iphone doet het alleen op krachtstroom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone is raar aan het doen, je krijgt hem niet meer aan, en werkt ook niet op usb. itunes herkent hem wel. in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone doet het alleen op krachtstroom
Hallo,
Mijn iphone is raar aan het doen, je krijgt hem niet meer aan, en werkt ook niet op usb. itunes herkent hem wel. in het stopcontact krijg ik een itunes logo met een stekker, haal ik de stekker uit me iphone word het beeld zwart:S het is een 8gb eerste gereneratie. Heb er vandaag een andere accu ingezet en doet precies het zelfde als daarvoor! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al een restore geprobeert .
|
||||
|
||||
al te vaak.
|
|
||||
|
||||
Een andere accu ingezet!? En je hebt geen schroefjes over? ;-)
|
|
||||
|
||||
nee?????????
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
iphone 3g doet het alleen aan een lader... | Titoo | iPhone algemeen | 4 | 30-03-11 06:43 |
iPhone waarvan het scherm het niet doet... | nickpap | iPhone algemeen | 5 | 04-01-10 09:46 |
toetsenbord doet raar, alleen bij safari! | libia | iPhone algemeen | 0 | 03-12-08 19:07 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|