Silent/Ringer-switch (bijna) kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone verzekerd bij tmobile...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik heb mijn iphone verzekerd bij tmobile
|
|
|
||||
|
||||
En indien je geen garantie meer krijgt kan je het nog steeds laten herstellen bij een bedrijf als Pdatech, daar kost het je €39.
|
|
|||
|
|||
En? al nieuws?
Bij mij gebeurde vandaag hetzelfde. 3G nog geen jaar oud. Morgen maar eens de T-mobile shop bezoeken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 28-10-09 om 22:07. Reden: Quote toegevoegd, door het samenvoegen van discussies was het niet duidelijk meer op wie je reageerde ;) |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Mute-knopje zeer gevoelig
De laatste tijd hoef ik mijn mute-knopje maar aan te raken of de telefoon begint te trillen omdat hij "denkt" dat ik de trilfunctie inschakel, het klokje met het streepje komt ook in beeld.....
Heel vervelend aangezien dit continue gebeurd als de telefoon in de broekzak zit. Iemand hier ervaring mee? Wat is er aan te doen? |
|
||||
|
||||
Vond ik ook altijd heel vervelend.
Heb nu een marware sport grip hoes, waardoor deze knop nu verzonken is en niet meer verschuift als je de iPhone in je zak stopt
|
|||
|
|||
Kijk, dat is nog eens een simpele doch doeltreffende oplossing
|
|
|||
|
|||
Zo erg gevoelig hoort het nou ook weer niet, schakelaartje is aan het kapot gaan. Zijn niet zulke beste schakelaartjes. Als hoesje helpt is het uiteraard mooi meegenomen
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Mijn knopje geluid aan/uit is er gewoon afgevallen... Ben dat knopje kwijt en had echt geen zin om bij iedere switch te zitten prutsen. Dus gewoon vanuit Cydia Silent toggle gedownload voor SBSettings Geluid simpelweg aan/uit toggelen
|
|
|||
|
|||
ik krijg die silent toggle niet werkend. Hij switched steeds terug naar off.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krig het niet werken, er is een logo zichtbaar met aTimeTool. Hiermee gebeurt er niet veel. Kunt u een korte uitleg geven. |
|
|||
|
|||
SBSettings downloaden vanuit Cydia. Eens dat gedaan is heb je een soort 'uitklapmenu' als je over de statusbar slide met je vinger. Daarin bevinden zich je toggles. Nu kan je allerlei toggles downloaden (ook vanuit Cydia) onder andere Silent Toggle, die ervoor zal zorgen dat je geluid aan/uit gaat net zoals je met het origineel knopje zou doen. Succes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het mute knopje kan niet overruled worden door de software matige interne knop. Ik blijf iedere keer de bel met een streepje erdoor in beeld krijgen. Na wat gefrummel aan het knopje weer even goed. Heeeeeeeeeeeeelp |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja al geprobeerd, het knopje is niet te negeren met silent toggle. Bij iemand anders wel dan ?
|
Labels |
mute button knopje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: silent-switch is verandert in rotatievergrendeling. help! | basboy12 | Jailbreak | 4 | 11-04-11 17:57 |
Ringer/Silent toggle for iPhone | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-10-10 21:20 |
Ring/Silent Switch kapot.. | ChielvanIeperen | iPhone algemeen | 10 | 11-09-10 02:02 |
Trilfunctie iphone inschakelen. Ringer/Mute switch kapot. | Schepmic | iPhone algemeen | 6 | 21-08-10 09:12 |
ringer switch | Sander.torfs | iPhone algemeen | 1 | 14-10-08 12:08 |
|
|