_Olé Bekijk bericht
Gebruik iReb om de 1602 fout te voorkomen. (of is het door ireb dat je de 1602of 04 krijgt)
De netwerkt fout kan je wellicht oplossen met iTunes te herinstalleren... Voor oudere firmware heb je saurik server nodig!


De video al geprobeerd?

Heb gevonden dat als je puur 28 error's krijgt (jullie dus niet) dat je iPhone's NAND defect is. "NAND" is het interne flashgeheugen van de firmware. Als je iPhone er langer dan 1 minuut over doet om de error te krijgen dan is het softwarematig! Korter.....

bedankt voor je reactie ik heb hem met ireb geprobeerd daarna krijg ik witte beeld daarna herstellen met itunes firmware 2 en met 3.1.2 lukt niet of heb ik iets verkeerds gedaan? zal wel itnues opnieuw installeren en dan opnieuw proberen om normaal te resetten met ireb en die saurik server hoe moet je dat precies uitvoeren want snap niks heb het gelezen maar snap het niet helemaal gebruik zelf windows xp kan je miss ook stap voor stap vertellen hoe ik die server kan instellen?

srry dat ik veel vraag en bedankt voor je moeite alvast
  #51  
Oud 09-01-10, 08:58
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Als je iTunes opnieuw installeert dan kan je best de 8.1 gebruiken voor 2.2.1 firmware 8.2 voor 3.1 8.2.1 voor 3.1.2 Je kan iReb ook enkel gebruiken voor 3.1.2 dus niet voor oude!
Probeer anders ook eens redsnow uit te voeren na ireb.
Je kan je internet uit zetten terwijl je restored met ireb mss helpt dat!

Hier officiële tut:

Bypassing the Overlord
To this end, I have constructed a server that duplicates the functionality exposed by Apple's signature server, except using "on file" results rather than live requests.
All we need, then, is to make iTunes use it. Luckily, most operating systems also have the ability to locally define bypasses on specific hostnames through a file called hosts. Using this, we can redirect requests to Apple's signature server to Cydia.
So, open the file C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts (Windows) or /etc/hosts (Mac OS X) and add the following entry to the bottom of the file.
74.208.10.249 gs.apple.com
Now, when iTunes thinks it is talking to Apple, it is talking to Cydia instead. Doing this will allow iTunes to access signatures already stored by Cydia's "on file" feature.
This server will also act as a cache for any SHSH blobs it hasn't seen, acting as an intermediary to Apple's server. This effectively registers your device with the "on file" mechanism, which means you can now enjoy the protections of being able to downgrade your firmware in the future even if you aren't jailbroken.

Laatst gewijzigd door iPhone3G_Olé; 09-01-10 om 11:41.
  #52  
Oud 09-01-10, 11:52
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

heb gezien dat je na die C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts met kladblok moet openen daarna die 74.208.10.249 gs.apple.com onderaan moet zetten en opslaan wat moet ik daarna doen?
  #53  
Oud 09-01-10, 12:00
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Dan kan je downgraden..

https://forum.iculture.nl/f28/i...oplossing.html Je hebt wel mac nodig maar je kan virtual machine installeren en waarschijnlijk werkt dit ook echt. Want Xcode kan foutcodes negeren...
  #54  
Oud 09-01-10, 16:31
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

heb geen mac hoe moet ik dat gaan doen?dus houd het op voor mij?
  #55  
Oud 09-01-10, 18:47
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Vmware workstation... emuleer een mac!
  #56  
Oud 09-01-10, 18:51
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

olé hoe moet ik dat in vredes naam doen?
  #57  
Oud 09-01-10, 19:08
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

Ofwel koop je vmWare workstation en snow Leopard . OfWel download je ze alle twee.. Zoek ondertussen tut voor je! Nog niets downloaden! Tut komt!! ALsje:
The following step by step guide will help you in installing Mac OS X 10.6 Snow Leopard as a guest virtual machine in Windows 7. You’ll need to have a system with an Intel processor which supports hardware virtualization, original OS X Snow Leopard retail disk, VMware Workstation 7 and Windows 7, Vista or XP installed as host operating system. If you meet all these requirements, you can then install OS X Snow Leopard as a VM under Windows and can enjoy the best of both worlds.


Note: We don’t in anyway encourage downloading Apple software via file-sharing / torrent sites and run it in an virtualized environment under Windows. This guide is for informational purposes only. If you like OS X Snow Leopard, Get a Mac.

JE MOET WEL EEN RETAIL SNOW LEOPARD DVD HEBBEN.... Anders download je hem via torrentz.. Maaar het kost 29 eurotjes en je hebt dan ook s' werelds meest geavanceerde bestuuringssysteem

Step 1: VMware Workstation - Run Multiple OS Including Linux on Windows on Virtual Machines and install VMware Workstation 7.

Step 2: RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting pre-made modified version of Snow Leopard.vmdk and darwin_snow.iso files required to get this thing to work.

Step 3: Start VMware Workstation and open up “Mac OS X Server 10.6 (experimental).vmx” file which you downloaded in Step 2.


Step 4: Click on”Edit virtual machine settings”, select CD/DVD (IDE) option from left hand side and then and select “Use ISO image file” option. Point it to “darwin_snow.iso” which you downloaded in Step 2.


Step 5: Now power on the virtual machine and hit “F8” key. You should now have a screen similar to the one shown below.


Step 6: Now you’ll have to point your virtual machine to OS X Snow Leopard retail DVD instead of “darwin_snow.iso”. To do this, right click on CD/DVD option found in lower right most corner of your VMware window and select settings.


Insert OS X Snow Leopard retail DVD in your DVD drive and select the “Use physical drive” option.

Step 7: Now go back and select “c” option (Boot DVD) from the prompt which you got in Step 5 to boot from the OS X retail DVD. OS X boot screen with Apple logo should now appear. If the boot screen doesn’t appear for you, try booting it in verbose mode by pressing “F8” key after selecting “c” option, and then enter “-v” (without quotes). This will enable the system to boot OS X DVD using verbose mode.


Step 8: Wait for a couple of minutes for the Installation Setup screen to show up. From here on, simply follow the onscreen setup instructions to install OS X Snow Leopard. Make sure you format your virtual hard drive in “Mac OS Extended (Journaled)” format using Disk Utility. Customize your installation with minimum set of printer drivers and language options for a lightweight trouble free installation experience.

Step 9: Once the installation is completed. System will automatically reboot. At this point, close your guest virtual machine and change your CD/DVD option again like you did in Step 2 to point it to “darwin_snow.iso”.

Step 10: Start the virtual machine again. Press “F8” key and select “h” option to “Boot first hard disk”. Voila! Snow Leopard should now be running live under Windows 7! [via ihackintosh]

Feel free to ask me any question should you run into any problem in getting Snow Leopard VM to work under Windows 7.

Laatst gewijzigd door iPhone3G_Olé; 09-01-10 om 19:36.
  #58  
Oud 09-01-10, 19:28
Ron1978 Ron1978 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 51
Standaard

iPhone3G,

Ik ga er van de week verder mee (incl. proberen video van m'n handelingen te maken). Momenteel geen tijd ervoor maar ik ga zeker je adviezen zeker opvolgen. Als je ondertussen met stylomusti tot een goede oplossing komt hoor ik het uiteraard graag. Ik hou het in ieder geval in de gaten.
  #59  
Oud 09-01-10, 19:30
iPhone3G_Olé's schermafbeelding
iPhone3G_Olé iPhone3G_Olé is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Gent, België
Berichten: 228
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iPhone3G_Olé
Standaard

We komen dichter... Ik voel het!!!
  #60  
Oud 10-01-10, 13:47
stylomusti stylomusti is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 79
Standaard

die rapidshare bestand kan ik niet donloaden heb probeerd met verschillende programmas die rapidshare te downloaden maar hij wilt maar niet wat heb je miss andere idee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
error 21 deschilder iPhone algemeen 3 24-03-11 20:10
Error 6 kabirq iPhone algemeen 0 11-10-10 11:42
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 17:21
Error 13 Willy82 Archief 3 26-09-08 20:45
error 20 qteklover007 Archief 2 14-07-08 20:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.