Youtube werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 3G gejailbreaked. als ik de app Youtube opstart zegt ie meteen; Verbinding met youtube mislukt. Ik heb versie; 3.1.2. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Youtube werkt niet, hulp gevraagd !
Hallo,
Ik heb een 3G gejailbreaked. als ik de app Youtube opstart zegt ie meteen; Verbinding met youtube mislukt. Ik heb versie; 3.1.2. Ik heb internet verbinding. Heb ik iets van een Plug-in nodig om dit te laten werken..? Kan iemand mijn helpen .. Please thnx .. groetjes Laura |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neen geen plug-ins nodig, dit zou moeten werken. Niet toevallig met je keychains zitten klieren? (als je niet weet wat dit is, dan heb je er duidelijk niet mee gekliert). Zo niet, een restore zou het probleempje moeten fixen maar ik zou even wachten of er nog meer mensen op dit forum zijn die wel ervaring met dit probleem hebben.
Het lijkt me dat er iets fout is gegaan met Jailbreaken want een jailbreak heeft een speciale hack die Youtube fixed want vroeger werkte dit niet meer na een Jailbreak. Succes! |
|
||||
|
||||
Huh,Keychains haha, Neej nergens mee zitten Klieren ..
Ik heb de iphone 2e hands gekocht, hij was toen al gejailbreaked, dus weet niet of er iets fout is gegaan met het jailbreaken. is er dan een mogelijkheid om hem opnieuw te jailbreaken? En dan zou het moeten werken? Ik wacht nog even af of er meer reacties komen, Thnx Anyway Groetjes laura |
|
|||
|
|||
waar het aan ligt weet ik niet, maar bij mij doet youtube het ook niet.. zal wel eens proberen om op nieuw te breaken
|
|
|||
|
|||
Ik heb een enkele vraag aan je, is deze iPhone gejailbreaked met blackra1n? Als dat het geval is dan heb je een certificaat voor Wi-Fi, YouTube en Push die al ruim door enkele duizenden mensen gebruikt is.
Kun je nakijken of je pushberichtgevingen kunt ontvangen etc? |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik zou hier maar eens kijken. Heeft waarschijnlijk met je push certificaat te maken... Pushfix.info Hij heeft een gratis YouTube Fix in z'n Cydia repo!
http://cydia.pushfix.info toevoegen bij sources.
iPhone 2G 8GB USA iPhone 5S 16GB White ATV 3 iPad 3 16GB Wi-Fi iMac (21,5" late 2012) Laatst gewijzigd door iKobus; 05-02-10 om 17:44. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Wat ook een oplossing is, is even activeren in iTunes met een t-mobile sim en daarna alleen de unlock uit laten voeren door blackra1n. De hactivation heb je dan zogenaamd legaal gedaan in iTunes |
|
|||
|
|||
Ik heb de 3gs icm Vodafone (jailbreak en unlocked) en sinds een week krijg ik YouTube error. Voorheen werkte het altijd over Wi-Fi. Waar kan het aan liggen ?
|
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Ik heb een originele t-mobile iphone met jb dmv blackra1n. Maar youtube werkt niet (kan geen verbinding maken ook niet middels Wi-Fi) en uitzending gemist doet het ook niet. Ik heb verder nergens in zitten rommelen.
Maar hoe kan ik dit werkend krijgen? iemand enig idee? Greetz, Rilana Ik heb het bovenstaande geprobeerd en het werkt!!! Laatst gewijzigd door krieltje12; 28-02-10 om 16:46. |
|
|||
|
|||
Ga naar instellingen . naar algemeen, stel opnieuw in : herstel netwerkverbindingen. dit werkte voor mij prima. succes
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit probleem ook. Maar alleen in Safari:
Ik heb wel een tijdje geleden de "safari download plug-in" geinstalleerd ivm Dtunes maar voor de rest niet. Mijn plugins staan aan zover ik kan zien in de instellingen van safari. Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 02-03-10 om 10:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Greetz, Rilana |
|
||||
|
||||
Thanks rilana maar heeft helaas niet geholpen. Ik heb alle drie de YouTube Fixes gedownload maar geen resultaat.. Nog steeds t zelfde als mijn screenshot hierboven.
welke van de drie fixes werkte bij jou? Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 02-03-10 om 20:30. |
|
||||
|
||||
Dit is wat ik tot nu toe gedaan heb, zonder succes:
Plugins uit en aan gezet na reboot iphone You tube fix 1,2, en 3 gedownload Pushfix gedownload Netwerkverbinding hersteld Ik kan wel op youtube via de app, maar niet via safari! Anyone??? Laatst gewijzigd door Bomans; 04-03-10 om 12:30. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
push notification fix werkte voor mij ook perfect. youtube doet het weer. jeeej
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik zal die tip betreffende categories onthouden!! |
|
|||
|
|||
Voor een ieder met het probleem dat you tube niet werkt , hier is jullie oplossing. Bij mij was dat wel het geval.
YouTube - YouTube Fix After Jailbreak 3.1.2 BlackRa1n RC3 succes |
Labels |
gprs, internet, iphone, iphone 3gs, youtube |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
YouTube werkt niet | GTFO | iPhone algemeen | 1 | 04-03-11 19:16 |
Youtube werkt niet | bularax | iPhone algemeen | 0 | 05-10-10 17:40 |
Youtube werkt niet op 4.0 | borgqueenx | iPhone algemeen | 2 | 15-07-10 16:34 |
youtube werkt niet | nutty75 | iPhone algemeen | 10 | 20-09-08 03:30 |
[1.1.2] YouTube werkt niet | BadSide | Archief | 1 | 30-12-07 16:12 |
|
|