Schermgevoeligheid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gleb66 Ik heb het in kleine stappen veranderd en niet in 1 keer naar 0,0 gegaan. Er veranderde dus helemaal niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes in ieder geval.
|
|
|
|||
|
|||
De kans is inderdaad klein, maat ik zou het toch proberen, ze zou niet de eerste zijn waarbij een reset de oplossing is!
laat het ons in ieder geval weten |
|
|||
|
|||
Gelukkig heb ik de bootloader versie 3.9 dus het is makkelijk voor mij om te upgraden naar 1.1.4. Ik zal het resultaat hier gaan posten als ik zover ben met upgraden.
|
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn Iphone firmware 1.1.4 gezet maar blijf toch het probleem van de bovenste 1,5 cm houden. Ook geen geluk met upgraden dus.
Zijn er andere mogelijke oplossingen? |
|
|||
|
|||
Ook ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem: de onderste anderhalve centimeter deed helemaal niets meer: Het Safari-icoon en de overige drie iconen in de dock deden het niet meer.
Ik heb vervolgens de aanraak"gevoeligheid" op 0,0 gezet. Nu reageert slechts de bovenste helft van de icoontjes in de dock: net te weinig om de onderste knopjes in bijvoorbeeld Safari te bedienen, of de spatiebalk van het toetsenbord. Om die reden krijg ik het idee dat het geen "aanraakgevoeligheids"-kwestie is maar een "alignment"-kwestie (ik weet er geen Nederlands woord ervoor; misschien "uitlijn"-kwestie). Ik heb ooit een Palm gehad die telkens "verkeerd uitgelijnd" raakte: naar verloop van tijd resulteerde tikken met het pennetje in een reactie enkele centimeters verderop. Je moest hem dan weer kalibreren door drie keer met het pennetje te tikken. Als ik de Touch settings van m'n iPhone op de hoogste waarde 16 zet, dan is hij nog even gevoelig, alleen reageren de icoontjes een tot anderhalve centimeter hoger op mijn vinger. Zet ik hem op 0,0 dan kan ik de bovenste helft van de onderste strip bedienen. Theoretisch zou dat betekenen dat het geen hardwarefout is maar iets dat met een software-update (van Apple?) hersteld zou moeten kunnen worden. Helaas is dat nog steeds niet gebeurd, dus het zal wel wat ingewikkelder liggen... Ondertussen zit ik met een bijna onbruikbare iPhone... nu merk ik pas hoe verslavend hij, in de drie weken dat ik hem heb, is geworden! :-( Weet je de oplossing? Laat het me weten!! Laatst gewijzigd door mvmaastricht; 20-03-08 om 23:09. |
|
|||
|
|||
mijn onderste 2 cm doet het opeens ook helemaal niet meer. een uur daarvoor geen problemen en hup, zomaar kon ik niet meer unlocken doordat de slider niet reageert. Heb de iphone pas een maand...... weg 500 euro?
|
|
|||
|
|||
Ik kan die rar files niet openen of "doel opslaan" werkt ook niet.... kan ik 1 van deze files ook gebruiken vbij de versie 1.14 die ik heb??
met iphonebrowsers kan ik wel bij mn General.plist komen zo te zien, en die dus eventueel vervangen. maar ik heb geen idee wat ik precies moet veranderen in die file! hopelijk kan iemand me helpen... (ik wil enkel de gevoeligheid kunnen aanpassen...) Laat maar, ik heb de touch settings tevoorschijn gekregen, maar welke waarde ik ook invul, het onderste deel blijft gevoelloos... Ik neem aan dat nu de enige twee opties zijn een nieuw scherm of virginizen en op goed geluk proberen terug te sturen? Uhm, sinds vandaag, van het 1 op het andere moment, heeft het complete scherm geen gevoel meer! Zelf de home button werkt niet meer en de aan-uit knop ook niet!! Iemand hier al problemen mee gehad??? Laatst gewijzigd door dennisclaessens; 27-04-08 om 16:29. |
|
|||
|
|||
Ik heb last van mijn iphone dat deze ineens niet meer reageerde op mijn "touch"!! Echt balen. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen. Als ik de iphone opnieuw opstart komt het voor dat het scherm het weer gewoon doet, maar van het een op het andere moment blokkeerd het scherm weer en kan ik niets meer op het scherm doen. Alle andere knoppen werken dan nog wel prima. Heeft iemand enig idee wat mij te doen staat?
|
|
|||
|
|||
al ongeveer werkt ongeveer een halve cm iets boven het laagste punt niet meer.
maar dit geld alleen voor het toetsenbord. wattedoen? en waar kan ik die applicatie van schermgevoeligheid vinden? tnx |
|
|||
|
|||
Scherm doet het gedeeltelijk NIET.
Dit probleem ben ik nog niet eerder tegengekomen. Jullie wel?
De eerste anderhalve bovenkant van mijn scherm is prima. Daaronder is twee cm ongevoelig voor aanraking. En daaronder doet het scherm het gewoon weer. Raar. |
|
||||
|
||||
Heb je de touch instellingen al aangepast met de ifoneguide extended preferences?
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 16-07-08 om 15:49. |
|
||||
|
||||
Hier zijn al een aantal topics over geweest, over defecte schermen.
|
||||
|
||||
Alleen het punt waar zn scherm het niet doet heb ik niet eerder gehoord.
Draadjes samengevoegd. Laatst gewijzigd door Destiny; 16-07-08 om 15:49. |
|
|||
|
|||
Kan ik 'touch' ook toevoegen via cyberduck? En zoja waar vind ik het?
Kan via de installer namelijk geen source toevoegen omdat de OK knop in ongevoelig gedeelte valt. En ja tot nu toe ben ik de enige waarvan niet de onderste of bovenste strip death is maar de tweede strip..... |
|
|||
|
|||
Ben bang dat ik in een doodlopende straat terecht ben gekomen.
Kan bellen en omslachtig smsen maar mijn lieve kleine speeltje is het niet meer. Dat wordt sparen. |
|
|||
|
|||
Probleem opgelos... lange leve Iphoneclub.nl
Laatst gewijzigd door vmcreative; 09-08-08 om 15:57. Reden: probleem opgelost |
|
|||
|
|||
Hey het werkt met 2.0 maar nu is de vraag... wat als je scherm dood is precies in de balk waar die slide zit zoals bij mij het geval is... kan ik een instelling doen waardoor het geheel een stukje naar beneden valt? greetzz
|
|
|||
|
|||
Onderste deel scherm werkt niet
Ik heb een tijd geleden een Iphone gekocht die iemand uit de USA had meegenomen. Het betreft een 16 GB.
Op een avond haalde ik hem uit m'n broekzak en wat bleek; het onderste deel van het scherm reageert nergens meer op! Er is geen schade te zien en hij is ook niet gevallen of iets dergelijks. Nu heb ik hier op het forum al gezocht op dit probleem, maar de antwoorden zijn zeer uiteenlopend te noemen. Zo zijn er mensen die een recovery hebben gedaan, mensen die een DFU hebben gedaan, mensen die hem 30x gerestart hebben maar ook mensen die gelijk het scherm hebben laten vervangen. Mijn vraag aan jullie is of iemand weet wat nu de juiste oplossing is en of het scherm ook echt plotseling defect kan raken of dat het vaak een bug in de software is. En als ik hem moet laten repareren, wie is er dan goedkoop, goed en snel? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
samengevoegd.
Aangezien je nog steed op fw 1.1.3 zit (volgens je profiel althans) Download even ifoneguide extended preferences en lees deze topic eens door. Laatst gewijzigd door Bomans; 06-08-08 om 17:36. |
|
|||
|
|||
Probleem opgelost.. lang leve Iphoneclub.nl
Laatst gewijzigd door vmcreative; 09-08-08 om 15:57. Reden: probleem opgelost |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Schermgevoeligheid iPhone aanpassen: Touch Settings GEEN ALGEMEEN MEER VOLLEDIG LEEG | ds210 | Unlock [archief] | 6 | 02-04-08 20:59 |
|
|