//

3G soms ineens "bricked"

3G soms ineens "bricked" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag heb ik al 3x het probleem gehad. Mijn iPhone 3G, OS 3.1 valt compleet "weg" Ik kan mezelf bellen, gaat ook gewoon over, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-09-09, 23:27
Firesphere Firesphere is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 38
Standaard 3G soms ineens "bricked"

Sinds vandaag heb ik al 3x het probleem gehad.

Mijn iPhone 3G, OS 3.1 valt compleet "weg"
Ik kan mezelf bellen, gaat ook gewoon over, maar telefoon doet niks, ook niet bij smsjes, helemaal niks.
Zwart scherm, geen reacties op touchscreen of aan uit knop, of eigenlijk zelfs welke knop dan ook.

Heel frustrerend.

Heb het idee dat't gebeurd als ik in de messages zit, en'm dan laat auto-locken. Maar ben daar niet zeker van.

Iemand anders hier ook last van? Is erg frustrerend.

Vooral, meestal, komt'ie na een paar minuten, half uur was vandaag het langst, ineens weer terug
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-09, 23:34
JustMarco JustMarco is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hier precies het zelfde probleem ook sinds ik mijn iPhone heb geupdate naar 3.1, en het idd erg frusterend! Ik heb alleen niet het geduld gehad om te wachten tot die weer terug kwam en dus doormiddel van Power + Home button tegelijk in te drukken mijn iPhone weer werkend gekregen. Hoop dat er snel een update of oplossing voor komt.
  #3  
Oud 11-09-09, 23:35
Firesphere Firesphere is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 38
Standaard

Even toevoeging:
Ik heb'm amper een paar weken ofzo, heb geen zin in recovery ofzo, wil gewoon dat'ie het doet (en ik wil terug naar OS 3.0, 3.1 is ook traag naar mijn gevoel)
  #4  
Oud 12-09-09, 08:52
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik zou toch maar even de optie van JustMarco proberen, een harde reset dus. Hou de home- en sleepbutton tegelijk ingedrukt totdat je iPhone vanzelf uitgaat.
Je raakt niks kwijt, het zorgt er alleen voor dat het werkgeheugen van je iPhone geleegd wordt. Kleine moeite en de oplossing voor veel van dit soort probleempjes.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 13-09-09, 03:27
Firesphere Firesphere is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 38
Standaard

Het force-restart systeem ken ik inderdaad.

Het gaat me hier niet om hoe ik weer m'n telefoon "terug krijg", maar of meer mensen er last van hebben, en of ze een definitief werkende oplossing hadden misschien.

En vooral, een beetje onderhuids de tip:
Wacht op OS 3.1.1
Reageren

Labels
brick, geen reactie, scherm, zwart



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 13:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:22.