Hoe hoog is je maandelijkse telefoonrekening ?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sim only 200 belminuten en een 1Gb data abonnement...kosten 13,95 totaal....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
sim only 200 belminuten en een 1Gb data abonnement...kosten 13,95 totaal.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Telfort sim only. In principe is de databundel op basis van "fair use" maar ik ben al een jaar klant en tot nu toe heb ik nooit commentaar gehad bij een verbruik van soms 700-800 Mb per maand.
Laatst gewijzigd door Celf; 12-01-08 om 14:22. |
|
|||
|
|||
Sinds ik via Yiggers bel heb ik niet alleen de laagste rekeningen ever, maar ook het minste gezeur en wanneer nodig, bijv. een extra simkaart, de snelste en vriendelijkste helpdesk.
|
|
||||
|
||||
Hmm klinkt goed... Maar ik neem aan dat er geen GPRS support is?
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Oei, nu ben ik overvraagd, ik weet niet wat GPRS is.
De iPhone geeft bovenaan het venster "NL KPN". Heb je daar wat aan? pSB PS Yiggers stuurt keurige overzichtelijke rekeningen per email |
|
||||
|
||||
Heb alleen 9,5 euri voor mobiel internet vodafone blox.
Gesprek kosten /blackberry etc worden vergoed. |
|
|||
|
|||
200 a 250 euro incl btw per maand
hoofdszakelijk ook zakelijk gprs is maar 10tje dacht ik (vodafone blox) |
|
|||
|
|||
ik zit tegen de 20 euro
4euro (16,5min bellen) abo van euphony met elke dag 180 gratis sms'n, die meegaan naar volgende dag |
|
||||
|
||||
Ik zie nooit een rekening
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Mijn maandelijkse rekening schommelt tussen de 150 en 300 euro.
Grotendeels zakelijk, international roaming en Blackberry gebruik. |
|
||||
|
||||
Hi Sim-Only € 25,- P/m
Bel 400 / Sms 800 & Hi Eindeloos Online € 9,95 P/m Totaal..: € 34,95 P/m
|
|||
|
|||
Sinds ik naar vodafone ben overgestapt ben ik omhoog geschoten naar 60 70 euro per maand. Binnenkort weer terug naar t-mobile dus
|
|
|||
|
|||
Ik betaal normaal 35 €, met uitzondering deze maand: was 60 €... een aantal telefoontjes naar de VS doen de rekening onmiddellijk spectaculair de hoogte in gaan!
|
|
|||
|
|||
Tempo music - Mobistar - 30€
Maar ik ben op zoek naar een provider die goede datapacks verkoopt. In nederland wordt dit veel meer gepromoot dan in Belgie. Iemand goede ervaringen met een belgische provideR? Als je overal internet hebt bel je gewoon met skype kost veel minder |
|
|||
|
|||
Sim-only T-mobile relax 300 + 100sms + PIT = €20,- per maand
|
|
|||
|
|||
5 €, met wat ik uitspaar met bellen kon ik me een iPhone kopen
|
|
|||
|
|||
10 euro de maand..
1000 gratis sms per maand (na 16 uur en voor 7 uur in de week, altijd gratis in het weekend) 25 cent (50 tijdens de week tussen 7 en 16 uur) per UUR bellen (aangerekend vanaf de 1ste minuut, dus of ik nu 1 min bel of 60 min bel, het is even 'duur') Soms kan het zijn dat ik nog eens 5 euro bijlaadt als m'n 10 euro op is Pay & go generation: limited edition (normaal ging die limited edition er vorige maand af zijn, maar ik heb ze nog dus ik geniet nog van de 25cent/uur actie ) |
|
||||
|
||||
Tussen de 80 en 110 euro...
Proximus abo met 10 uur internet. Hoe doen de meesten onder jullie het om die rekening zo laag te houden??
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume niet hoog | KvP | iPad algemeen | 5 | 18-01-11 20:41 |
T-mobile: maandelijkse limiet, hoeveel mb? | Jeda | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 08-09-10 01:51 |
temperatuur erg hoog? | Reloader | iPhone algemeen | 30 | 23-06-09 17:50 |
onverwachtse telefoonrekening | vaneijden | Overige providers Nederland | 56 | 02-09-08 20:26 |
Edge netwerk gegevens: hoe hoog is jouw verbruik | mwagena | Chat en geruchten | 3 | 06-05-08 11:52 |
|
|