WI-FI probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik geraak bij mijn meisje niet meer op internet via WIFI, neemt mijn wachtwoord wel, maar krijg totaal geen verbinding! Wie kan mij helpen? Dient ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WI-FI probleem
Ik geraak bij mijn meisje niet meer op internet via Wi-Fi, neemt mijn wachtwoord wel, maar krijg totaal geen verbinding!
Wie kan mij helpen? Dient er nog iets extra ingesteld te worden? Grtjs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
staat mac filtering aan? |
|
|||
|
|||
Verwijder anders even het betreffende netwerk op je iPhone en stel het opnieuw in.
|
|
|||
|
|||
Mijn vriendin kan met haar laptop ook niet op t netwerk. Haar broer wel met zijn laptop. Heeft geen ontvangst. Thuis werkt het nogtans perfect. Ze hebben er wel pas telenet access office geinstalleerd, kan dat iets te maken hebben?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als het een accesspoint is,(wat telenet levert bij draadloze installaties) heb je namelijk maar 2 ip-adressen(je krijgt er 2 van telenet, of bij een officeline misschien maar 1 zelf), volgens mij moet je het daar ergens gaan zoeken. Laatst gewijzigd door kal_el; 19-10-09 om 00:58. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|