Hotmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jongens, www. mobile.msn.com En vanaf daar op je hotmail inloggen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb iets gevonden op het net even proberen
Access Free Windows Live Hotmail in iPhone Mail To set up a Windows Live Hotmail or MSN Hotmail account in iPhone Mail:
Select On the Server | _Sent under Sent Mailbox. Select On the Server | _Trash under Deleted Mailbox. Make sure Incoming Uses SSL is OFF. Make sure Outgoing Uses SSL is OFF. Now check Password is selected under Authentication. Go back to your iPhone's home, saving the new account |
|
|||
|
|||
Andere methode is het programma Getmail te installeren. Dit werkt bij mij perfect.
Het enige nadeel hiervan is dat een pc moet aanstaan die het programma heeft draaien. Het programma is gewoon freeware, en je hoeft er geen truukjes voor uit te halen, lekker simpel. Voor alle duidelijkheid, getmail is dus geen software voor op de iPhone, maar voor op de pc. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand een suggestie? (dat hotmail naar je gmail doorsturen werkte ook niet, kreeg steeds geen sms code toegestuurd, ook op andere telefoon geprobeerd)... Laatst gewijzigd door ivofaase; 29-01-08 om 17:25. |
|
|||
|
|||
heb iPhone opnieuw opgestart en nu geeft ie de melding:
"Cannot Get Mail" "The connection to the server in.izymail.com failed" (heb me wel succesvol geregistreerd op izymail) |
|
|||
|
|||
weet niet waarom, maar hij doet het
|
|
||||
|
||||
Hmm... Das een vreemd probleem xD... Bij mij doet ie het gewoon... Mischien ff cach en cookies wissen?
Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail | kokkie44 | iPhone algemeen | 2 | 06-05-10 15:43 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
email via hotmail? | Quintenajax | Archief | 1 | 12-07-08 18:31 |
Hotmail | Jordane | Archief | 6 | 20-02-08 15:46 |
|
|