Problemen na update OS 3.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door icepeek mijn problemen zijn opgelost. Kzit terug op 3.0.1 Voor mij geen 3.1 meer. Ik had zelfs gisteren de custom 3.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat heb ik op zich ook geprobeerd (downgraden), maar het lukte me na het terugzetten van 3.01 niet om de backup van m'n iPhone er overheen te zetten (firmware too old oid) Hoe heb jij dat gedaan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Idem bij mij; regelmatig telefoon niet meer op kunnen nemen - warme iPhone/batterij leeg - soms geen beltoon. Downgrade wel mogelijk maar vervolgens kun je niet syncen. Dus maar weer terug naar 3.1. Wie weet wat te doen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Luc |
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens: die warme batterij viel me ook al op.... er moet iets aan het draaien zijn op de achtergrond wat er niet zou mogen draaien, maar wat? Laatst gewijzigd door MR-tommey; 04-10-09 om 00:25. |
|
|||
|
|||
Klopt wat je zegt (ook van die praatjes) Naar mijn mening is het wachten op een volgende update of een schone installatie met een versie ouder dan 3.1 waarmee je vervolgens niet je huidige back-up kunt syncen. Ik wacht op de volgende update en hoop dat deze snel komt met een ouderwetse betrouwbaarheid.
Laatst gewijzigd door steen757; 04-10-09 om 11:25. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand een link op voorraad naar versie 3.0.1 of 3.0...dan probeer ik hem daarnaar toe terug te herstellen.
|
|
|||
|
|||
Is er al iets bekend over nieuwe firmware die binnen afzienbare tijd beschikbaar zou moeten zijn ? 3.1 schiet voor geen meter op.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
veel succes
|
|||
|
|||
ik heb dus hetzelfde al de meeste hier, in het begin werkte OS 3.1 gewoon normaal, maar mijn iphone valt nu meerdere keren per dag spontaan uit, de accu is ineens veranderd in een vergiet, en het geluid overall is ook de helft zachter! Ik ben echt pisst, hoe kan zoiets nou gebeuren? Ik had al naar de belcompany gebeld met het probleem dat hij zomaar uitgevallen was, ik dacht dat het eenmalig was, maar niet dus. ik bel morgen maar weer en zij moeten het maar zien te fixen! Desnoods sturen ze hem maar op naar apple...
EDIT: Ik heb 4 uur geleden mijn iphone opgeladen en hij is nu al leeg, terwijl ik er bijna niks mee heb gedaan! Ik merk nu zelfs dat als ik hem niet gebruik dat hij ook super snel leeg loopt. Allemaal dankzij 3.1! Laatst gewijzigd door KoenvW; 04-10-09 om 23:49. |
|
|||
|
|||
Alleen in Vliegtuigmodus gaat het wat langzamer.... fijn zo'n rekenmachine!
|
|
|||
|
|||
Traag na installatie 3.1
Sinds ik 3.1 geïnstalleerd heb, heb ik 'grote' problemen met mijn 3G. Als mijn iPhone 3G in standby staat komt hij er heel moeilijk uit. Ik moet lang wachten voordat de unlock-slider reageert. De iPhone is ook heel erg traag geworden. En als ik gebeld wordt valt ie na 2x overgaan al in de voicemail...
Wat valt hier aan te doen?! Grtzzzz Fitness_chickie |
|
|||
|
|||
bij mij reageert de slider soms ook pas na 8 seconden ofso, ook als ik gebeld wordt trouwens, kan ik nie opnemen behalve als ze lang blijven bellen. Hoop dat er binnenkort een fix voor komt.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee of het nog zin heeft om dit probleem aan Apple door te geven of weet iemand van jullie of dit al gebeurd is?
|
|
|||
|
|||
Het blijft oorverdovend stil bij Apple.
|
|
|||
|
|||
nou ik ben ondertussen al gedowngrade naar 3.0.1, stukken beter!
|
|
|||
|
|||
ik heb geen van bovenstaande problemen, alleen, nadat ik update 3.1 er op heb gezet, kan ik mijn apps niet meer openen die ik destijds heb gedownload via app store. wanneer ik er 1 aanklik dan opent ie 'm, alleen sluit 'm net zo hard weer af... heb al alle gedownloade apps verwijderd + de gegevens die bij deze apps horen, en weer opnieuw gedownload, maar helpt niet. blijf hetzelfde probleem houden.
weet iemand wat ik kan doen, zodat ik wel weer gewoon mijn apps (spelletjes etc.) kan gebruiken? |
|
|||
|
|||
Zelfde problemen hier mensen...... wat een drama met 3.1. Accu hopeloos en GPS werkt dramatisch. Ik zag een paar posts geleden een link naar iClarified met bijv. de 3.01 firmware. Hoe kan ik deze file gebruiken voor een downgrade restore met een niet jailbroken 3Gs 16gb? En zitten hier geen risico's aan vast?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
3.1 update error 1601 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen na update 4.3.2 | Edgar24 | Archief | 4 | 17-04-11 22:37 |
Update 4.3 problemen | MisterWJ | iPhone algemeen | 2 | 12-03-11 17:42 |
Help, update problemen! | Chica83 | iPhone algemeen | 0 | 08-02-10 23:50 |
iPhone 1e gen.: Update problemen | Ciuciaro | Unlock | 3 | 22-07-09 21:10 |
Update problemen. | Cusem | iPhone algemeen | 3 | 22-11-08 00:42 |
|
|