Wat missen jullie in 3.0? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) zou graag perc. batterij zien ! had em wel met fw. 2.2.1 met jailbreak maar wil m'n 'schone' 3.0 nog niet bevuilen met meuk...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
zou graag perc. batterij zien ! had em wel met fw. 2.2.1 met jailbreak maar wil m'n 'schone' 3.0 nog niet bevuilen met meuk
|
|
|
|||
|
|||
Ik mis de functie om landscape modus uit te zetten, liggend surfen in bed bijv. gaat gewoon niet lekker, en dit geld nu ook al voor SMS'en! En dan nog de "groeiende tekstballon" als je een SMS stuurt. Na verloop van tijd kan je het vorige bericht niet meer zien, niet handig als je even wil teruglezen wat je allemaal moet beantwoorden.
En dan de popup van kopieren/plakken.. als je kijkt naar het aantal keren dat ie 'vraagt' om actie (kopiëren/plakken/selecteren) en het aantal keren dat je daadwerkelijk die actie uitvoert heb je een verhouding van jan-likmevestje. Bij mij zal dit iig ergens rond de 1:300 liggen.. dit wil ik ook uit kunnen zetten of op een andere manier verwerkt! Op de formulieren na ben ik eigenlijk verre van tevreden over de o-zo-groot-aangekondigde (maar minimale) OS3.0 ! Laatst gewijzigd door markwithak; 27-06-09 om 16:56. |
|
|||
|
|||
Ik wil zonder steeds op plus te drukken meerdere ontvangers tegelijk bij sms toe kunnen voegen, meen dat ik dat eerder wel kon, nu btj erg omslachtig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat missen jullie nog aan de iPhone 4 | Willem... | iPhone algemeen | 33 | 15-08-10 22:31 |
Wat is jullie startpagina? | Vassili | Chat en geruchten | 39 | 01-06-09 18:32 |
wat denken jullie? | frankJB | Archief | 10 | 13-04-08 00:32 |
Wat is jullie advies!? | NickNL | Archief | 13 | 25-12-07 16:30 |
|
|