//

Locater van Maps doet het niet

Locater van Maps doet het niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb versie 1.1.3 jailbreak gisteren geinstalleerd, maar de locator van Maps blijft maar ronddraaien. Ik heb hem zo'n 5 minuten laten zoeken, maar er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-08, 20:47
wouter3's schermafbeelding
wouter3 wouter3 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Burgh-Haamstede
Berichten: 118
Unhappy Locater van Maps doet het niet

Ik heb versie 1.1.3 jailbreak gisteren geinstalleerd, maar de locator van Maps blijft maar ronddraaien. Ik heb hem zo'n 5 minuten laten zoeken, maar er komt niets op het scherm. De meeste andere functies lijken goed te werken (behalve dat VT100 een paswoord vraagt).

Heeft iemand hetzelfde probleem en mogelijk een oplossing.

bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-08, 20:55
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

De oplossing is op talloze plekken te lezen....even het programma "locateme" downloaden van de installer, installeren en 1 keer gebruiken (en na elke reset) vanaf dat moment werkt locator van maps ook.
  #3  
Oud 29-01-08, 21:02
wouter3's schermafbeelding
wouter3 wouter3 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Burgh-Haamstede
Berichten: 118
Standaard

Bedankt Celf. Hij doet het! Ik ben zo'n beetje door de applicaties aan het bladeren. Had niet door dat deze locator een onderdeel van Maps is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! Jeroen iPhone algemeen 18 20-09-12 22:27
Maps locatiebepalen doet het niet meer na update 4.0 ikbenhet6 iPhone algemeen 4 22-06-10 23:09
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? Broodplank iPhone algemeen 27 18-10-09 22:58
"Kaarten" doet het niet! (Iphone maps) melvin86 iPhone algemeen 5 19-10-08 15:29
Helf van het scherm doet het niet meer... licious iPhone algemeen 6 20-05-08 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:51.