Telefoonnummers backuppen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb mijn iPhone 3G verkocht en heb daar natuurlijk telefoonnummers op staan. Deze telefoonnummers wil ik opslaan op mijn computer, omdat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummers backuppen
Hallo allen,
Ik heb mijn iPhone 3G verkocht en heb daar natuurlijk telefoonnummers op staan. Deze telefoonnummers wil ik opslaan op mijn computer, omdat ik straks een blackberry krijg. Het maakt mij niet uit hoe ze opgeslagen worden op mijn computer, als ik ze daarna maar handmatig in mijn BlackBerry kan zetten. Dus ik moet ze wel kunnen zien in bijvoorbeeld Excel. Wie weet hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zei net Itunes gebruiken maar dan zie je de nummers zelf niet nee.. geen antwoord op je vraag sorry ..
Laatst gewijzigd door kerozine; 22-03-10 om 12:59. |
|
|||
|
|||
Je zou kunnen syncen met Outlook, gewoon aanvinken in itunes of met google sync, ook via itunes of draadloos via google sync dmv exchange.
|
|
|||
|
|||
Je kan je iPhone via iTunes laten syncen met je Windows Contactenboek daarin komen dan de contacten te staan + nummers
|
|
||||
|
||||
Er is ook een app in Cydia die alles in excel achtige vorm weergeeft....
securedContacts heet deze app. Hij verstuurd je gegevens naar een server, en met een wachtwoord kun je je gegevens weer van een website aftrekken.
|
|||
|
|||
waar vind ik de gegevens dan terug op outlook?
en hoe zet ik de gegevens terug op een andere iphone ? alvast bedankt grtz baziel |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
handig die windows contactenboek. Mr hoe regel je dat hij synct van Iphone nr pc en niet andersom?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Na jailbreak backuppen (?) | TimTube | Jailbreak | 1 | 04-05-10 20:12 |
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon | ujjain | iPhone algemeen | 7 | 23-01-10 14:36 |
TOMTOM backuppen. | Everz | Archief | 1 | 19-01-10 22:59 |
iphone backuppen?? | mick13 | Archief | 2 | 21-10-09 15:10 |
Notities backuppen ? | Masterplace | iPhone algemeen | 1 | 04-09-08 15:57 |
|
|