vreemde icoontjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds het opnieuw opstarten van mijn iphone opeens een paar vreemde icoontjes (zie bijlage) erbij gekregen en vroeg me af of iemand er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
vreemde icoontjes
Ik heb sinds het opnieuw opstarten van mijn iphone opeens een paar vreemde icoontjes (zie bijlage) erbij gekregen en vroeg me af of iemand er bekend mee is...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
trouwens ik had na een reboot (opeens) icoontjes op mijn springboard gekregen, en als ik daar dus op klik kom ik rechtstreeks in deze mode.. Ook is het geval bij een volgende reboot, dat het dan opeens weer weg is |
|
||||
|
||||
een Screenshot van je SpringBoard met die icoontjes.
Ik heb ook wel eens gehad dat als ik Spotlight deed, ik SpringBoard tussen de apps zag staan. Dit komt waarschijnlijk door een app
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ziet er idd vreemd uit, misschien komt het door een bepaald thema ?
|
|
||||
|
||||
Je kan ze altijd hiden in SBSettings
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb het zelfde sinds installatie van 4.0.1 (met jailbreak). Ik heb het gevoel dat het te maken heeft met sbsettings, want tijdens seE ghost apps komt er ook een icoon van sbsettings op mijn sprinboard. Respring ik mijn springboard, dan is heeft app sbsettings geen icoon meer op mijn springboard ( zoals het hoort). Ook zijn de ghost app, dan weer weg (zoals het hoort).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit probleem heb ik ook en het is ONWIJSSS vervelend om elke keer te moeten rebooten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemde melding | joonie | iPhone algemeen | 12 | 13-11-10 19:33 |
vreemde mail | p@r | iPhone algemeen | 7 | 20-07-10 08:48 |
vreemde app | lotusdiver | iPhone Apps | 7 | 06-11-09 22:14 |
Windows: Vreemde ontvangstbewijzen | Peernij | iTunes | 1 | 10-10-09 22:04 |
vreemde IPHONE.. | jdj86 | Koopinformatie Nederland | 4 | 14-04-08 18:00 |
|
|