Schermgevoeligheid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of dat werkt of niet meer in 3.x.x? Btw kai824 gebruik jij een screenprotector?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand of dat werkt of niet meer in 3.x.x? Btw kai824 gebruik jij een screenprotector?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
@jaapah Lees dit topic eens door voor meer ervaringen en tips hierover.
|
|||
|
|||
Probleem is al verholpen! Het was mijn screenprotector, haha!
|
|
|||
|
|||
beste mensen,
door het akelige weer van tegenwoordig ben ik gevallen op mijn iphone en is de onderste strip dood, heel irritant. ik heb gelezen over preferences.plist aanpassen, wat mij de vraag dus geeft, hoe kom ik daar? ik ben een beste newbee hierin, het is een 3g 8gig iphone die verder nog standaard is. mijn dank... |
|
|||
|
|||
Hallo, Ik heb dat probleem dat de bovenste deel niet doet van mijn ipod 3.1.3 2G maar als ik bij instellingen>algemeen ben kan ik niks over touch vinden.
Kan iemand mij helpen? |
|
|||
|
|||
Dit is 3 jaar terug geschreven. Is er ook een handleiding van dit met os 3.x of iOS 4.x?
Ik heb dit probleem namelijk met een iPhone 3g die op firmware 3.1.3, 4.0, 4.0.1 en 4.0.2 problemen heeft met de spatiebalk en de knoppen daarnaast. Ik heb al verschillende plists bewerkt en dit heeft tot nu toe geen resultaat gehad. Ik hoop dat er iemand komt met iets dat wel werkt. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Chris |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Schermgevoeligheid iPhone aanpassen: Touch Settings GEEN ALGEMEEN MEER VOLLEDIG LEEG | ds210 | Unlock [archief] | 6 | 02-04-08 20:59 |
|
|