Hotmail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gmail > Izymail > hotmail De nieuwe Yahoo! is ook wel mooi btw! Trouwens, je kan toch ook zorgen dat je je hotmail berichten in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gmail > Izymail > hotmail
De nieuwe Yahoo! is ook wel mooi btw! Trouwens, je kan toch ook zorgen dat je je hotmail berichten in je Gmail of een andere account laat binnenkomen? Toch een mooi alternatief? Ipv dat je 15 euro gaat betalen voor zoiets, dat zou ik echt niet doen. Groetjes Laatst gewijzigd door Maurice; 04-11-07 om 13:06. Reden: dubbelpost |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Yep, het kan! Zie hier: https://forum.iculture.nl/e-mai...s-truukje.html |
|
||||
|
||||
ik ben al een tijdje overstag, betaalde izymail account en die werkt als een trein!
en waat kost het? iets van 5 eur per jaar, dat kan ik nog net hebben hoor...
|
|||
|
|||
Ik had helaas ook al 15 euro betaald voor Izymail :-(
Maar nu komt mijn hotmail gewoon binnen op Gmail door de forwarding truuk. Gmail heeft sinds kort IMAP en het werkt als een trein op de iPhone en in Outlook. Heb meteen mijn Izymail subscription beeindigd. Ik heb voor een jaar betaald, maar daarna houdt het op. Izymail is goed, werkt als imap, maar is vreselijk traag. Zeker via GPRS. Microsoft moet eens iets doen aan de ondersteuning voor mobiele apparaten. Is toch best een aanfluiting dat Hotmail wat dat betreft. Nu nog een manier zien te vinden om op iphoneclub.nl mijn emailadres te veranderen |
|
|||
|
|||
Gebruikersinstellingen (bovenaan deze pagina) > E-mail en wachtwoord wijzigen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
om de 1 of andere vage reden kan ik in safari (op iphone) ook niet op hotmail via de browser, zegt steeds dat ik wachtwoord niet goed heb terwij dat toch echt wel zo is, alsof apple dit blocked heeft.... iemand zelfde probleem?
|
|||
|
|||
Probeer eens letterlijk dit adres te typen: www .hotmail.com.
Laatst gewijzigd door TodiWa; 10-11-07 om 01:57. |
|
|||
|
|||
ik kom wel op de hotmail maar na het invoeren van gebruikersnaam en ww komen we niet verder.... jou adres met spatie is niet mogelijk op mijne, heb geen spatie in safari....
|
|
|||
|
|||
Ik zelf gebruik mailcoaster via safari.
Tik in safari simpelweg: mailcoaster.com 1x instellen and you are good to go Laatst gewijzigd door chinkone; 12-11-07 om 19:05. |
|
|||
|
|||
Citaat:
BTW: Zou het niet interessant zijn als we een sticky topic maken met URL's die HANDIG zijn of SPECIAAL GEMAAKT ZIJN voor de iPhone/Touch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
voer mijn emailadres + password in, en vervolgens gaat hotmail inloggen maar komt vervolgens weer uit op het scherm waarin je je password op moet geven. heel vreemd, een paar dagen geleden werkte het allemaal nog vlekkeloos. |
|
||||
|
||||
simpel: nieuwe hotmail (win live) draait alleen op ie6 en hoger.
de classic version ook op safari dus ff je account op classic zetten en een klacht naar ms sturen... |
|
|||
|
|||
had ook probleem met hotmail; kwam ook ineens niet verder dan inlogscherm
heb cockies gewist en history gereset en de ontvangst van cookies op always gezet... nu doet 'ie het weer. misschien een oplossing voor je probleem? |
|
|||
|
|||
hmm nog steeds niet stabiel trouwens....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://office.microsoft.com/nl-nl/ou...CL100626971043 Heb het getest, werkt perfect.
|
||||
|
||||
ik haal toch al (ff checku, yup... 1e mailtje in mijn outlook.. van mijn hotmail adres ontvangen op 16-10-1997) dik 10 jaar mijn (hot-)mail met outlook binnen.. nooit een betaalde account gehad.
overigens hotmail kun je direct binnehalen via izzymail (wel betaald maar heeel relax) |
|
||||
|
||||
Ik snap jullie problemen niet.. Ik heb gewoon livemail (niet betaald) en kan deze zowel op mijn outlook ontvangen als openen in safari..
Ik kan daarentegen met mijn OTB niet bellen.. Who's lucky now! |
|
|||
|
|||
Ik kwam dit tegen op het apple forum, schijnt dat je met een betaalde hotmail account toch je hotmail direct op je Iphone kan krijgen. Iemand even uitproberen??
There is also a better alternative. If you have a yourname@hotmail.com or yourname@live.com email address. Microsoft does allow you to now get POP3 access on the iPhone. This is not a free service and does cost $19.95 a year. http://get.live.com/mailplus/features If you already have this service posted below are instructions on how to set it up. Go to Settings- Mail-Add account- choose Other Now Tap on POP so it turns Blue Name: Your first and last name Address: Your hotmail.com or live.com email address Description: Anything you want here Incoming Mail Server Settings Host Name: pop3.live.com Username: Your hotmail.com or live.com email address Password: Your hotmail.com or live.com password Outgoing Mail Server SMTP Hostname: smtp.live.com:25 Username: Your hotmail.com or live.com email address Password: Your hotmail.com or live.com password SSL has to be turned on for Incoming and Outgoing server settings. This can be changed in the Advanced option of the email account on iPhone. Incoming Server Port: 995 Outgoing Server Port: 25 Hope this information is useful to any of the Hotmail and Live.com users. |
|
|||
|
|||
Dat mag dan in de US het geval zijn, in Nederland niet!
Ik heb hierover contact gehad met Microsoft en pop3 access zit niet inbegrepen in een Hotmail Plus account. Wees gewaarschuwd voor je er ook maar 1 cent aan uitgeeft! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail | kokkie44 | iPhone algemeen | 2 | 06-05-10 15:43 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
email via hotmail? | Quintenajax | Archief | 1 | 12-07-08 18:31 |
Hotmail | Jordane | Archief | 6 | 20-02-08 15:46 |
|
|