Hoe hoog is je maandelijkse telefoonrekening ?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) geen internet of onbezorgd internet (of hoe dat heet) en speciale tarieven he (student enzo) dat denk ik althans.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen internet of onbezorgd internet (of hoe dat heet)
en speciale tarieven he (student enzo) dat denk ik althans.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Geen internet en op de juiste moment overschakelen
|
|
|||
|
|||
Momenteel €40 bij Orange, ik ga over een paar maanden overstappen naar Vodafone, dan wordt het waarschijnlijk een abonnement van €35 + €9,50 (Internet) = €44,50. Het blijft dus ongeveer hetzelfde, ik vind het alleen jammer dat je je bundel niet kan sparen bij Vodafone.
|
|
|||
|
|||
ik zie mijn rekeningen ook nooit.. wel eens op de bankafschriften en dat varieert nogal.. tussen de 75 en 150 euro denk ik.. Mijn hoogst rekening was 400 euro, dat kwam omdat ik in die tijd veel naar zuid amerika (mobiel) belde iets van 1,50 p/m
Ik heb een redelijk hoog belgedrag maar als ik mijn abo verhoog gaat dat belgedrag ook omhoog.. Ik heb nu een vodafone sim-only van 6 uren bellen voor 19.95 (kan je nagaan) en sinds kort een blox erbij.. Ik heb ook een paar jaar kpn gehad maar altijd gezeik hier met bereik en dat heb ik met vodafone nooit.. Zelfs met oud en nieuw was ik de enige hier die kon bellen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat klopt, maar je kan je belminuten maar een maand meenemen. Bij Orange blijft je bundel geldig tot het einde van je contract (ik had de eerste zes maanden mijn Orange nummer niet gebruikt en ik had toen een abo van €50 p/m, ik had dus mooi €250 opgespaard!).
|
|
||||
|
||||
Ik heb Orange 40 maar elke maand zit ik weer dik overeen. Tussen 60 en 70 euro per/maand.
Wachten tot december tot mijn abbo afloopt dan ga ik voor een Sim Only abbo. Nooit meer 2 jaar abbo voor mij icm gratis toestel. |
|
||||
|
||||
10€maand
Heb 25mb om te surfen 300sms'jes die iedere maand bij elkaar opgeteld worden, heb er nu 2400 ofzo 180 extra smsjes/dag ( niet gebruikte vervallen wel iedere dag) 5€ gratis extra belkrediet |
|
|||
|
|||
Nooit meer dan max 15 euro/maand:
5 euro voor 150 minuten bellen (gebruik hoogstens 30) en 100 SMS'en (zelden meer dan 5) en 10 euro voor ongelimiteerd GRPS. |
|
|||
|
|||
Rond de 150-200 euro per maand..
Met T-mobile 500, en internetbundel van 9,50 Helaas...Volgende x sim-only! |
|
|||
|
|||
35 euro abbo + 9.50 zorgeloos internet.
|
|
|||
|
|||
- 6,95 voor 150 minuten (betaald per seconde) en 100 SMSjes per maand
- 9,50 voor onbeperkt mobiel internet. Totaal via T-mobile ong 15 Euro. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
21.50
300 bel min. + 100 smsjes + onbeperkt internetten |
|
||||
|
||||
Het valt me wel op dat de GSM-kosten duidelijk een pak lager liggen in Nederland dan in België... Vooral GPRS/EDGE, maar ook sms en bellen precies..
Ik heb maandelijks zo'n 15 à 20 euro en dan moet ik me echt inhouden met smsen en bellen en GPRS/EDGE doe ik al helemaal niet, dan zou ik een rekening tegen de 100 euro hebben ofzo... (schandalig gedoe hier in BE: betalen per kB ofzo ) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
30 euro voor 450 belminuten per maand
10 euro onbeperkt sms(max 1000) per maand. nu dus rond de 40 euro per maand,ga nooit over bel en smsjes heen. als mijn iphone er is 9,50 per maand voor internet erbij. dus max 50 euro (soms bankzaken via telefoon,die kosten zijn extra)
|
||||
|
||||
Citaat:
WHaaa? hier ben ik pas jaloers op Welk provider heb je? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Vofone internet sim-only, 50 euro normaal,nu voor 30 euro. (dus geen vodafone SCHERP!!!) SIM Only - Privé *- Vodafone Online Winkel vodafone Blox sms Vodafone BloX - voor SMS'en en internet Vodafone BloX - voor Mobiel Internet |
|
||||
|
||||
Heb toch even naar proximus gebeld, vond het niet kunnen dat ik zo veel betaalde voor zo weinig . Nieuw tariefplan:
10€/maand = 60 min + 1000 sms + 15 Vodafone-Live sessies That's more like it.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume niet hoog | KvP | iPad algemeen | 5 | 18-01-11 20:41 |
T-mobile: maandelijkse limiet, hoeveel mb? | Jeda | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 08-09-10 01:51 |
temperatuur erg hoog? | Reloader | iPhone algemeen | 30 | 23-06-09 17:50 |
onverwachtse telefoonrekening | vaneijden | Overige providers Nederland | 56 | 02-09-08 20:26 |
Edge netwerk gegevens: hoe hoog is jouw verbruik | mwagena | Chat en geruchten | 3 | 06-05-08 11:52 |
|
|