Silent/Ringer-switch (bijna) kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geen ervaring, maar als het mij zou overkomen ging ik naar de TM-shop. Zal even lekker zijn dat knoppen er af mogen vallen zonder dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen ervaring, maar als het mij zou overkomen ging ik naar de TM-shop. Zal even lekker zijn dat knoppen er af mogen vallen zonder dat dit onder de garantie valt. Sta er op dat je een andere krijgt of dat ze het afdoende repareren.
Schijnt overigens ook zelf goed te doen te zijn met (een beetje) secondenlijm.....
|
|
|
|
|||
|
|||
Afgebroken mute-knop valt heus wel onder de garantie hoor. Heb nog maar pas mijn toestel opgestuurd en al een nieuwe in de plaats gekregen.
|
|
|||
|
|||
Is hier al iets meer over bekend? Ik zit hier nu met een kapotte ringswitch van een iphone uit Zwitserland. Helaas dus geen garantie.
|
|
|||
|
|||
kan ook niet wachten tot deze app. me switch EN me scherm zijn eraan omdat ik hem liet vallen.. laat er wel nieuw glasplaatje in zetten, want dit is nu echt geen gezich
|
|
|||
|
|||
Afgelopen donderdag naar T-shop gebracht, dus even afwachten.
|
|
|||
|
|||
Mute-knop werkt niet meer
Gisteren is mijn Iphone op straat gevallen, en er zit een beschadiging precies rond de mute-knop. De knop kan nog wel aan en uit gezet worden, maar hij werkt niet meer. Helaas staat hij nu op "uit" en krijg hem niet meer aan (alleen nog trilfunctie)
Heeft iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Die gaat het niet meer vanzelf doen he Zoek even door het forum voor wat reparatie adressen.
|
|
|||
|
|||
Ik was er al bang voor, maar je weet het maar nooit.....
|
|
|||
|
|||
Je knopje is hoogstwaarschijnlijk afgebroken,
Repareer adressen: sparkelectronics.nl ipod-service.nl 2 goede, betrouwbare sites (vind ik) |
|
||||
|
||||
Was er niet een SBSettings toggle voor de mute knop?????
Laatst gewijzigd door iPhonebooth; 23-04-09 om 17:55. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip. Ga zeker even kijken of dit het probleem kan oplossen.
Ik denk alleen als ik de omschrijving lees dat dit het trillen aan en uit zet in de silent mode. Maar goed, nogmaals dank voor de tip! |
|
|||
|
|||
mute-knopje gebroken
is er iemand op dit formum die mijn iphone (tegen een geringe vergoeding) kan maken?
mijn mute knopje is namelijk afgebroken (het glanzende knopje) men wil mijn toestel bij apple niet ter reparatie aanbieden omdat deze uit italie komt.... zelf durf en kan ik mijn toestel niet uit elkaar halen. is er iemand van jullie die dit kna en zo'n sparepart heeft liggen? alvast reuze bedankt!! |
|
|||
|
|||
je kan het proberen met secondelijm. MAAR kijk uit dat je hele muteknop niet vast komt te zitten!! Het gebeurt wel vaker trouwens dat de muteknopjes afbreken, door slechte bevestiging
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@EVMW
bedankt voor je link...ik ga hen maar eens contacteren.... |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand al het probleem met de mute-knop gehad bij de 3GS?
Mijn mute-knop zit namelijk redelijk los in mute (de knop is beweegbaar), maar wanneer het geluid opstaat zit de knop normaal en is die niet beweegbaar... Toch blijft de schrik dat de knop er vroeg of laat af zal gaan |
|
|||
|
|||
Hier ook al een keer een losgeraakt volumeknopje gehad...
Keurig vervangen voor een tip top nieuw toestel door Pro-Assist... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volgens Apple zou dit het ontwerp zijn van de iPhone, het knopje staat in de mute-stand iets losser zodat dit minder snel afbreekt en er minder snel haarscheurtjes komen. Het lijkt me net andersom, het knopje kan er precies elk moment afvallen...
|
Labels |
mute button knopje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: silent-switch is verandert in rotatievergrendeling. help! | basboy12 | Jailbreak | 4 | 11-04-11 17:57 |
Ringer/Silent toggle for iPhone | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-10-10 21:20 |
Ring/Silent Switch kapot.. | ChielvanIeperen | iPhone algemeen | 10 | 11-09-10 02:02 |
Trilfunctie iphone inschakelen. Ringer/Mute switch kapot. | Schepmic | iPhone algemeen | 6 | 21-08-10 09:12 |
ringer switch | Sander.torfs | iPhone algemeen | 1 | 14-10-08 12:08 |
|
|