//

OS 3.1.2 Nog steeds Coma mode?

OS 3.1.2 Nog steeds Coma mode? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik blijf ook coma modes krijgen. Soms gaat het uren goed, soms elke keer als ik wil sliden to unlock. Vaak blijft hij dan hangen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-10-09, 00:35
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Ik blijf ook coma modes krijgen. Soms gaat het uren goed, soms elke keer als ik wil sliden to unlock.
Vaak blijft hij dan hangen, en komt hij dan opeens door. Op andere momenten kan ik gewoon de telefoon niet opnemen...Het enige verschil dat ik merk na 3.1.2 is dat mijn batterij nog sneller leeg is.
Ik heb zo een vreemd gevoel dat het met hotspots te maken heeft. Als mijn Wi-Fi aanstaat, en ik ben in de buurt van een router met draadloos internet dan zijn er de grootste problemen. Ik snap er echt niets meer van.

Nog iemand?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-10-09, 01:00
optimusprime's schermafbeelding
optimusprime optimusprime is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 16
Standaard

na de update 3.1.2 hapert mijn iphone. als ik in appstore heel snel scroll dan blijft het een halve seconde ofzo haperen en dan gaat het weer verder. vorige firmware had ik geen problemen. voor de rest werkt mijn apparaat top. geen problemen [afkloppen]
__________________
We are here. We are waiting.
  #23  
Oud 13-10-09, 01:24
Krinos Krinos is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
Ik blijf ook coma modes krijgen. Soms gaat het uren goed, soms elke keer als ik wil sliden to unlock.
Vaak blijft hij dan hangen, en komt hij dan opeens door. Op andere momenten kan ik gewoon de telefoon niet opnemen...Het enige verschil dat ik merk na 3.1.2 is dat mijn batterij nog sneller leeg is.
Ik heb zo een vreemd gevoel dat het met hotspots te maken heeft. Als mijn Wi-Fi aanstaat, en ik ben in de buurt van een router met draadloos internet dan zijn er de grootste problemen. Ik snap er echt niets meer van.

Nog iemand?
Beste Driesdk,

ben vandaag bij de tmobile shop langs gegaan met mijn toestel, terwijl deze in coma mode was. er werd mij gelukkig verteld dat dit sowieso onder de garantie viel. ik heb bij de aanschaf van mij iPhone 3G ook een verzekering afgesloten, waardoor ik nu bij de volgende coma mode het toestel kan laten ophalen en laten vervangen. Misschien is dit ook interessant voor jou?
  #24  
Oud 13-10-09, 09:12
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Mijn garantie is vorige maand verlopen. Niet echt een oplossing dus. Ik denk dat ik morgen voor de laatste maal een volledige cleaninstall probeer...
  #25  
Oud 13-10-09, 10:10
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
Mijn garantie is vorige maand verlopen. Niet echt een oplossing dus. Ik denk dat ik morgen voor de laatste maal een volledige cleaninstall probeer...
je hebt effectief 2 jaar garantie hoor.
Dus jou garantie kan onmogelijk een maand geleden verlopen zijn
  #26  
Oud 13-10-09, 11:42
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

ja,...officieel wel, maar vermits ik de iPhone 2e hands gekocht heb, en niet in een officieel mobistar centre in Belgie denk ik dat deze garantie moeilijk zal worden. Ik heb geen garantiebewijs, de originele eigenaar kan me dat ook niet meer bezorgen. Het enige wat ik heb is het serienummer en in mijn lokale APR vertelden ze me dat het geen probleem was garantie te krijgen, (toen ik nog in mijn standaard apple jaar was). Maar nu lijkt het me lastig om bij Apple nog iets los te krijgen.
Nuja, ik zie wel wat er gebeurd. Ik lees op het internet mensen die voor OS2 dit probleem al hadden.
  #27  
Oud 13-10-09, 15:55
luckyluke10 luckyluke10 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 9
Standaard

ik heb hetzelfde probleem en in i-tunes wordt mijn iphone niet meer gevonden
  #28  
Oud 14-10-09, 10:45
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Hier ook; upgrade naar 3.1.2 heeft niets uitgehaald. Nog steeds die enorm trage slider, maar ook het openen van applicaties duurt een aantal seconden (soms wel 8 tot 10) voordat er wat gebeurt.

Ik denk er echt over om terug te gaan naar 3.0.1, maar zou het erg jammer vinden als m'n foto's dan weg zijn. Kan ik die weer terugzetten via iPhoto of iTunes zonder dat ze gecomprimeerd worden als ik gewoon een verse installatie doe?
  #29  
Oud 14-10-09, 10:47
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper Bekijk bericht
Hier ook; upgrade naar 3.1.2 heeft niets uitgehaald. Nog steeds die enorm trage slider, maar ook het openen van applicaties duurt een aantal seconden (soms wel 8 tot 10) voordat er wat gebeurt.

Ik denk er echt over om terug te gaan naar 3.0.1, maar zou het erg jammer vinden als m'n foto's dan weg zijn. Kan ik die weer terugzetten via iPhoto of iTunes zonder dat ze gecomprimeerd worden als ik gewoon een verse installatie doe?
Heb je hem als nieuwe iPhone geconfigureerd ?
Misschien had dat jouw problemen op kunnen lossen en zit het probleem in je reservekopie
__________________

  #30  
Oud 14-10-09, 11:02
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Ik begin echt de indruk te hebben dat dit iets met de Wi-Fi te maken heeft.
Ik heb nu sinds 2 dagen mijn Wi-Fi afgezet, daarna gereboot, en sinddien heb ik nog geen enkele keer een trage slider of een probleem gehad. Ik ga dit nog enkele dagen proberen, dan ga ik Wi-Fi terug aanzetten, en kijken of het probleem opgelost is.
Net alsof die Wi-Fichip druk bezig is met iets waardoor de iPhone geen tijd heeft voor andere dingen, of dat die blijft hangen.
  #31  
Oud 14-10-09, 11:36
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb eergisteren geupdate van 3.0 naar 3.1.2 en ik heb nog geen enkele keer een coma mode gehad, geen problemen gehad met Wi-Fi en ook mijn batterij is even stabiel als bij voorgaande versies. Wellicht downgraden naar 3.0 en vervolgens weer upgrade naar direct 3.1.2, en zo dus 3.1 overslaan?
  #32  
Oud 16-10-09, 13:31
Krinos Krinos is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 11
Standaard

Ik heb sinds mijn laatste post geen last meer gehad van de beruchte coma mode.

Helaas keerde hij deze morgen in alle hevigheid terug! Rebooten lijkt weer onmogelijk. Vanmiddag mag hij met de verzekering mee.

Heeft iemand hier al ervaringen met ProAssist?
  #33  
Oud 16-10-09, 13:41
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Stond Wi-Fi aan of uit? Ik heb nog steeds geen problemen gehad, sind ik Wi-Fi uit gezet heb. Ik wacht nog even, en dan zet ik het terug aan, en zien we wat er dan gebeurd.
  #34  
Oud 16-10-09, 13:45
Krinos Krinos is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 11
Standaard

Wi-Fi stond aan, maar ik maakte er geen gebruik van.

Bovendien vindt ik dat eigenlijk niets uitmaken, als ik zoveel geld voor een telefoon betaal waar van wordt vermeldt dat hij gebruik kan maken van Wi-Fi netwerken....dan moet hij daar toch niet van kapot gaan?
  #35  
Oud 16-10-09, 13:46
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

inderdaad, geljik heb je hoor, maar als het niet gebeurd als Wi-Fi 'uit' staat weten we ineens waar het aan 'kan' liggen. Ook als je het niet gebruikt is die vollop op zoek naar netwerken, dus kan het wel zorgen dat de iphone vreemd doet. Ik kan alleen maar zeggen dt de mijne het niet voor heeft als Wi-Fi echt 'uit' staat
  #36  
Oud 16-10-09, 13:48
Krinos Krinos is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Dordrecht
Berichten: 11
Standaard

ok, nou ja die van mij wil nu echt helemaal niets meer.....ik ben al 3 uur bezig hem te rebooten.....Ik zou sowieso voorzichtig zijn met het aanzetten van je Wi-Fi!
  #37  
Oud 16-10-09, 14:15
Azazel Azazel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Belgïe
Berichten: 38
Standaard

Nog geen enkel probleem gehad met mijn iPhone. En bij mij staat Wi-Fi altijd uit.
  #38  
Oud 16-10-09, 14:22
Boeiend Boeiend is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik kan melden dat ik vrijwel precies het zelfde heb als met 3.1, gelukkig nog niet gehad dat ie vast staat bij het opnemen.
  #39  
Oud 16-10-09, 18:17
grouls grouls is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Mijn 3G was 3 weken weg in verband met een scheur in de connector (bovenzijde). Heb vandaag 'n nieuwe terug gekregen. Van te voren was hij onbruikbaar i.v.m. coma-mode. Ik kon geen gesprekken aannemen, daar was hij te langzaam voor. Na restoren en updaten naar 3.1.2 weer continue coma-mode. Wi-Fi staat uit, bluetooth uit, GPS uit. Mooi zo'n mooi nieuw toestel als je er niet mee kunt bellen. Ik ga m'n oude NOKIA maar weer pakken.
  #40  
Oud 17-10-09, 17:44
gmax gmax is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
Ik blijf ook coma modes krijgen. Soms gaat het uren goed, soms elke keer als ik wil sliden to unlock.
Vaak blijft hij dan hangen, en komt hij dan opeens door. Op andere momenten kan ik gewoon de telefoon niet opnemen...Het enige verschil dat ik merk na 3.1.2 is dat mijn batterij nog sneller leeg is.
Ik heb zo een vreemd gevoel dat het met hotspots te maken heeft. Als mijn Wi-Fi aanstaat, en ik ben in de buurt van een router met draadloos internet dan zijn er de grootste problemen. Ik snap er echt niets meer van.

Nog iemand?
Op 10 okt heb ik 3.1 geladen; geen probleem tot hij gisteren opeens in coma raakte. Alles op zwart, niets mee te beginnen. Bij T-mobile hebben ze hem gereset en aangeraden 3.1.2 te laden. Gedaan, leek goed te gaan, maar raakte onmiddellijk daarna weer in coma. Opwekking door bidden en andere magie helpt niet, en reset helpt maar even. De telefoon is gewoon ONBRUIKBAAR geworden. HELP!
Reageren

Labels
touchscreen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Coma mode op 3.1.3 Jailbraiked karel1985 Jailbreak 3 03-04-10 19:04
iPhone: Nog steeds Jailbreak Azalkmaar Jailbreak 2 16-02-10 21:25
HELP!!! Iphone steeds in recovery mode lucnijhuis92 iPhone algemeen 8 13-10-09 19:15
nog steeds problemen vincent Archief 0 19-10-07 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.