iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) YES! Het is gelukt! Recovery Mode werkte. Alleen nu ik 'm op itunes aansluit kan ik kiezen uit: 1. Als een nieuwe iPhone configureren 2. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
YES! Het is gelukt! Recovery Mode werkte. Alleen nu ik 'm op itunes aansluit kan ik kiezen uit:
1. Als een nieuwe iPhone configureren 2. Herstellen vanaf een reservekopie (25/10/2009) Moet ik dan optie 1 of 2 kiezen? (Ben nu al m'n tel. contacts kwijt). NB: die reservekopie van 25/10 had ook al dezelfde firmware erop staan als ik nu heb (3.0). Ik heb ondertussen wel bijv. Winterboard er opnieuw opgezet en de Teletekst App uit de Appstore. Voor muziek hoef ik 't niet te doen, alleen stonden er een aantal games op waar ik voor betaald heb. Die wil ik eigenlijk wel terug. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Labels |
herkent iphone niet, opladen oplaadprobleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC | roelske | iPhone algemeen | 29 | 29-06-13 12:12 |
Windows: iphone 3g wordt niet meer herkend | pgorel | iTunes | 3 | 27-10-10 15:42 |
iphone wordt niet meer herkend | tommyboy01 | iPhone algemeen | 10 | 14-10-10 23:12 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! | druppers | iPhone algemeen | 9 | 04-06-10 17:13 |
|
|